Hop til indhold

Argh kjole PANIK...


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Jeg skal jo have kjole på til mine forældres sølvbryllup (så bliver mor jo så glad), men jeg er bare über kjolespasser og aner ikke hvor jeg skal begynde ej heller slutte, så hjælp mig HF-duller:megaked:

 

Så meget ved jeg dog:

 

Må ikke være lang til anklerne, ej heller så kort at man kan se om jeg har glemt trusserne:genert:

 

Må ikke være sort:fornaermet:

 

Helst med V-udskæring:slem:

 

Vedlægger et billede af den bedste kjole jeg har kunne købe alene:oops: og ja det er en delle på maven:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal jo have kjole på til mine forældres sølvbryllup (så bliver mor jo så glad), men jeg er bare über kjolespasser og aner ikke hvor jeg skal begynde ej heller slutte, så hjælp mig HF-duller:megaked:

 

Så meget ved jeg dog:

 

Må ikke være lang til anklerne, ej heller så kort at man kan se om jeg har glemt trusserne:genert:

 

Må ikke være sort:fornaermet:

 

Helst med V-udskæring:slem:

 

Vedlægger et billede af den bedste kjole jeg har kunne købe alene:oops: og ja det er en delle på maven:drille:

 

Jeg synes, den er rigtig fin til dig :5up:og kan altså heller ikke lige se nogle deller :vedikke:

Så lige en halskæde og måske en smart bolero over - det ville jeg gøre :genert:

I øvrigt har du det smukkeste engle-hår, jeg længe har set. Du er da bare super smuk og klar til fest :klap: Er sikker på, at din mor bliver stolt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

den her ville klæde dig: Josephine s/l new knee dress ko | Feminine Vero Moda Online Shop

 

og så er det jo lige at jeg synes den her er meeeget smuk :lun:

Molle sl new knee dress cat | Feminine Vero Moda Online Shop

 

 

Et godt råd, hvis du bestiller fra H&M så gør det i GOD tid for det kan tage flere måneder før de har varen på lager :roll:

 

Vero Moda er rimlige hurtige til at levere, som regel indenfor en uges tid :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101
Jeg skal jo have kjole på til mine forældres sølvbryllup (så bliver mor jo så glad), men jeg er bare über kjolespasser og aner ikke hvor jeg skal begynde ej heller slutte, så hjælp mig HF-duller:megaked:

 

Så meget ved jeg dog:

 

Må ikke være lang til anklerne, ej heller så kort at man kan se om jeg har glemt trusserne:genert:

 

Må ikke være sort:fornaermet:

 

Helst med V-udskæring:slem:

 

Vedlægger et billede af den bedste kjole jeg har kunne købe alene:oops: og ja det er en delle på maven:drille:

 

Jeg syntes også den kjole er rigtig god til dig.

 

Hvis det skal være noget nyt og du ikke gider gøre brug af den, så små pointers du skal gå efter er V-udskæring (som du selv er inde på), og så længde lige ca. midt på knæet.

 

Men den du har vist, har godt snit, god længde og god farve. Så pep med lidt sjove accessories og høje sko, så er du kørende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes, den er rigtig fin til dig :5up:og kan altså heller ikke lige se nogle deller :vedikke:

Så lige en halskæde og måske en smart bolero over - det ville jeg gøre :genert:

I øvrigt har du det smukkeste engle-hår, jeg længe har set. Du er da bare super smuk og klar til fest :klap: Er sikker på, at din mor bliver stolt :blink:

Kjolen er snart 5 år gammel, og har efterhånden aftjent sin værnepligt, så derfor søger jeg efter noget nyt:genert:

 

Og håret hehe, jo tak, billedet er taget om vinteren på furteventura, og mit hår er naturligt afbleget af solen. Så når vi når til sensommeren så er edr dømt totalt blondie:oops:

For helvede Guanomo mine patter kan sgu da ikk være i den, men ellers er den meget pæn, men stoffet ser ikke just godt ud...

NO WAY!

 

Det skriger af SHOW OF WINNERS :banan::banan::banan:

Hey der skal ikke udstilles avlstæver her då:fornaermet:

 

Men fin fest ved bagsværd sø, slotspavillionen hvis nogle kender den...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Okay...lad VÆRE med at grine :genert: men jeg har købt den her:

 

 

JA det er en gravidtets kjole, men den sidder tæt og er bare helt vildt flot, i farve og kvalitet og :lun: det er elastik stof, men ud over det fuldstændig fjollet at den kun blir solgt til gravide :vedikke:

 

Jeg griner ikke - Den er flot og ligner absolut ikke en graviditetskjole. Hvor skal man have maven henne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg griner ikke - Den er flot og ligner absolut ikke en graviditetskjole. Hvor skal man have maven henne :vedikke:

 

hehe nej vel :mrsgreen: jaa stoffet er stræk og enormt lækkert :lun: så kan sagtens se mig selv bruge den i fremtiden, skulle der komme unger til :blink:

 

Faktisk kan man finde ret mange lækre kjoler og trøjer hvis man forvilder sig ind i mama afdelingen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...