Hop til indhold

Tæve-tosset hanhund?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hej.

 

Jeg skriver lige for at få nogle råd til et par af vores bekendte. Det er ikke Oscar det drejer sig om ;)

 

Det er et par der for kort tid siden har fået barn. De havde i forvejen Rooney, en beagle han på omkring 2 år. Rooney er på det sidste blevet helt kulret over tæver. Det skyldes nok primært at deres nabo's tæve er løbsk. Men det resulterer i at han driver sine ejere til vanvid. Mest er det pigen, der er på barsel og derfor har meget at se til med deres nye søn. Hun forsøger stadig at aktivere Rooney når sønnen sover. Men han er utrolig rastløs. De har nu prøvet med en kemisk kastration, for at se om det kan ændre på noget.

 

Mht kastrationen, så tænker jeg jo lidt, at når han allerede nu er så obs på tæver, så er det ikke sikkert en kastration ændrer på det. Hvilket jeg også har sagt til dem. Men jeg er jo også lidt imod at kastrere :oops:

 

Men jeg kom til at tænke på om de måske kunne give Rooney noget baldrian eller serene-um, så han måske kunne slappe mere af? Er det helt tosset af dem at prøve det?

 

Kom endelig med nogle foreslag til hvad de kan gøre...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...