Hop til indhold

En svær beslutning.


Gæst Pawgeser
 Share

Recommended Posts

Gæst Pawgeser

Hej alle. Jeg er helt ny her. For to uger siden mistede vi vores lille gårdhundetæve. Det er et kæmpe savn, men hun havde et svært liv, helt fra lille hvalp, har hun været bange for alt! Vi valgte til sidst at lade hende få fred. Føj, en svær og lang beslutning.. Vi er dog blevet klar på, at det var det bedste og dermed en god beslutning.

Tilbage har vi en dejlig, glad pekingeser-unghund, som nu skal have hele vores opmærksomhed, og heldigvis for ham!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt at høre :ae: Men det var den rigtig beslutning I tog, en hund har ikke fortjent et liv i angst :cry:

 

Jeg måtte for 2 år siden aflive min kun 19 mdr. gamle Bondo af samme årsag, så jeg ved præcis hvordan I har det nu :ae:

 

 

 

BTW velkommen til HF :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Velkommen til! :vinken:

Føler med jer :ae: Den 23/2-10 måtte jeg selv sige farvel til min gårdhunde tæve, kun 6½ år gammel, af samme grund - hun var angst for alt for mange ting, pga. mishandling som lille hvalp. Hun var bange hver eneste dag :cry: Det er ikke noget værdigt hundeliv, men selvom man ved det er det rette, så gør det jo sk*de ondt alligevel. Jeg savner stadig Sitto ufattelig meget.. kan stadig ikke forstå at jeg aldrig mere ser hende igen! :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pawgeser

Ja, det gør virkelig ondt, og i lang tid. Men vores pekingeser, er så super glad, og "kræver" næsten det samme af os. På nuværende tidspunkt har vi ikke haft lyst til at få en hund mere, men af nogle kringlede vej, fik vi i sidste uge en lille killing, og det var virkelig en stor gevinst for os alle. Paw knus-elsker han allerede, de sov i Paws seng allerede den første dag, og deler alt, selv tyggeben:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...