Hop til indhold

Hjerl Hede er spændende for store og små og HUNDE!!


Recommended Posts

Jeg har været med mit linjehold på Hjerl Hede i hele denne uge og arbejdet med 1800-tallet... Det har været suuuper spændende...

 

Jeg troede det ville blive kedeligt, da Hjerl Hede ikke har det bedste ry.

 

Har vi ikke alle været der med folkeskolen, hvor vi bare gik rundt og frøs???

 

Jeg kan dog kun anbefale at tage et smut derop til sommer, hvor de livligører stedet. Det er brøl-hyggeligt o gmeget lærerigt og det bedste er at man må tage sin hundi med!!! De stiller vandskåle frem og det er da service!! :5up:

 

Så hvis i ikke ved hvad i skal bruge en dejlig sommerdag på, så tag et smut på Heden og evt få en "hede"-tur af den fantastiske fortæller Helge Weiss!!

 

Go tur!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

(det koster dobbelt op i sæssonen for levendegørelse)

 

Jeg ville også have skrevet en lignende tråd for et par uger siden: der var min mor, mine brødre og jeg nemlig derhenne og selvfølgelig var Jason da med :-D Synes det var VILDT dejligt at være der - en masse at se og vi aftalte også at vi skal tilbage når de har levendegørelse!:5up:

 

Eneste minus var at min ene lillebror har brækket benet og idioten havde glemt hans krykker:damn::damn::damn: Men så kunne man heldigvis låne en kørestol mod et lille depositum og så var der taget hensyn til at man kunne komme rundt med kørestol :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Me too :-D

 

Men man skal gøre sig den tjeneste at komme når der er levendegørelse! Ellers er det mest spændende man ser en kalkun der forsøger at angribe ens hund:genert:

 

Ej, pjat - det er da stadig spændende, men ikke nær så spændende som med levendegørelse

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst majajosefine

Hjerlhede er et super godt sted - også for hunde :-)

 

Vi holdte min konfirmation der, og fik taget nogle fantastiske gode billeder i den smukke natur :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...