Hop til indhold

Dogs 101 på Animal Planet


stellz
 Share

Recommended Posts

Er der nogen derude der ser det program??

Vi ser det selv, og synes at det er et godt program som giver en, en ide om hvilke racer der er, hvad der kendetegner dem, deres gennerelle helbred, om de er nemme og træne osv. Jeg synes vi får et bedre indsigt i racerne og er blevet meget klogere på dem og hvilken man måske selv skulle have, hvis det bliver aktuelt igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Vi ser det hver søndag - Har optaget det i dag, og skal ind og hygge på sofaen med vovserne og se det nu her.

 

Synes også det er et af de bedre hundeprogrammer. De går ikke i dybden, men giver lige de mest relevante og nødvendige oplysninger om racen, og der er flere racer jeg har været inde og læse mere om siden jeg så programmet.

 

Synes det er godt at se der bliver sat fokus på sådanne ting, som sygdomme, pelspleje og brugsegenskaber . Og så sætter de det meget overskueligt op, så man hurtigt får en fornemmelse af, om racen er noget man skal kikke nærmere på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er nemlige lige det der gør det, at det er sat overskueligt op, så man får meget information på kort tid, uden at blive forvirret. Ja, tror også det måske kan være meningen at de lige for folk gjort nysgerrige nok, til at finde mere information om racerne så de ikke kaster sig hovedkulds ud i noget, de ikke ved nada om, bare fordi de er blevet hooked på at få hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Mener det er kl. 15 om søndagen - Men plejer altid bare at sætte den til at optage en uge i forvejen, så er ikke helt sikker.

 

Men må indrømme at vi begge to, faldt lidt for en whippet - hvilket jeg aldrig, aldrig havde troet skulle ske - Det er slet ikke en typisk hund for mig :scared:

Men for dælen hvor er de dog charmerende og virker til at have et enormt vindende væsen :lun:

 

Godt man har 8-10 år til vi skal have en hund mere, så jeg har noget tid til at indsnævre udvalget :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ja, jeg blev også meget overrasket over whippets, også ligefør jeg faldte for den :)

 

Det bliver sendt søndag kl 14.30, og så er der løbende genudsendelser..

 

Skal da helt klart tjekke youtube ud, og se alle afsnittene :5up:

 

Ja, skal også lige ind og finde de første afsnit vi gik glip af.

 

Men må indrømme at de 8-10 år, er kortet ned til 3-5 år, inden der flytter en ny hund ind.

Havde en lang snak med kæresten i går, og tror vist vi må indrette og købe det næste hus, efter at der skal være plads til en 3 hund :klap:

Så må vi se hvad race vi komme frem til - der er jo frygtelig mange dejlige at vælge mellem!

 

Dumme dumme animal planet - Sådan at friste os!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, skal også lige ind og finde de første afsnit vi gik glip af.

 

Men må indrømme at de 8-10 år, er kortet ned til 3-5 år, inden der flytter en ny hund ind.

Havde en lang snak med kæresten i går, og tror vist vi må indrette og købe det næste hus, efter at der skal være plads til en 3 hund :klap:

Så må vi se hvad race vi komme frem til - der er jo frygtelig mange dejlige at vælge mellem!

 

Dumme dumme animal planet - Sådan at friste os!

 

Ja jeg ser også programmet og det kan virkelig friste :mrgreen:

 

Min kæreste har dog sat grænsen til 2 hunde af gangen, så jeg bliver nødt til at blive virkelig gammel for at kunne nå at få alle de hunde, jeg gerne vil have :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen

har set nogle enkelte gange men syntes ikke jeg har set schæferen endnu håber ikke den har været der har dog set rotten og doberen som jeg også kan lide:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Ja, jeg kan altså ikke finde ud af at linke :oops:

 

Men gå ind på youtube.com og skriv "dogs 101 german shepherd", så skal det nok komme frem ;-)

 

tak det prøver jeg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Dogs 101 på Animal Planet

Jeg har næsten altid Animal Planet til at kørre i baggrunden, ikke for at jeg ser så meget af det

men Laika kan få timer til at gå med at se det,

( ved godt at der er nogle kloge hoverder der siger at hunde ikke kan se TV ) men Laika gør det aligevel

og hun elsker at se hunde, løver og andre dyr der inde på

hun lægger sig på sofaen forbenene på gulvet og hovedet på sofaborder

og så kikker hun bare løs og er mange gange helt væk i hvad der foregår på skærmen

 

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...