Hop til indhold

Pittit verdens dejligste dutte-mus


Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Den 19/4 mistede vi vores dutte-mus, Pittit blev kun 3 ½ år, alt for lidt.

Pittit var mit lille problem barn, åh så sød og kælen her hjemme, men gik helt i panik når der kom gæster kunne slet ikke forholde sig til mange mennesker på en gang, hun blev hunde ræd og var ofte meget udfarende i sin angst, dvs vi levede specielt de sidste måneder med en evig angst for at hun ville få bidt en eller anden.

Pittit var det sidste år altid syg, så var det ører, så var det øjne så havde hun tynd mave så fik hun sår som ikke ville hele, hun har helt sikkert haft problemer med immunforsvaret.

Vi var til undersøgelser masser af gange med det resultat at Pittit til sidst måtte bæres ind til dyrlægen så angst var hun, de små skavanker blev behandlet og diverse prøver blev taget, men intet entydigt kunne ses, et eller andet var der galt men vi kunne ikke finde ud af hvad.

Den 19/4 havde jeg bestilt tid til Pittit hun havde øjenbetændelse og begyndende bøvl med ørene for gud ved hvilken gang, da dyrlægen rutinemæssigt gennem følte maven fandt hun noget som ikke havde været der før, noget som dyrlægen mente kunne være en knude, det sammenholdt med at Pittit havde tabt sig yderligere 2 kilo så hun nu var nede på 17 kilo, hendes ideal vægt var vel omkring 22 kilo, gjorde at vi blev enige om at stoppe der, Pittit sov stille og rolig ind i mine arme, jeg savner hende ubeskrivelig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ejjjjjj - hvor er det bare hårdt at læse når andre mister deres højt elskede hunde basse.

 

Jeg ved slet slet ikke hvad jeg skal skrive, andet end at jeg føler med jer, og sender en masse varme tanker afsted.

 

Må hun hvile i fred, og nyde livet der oppe.

 

Øv altså hvor er det trist. :megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...