Hop til indhold

Overførsel af billeder fra mobil til computer


sonja77
 Share

Recommended Posts

Øh... måske har jeg bluetooth, så? :genert: Jeg troede, at det var en slags tilbehør. Så ved jeg altså ikke, hvad det er. :oops:

:lol:

 

det er bare en overførelses forbindelse. Så hvis du har det på din blærbar og mobil er det nemmeste.

 

Tjek din mobil under menu> indstillinger>forbindelser og se om der er en funktion der hedder bluetooth :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh... måske har jeg bluetooth, så? :genert: Jeg troede, at det var en slags tilbehør. Så ved jeg altså ikke, hvad det er. :oops:

 

De fleste mobiler har bluetooth, selv min på over 7 år :???:

 

Hvis din computer ikke har bluetooth, kan man købe sådan nogle små usb-ting at sætte i computeren og så har den pludselig også bluetooth :-D usb-dimsen koster omkring en hundrede lap ....

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

det er bare en overførelses forbindelse. Så hvis du har det på din blærbar og mobil er det nemmeste.

 

Tjek din mobil under menu> indstillinger>forbindelser og se om der er en funktion der hedder bluetooth :blink:

 

Tak, så fandt jeg da ud af, at min mobil har bluetooth. :lol: Hvordan finder jeg så ud af, om min bærbare har det? (Den er spritny, så det bør den vel have, så?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, så fandt jeg da ud af, at min mobil har bluetooth. :lol: Hvordan finder jeg så ud af, om min bærbare har det? (Den er spritny, så det bør den vel have, så?)

jeps, der findes tit en genvej til det.

 

den blå FN knap og den knap med en "radar" på.

 

Eller en knap i din proces linie der skal "aktiveres"/installeres.

 

ser såen her ud.

 

883258Z.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Højreklik på Bluetooth-ikonet i meddelelsesområdet, og klik derefter på Åbn Bluetooth-indstillinger.

 

Marker afkrydsningsfeltet Slå registrering til under fanen Indstillinger, og klik derefter på Anvend.

 

Hvis du vil lade andre Bluetooth-enheder oprette forbindelse til computeren, skal du markere afkrydsningsfeltet Tillad Bluetooth-enheder at oprette forbindelse til denne computer og derefter klikke på OK.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
:lol:

 

det er bare en overførelses forbindelse. Så hvis du har det på din blærbar og mobil er det nemmeste.

 

Tjek din mobil under menu> indstillinger>forbindelser og se om der er en funktion der hedder bluetooth :blink:

 

Ihhhh, sådan en har jeg :klap:og hvad så mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
jeps, der findes tit en genvej til det.

 

den blå FN knap og den knap med en "radar" på.

 

Eller en knap i din proces linie der skal "aktiveres"/installeres.

 

ser såen her ud.

 

883258Z.JPG

 

Elvis, Michael Jackson og Kurt Cobain sidder og spiller poker med rumvæsenet fra A51 imens de griner af os andre..

Så VED du jo klarsyn eksisterer :5up: Hvor blev Heath Ledger så af???

 

UNDSKYLD SONJA!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Højreklik på Bluetooth-ikonet i meddelelsesområdet, og klik derefter på Åbn Bluetooth-indstillinger.

 

Marker afkrydsningsfeltet Slå registrering til under fanen Indstillinger, og klik derefter på Anvend.

 

Hvis du vil lade andre Bluetooth-enheder oprette forbindelse til computeren, skal du markere afkrydsningsfeltet Tillad Bluetooth-enheder at oprette forbindelse til denne computer og derefter klikke på OK.

 

Det må jeg prøve, når jeg kommer hjem. Når jeg har gjort det, hvordan får jeg så billederne fra mobilen over på puteren?

Link til indlæg
Del på andre sites

Elvis, Michael Jackson og Kurt Cobain sidder og spiller poker med rumvæsenet fra A51 imens de griner af os andre..

Så VED du jo klarsyn eksisterer :5up: Hvor blev Heath Ledger så af???

 

UNDSKYLD SONJA!!!

Han er dealer :mrgreen:

 

Det må jeg prøve, når jeg kommer hjem. Når jeg har gjort det, hvordan får jeg så billederne fra mobilen over på puteren?

i mappen med dine billeder, tryk valg, så på send og vælg via bluetooth (bluetooth behøver ikke være aktiveret først, det aktivere det selv når den skal sende et billed)

 

Er ikke på i aften, så hvis du har problemer må du finde en anden eller vente på mig i morgen.:blink:

 

Der kommer gerne en meddeles på din pc som du skal trykke på.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps, der findes tit en genvej til det.

 

den blå FN knap og den knap med en "radar" på.

 

Eller en knap i din proces linie der skal "aktiveres"/installeres.

 

ser såen her ud.

 

883258Z.JPG

 

Så vidt jeg kan se, har jeg ikke nogen genvej i proceslinjen. Hvor finder jeg det så? Jeg kan ikke finde det under programmer.

Link til indlæg
Del på andre sites

højreklik denne computer < egenskaber< fanebladet hardware< enhedshåndtering så skal der være en der hedder bluetooth enheder...

 

men burde ligge et sted under start og alle programmer hvis det er på din pc...eller en genvejs tast på dit tastatur.

 

Ikke for noget, men ikke alle sprit nye pc'ere har bluetooth :genert:

 

Min har f.eks. ikke, og det vidste jeg godt at den ikke havde, da jeg købte den, den har en knap med bluetooth symbolet, men bluetooth har min model ikke - derfor bruger jeg en ekstern bluetooth enhed ..........

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke nemmere bare at sms'e billedet til guanomo og så sender han det på en mail? Det er cirka den løsning jeg bruger :oops:

jeg har sku aldrig fået sms af dig :lol:

Ikke for noget, men ikke alle sprit nye pc'ere har bluetooth :genert:

 

Min har f.eks. ikke, og det vidste jeg godt at den ikke havde, da jeg købte den, den har en knap med bluetooth symbolet, men bluetooth har min model ikke - derfor bruger jeg en ekstern bluetooth enhed ..........

nej det ved jeg godt :blink:

 

jeg har også brugte hvis et sted i min sætning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

højreklik denne computer < egenskaber< fanebladet hardware< enhedshåndtering så skal der være en der hedder bluetooth enheder...

 

men burde ligge et sted under start og alle programmer hvis det er på din pc...eller en genvejs tast på dit tastatur.

 

Der var ikke noget, der hed bluetooth enheder. Men hvis jeg søger efter "bluetooth" i stifinder, kommer der er blueetooth-ikon frem + en masse links, som jeg ikke fatter hvad er, så det må vel være et sted. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...