Hop til indhold

Prale-tråd :-D


Recommended Posts

Stort tillykke fra os, hvor er det flot gået.:mrgreen: Gad vide hvordan det kan ende hvis I træner lidt inden, næste gang :blink:

 

Ja det må guderne vide :lol: Det er da godt at Noomi har lidt styr på hvordan det skal gøres når hendes mor ikke har :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

lol.gif Ha ha godt spørgsmål. Hvordan kan vi mon få svar på det?? :hmm:

 

Hvis vi render ind i paven, så spørger vi sgu!!! :mrgreen:

 

Hi hi, hvis det kan trøste dig, så har jeg heller ikke en rygende f.. forstand på udstillinger, så du er ikke alene ;-)

 

Altså der er jo faktisk noget jeg er pænt skuffet over, og det er, at der ikke engang er blevet sat et billed ind af prinsessen. Kan det have sin rigtighed? :blink:

 

Det kan det faktisk godt :oops: For vi filmede med videokameraet, så der er ikke nogen alm. billeder :cry: Men Winnie og Henrik har "krævet" at der bliver taget et billede af Noomi med hendes præmier, så de kan sætte det på deres hjemmeside, så det må jeg jo hellere få gjort. Og så kan jeg jo lige snige det herind også :blink:

 

Henrik ringede i øvrigt i dag for at give mig nummeret på en kiropraktor... For man kan godt få ondt i nakken når man ikke kan få armene ned.. :lol: :lol:

Jeg måtte så trøste ham med, at jeg sad på gulvet og arbejdede, så jeg kunne nå det der var på bordet :blink:

(Det blev sgu dyrt i sejrs-slik til afdelingen i øvrigt... :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvis vi render ind i paven, så spørger vi sgu!!! :mrgreen:

:-D Ja det er en aftale.

 

 

Det kan det faktisk godt :oops: For vi filmede med videokameraet, så der er ikke nogen alm. billeder :cry: Men Winnie og Henrik har "krævet" at der bliver taget et billede af Noomi med hendes præmier, så de kan sætte det på deres hjemmeside, så det må jeg jo hellere få gjort. Og så kan jeg jo lige snige det herind også :blink:
Man kan også lægge film ind her ;-)

Og så venter jeg i spænding på billedet, som jo snart kommer på :P

 

Henrik ringede i øvrigt i dag for at give mig nummeret på en kiropraktor... For man kan godt få ondt i nakken når man ikke kan få armene ned.. :lol: :lol:
Ha ha ha, ja det kan godt give lidt spændinger. :-D

 

Jeg måtte så trøste ham med, at jeg sad på gulvet og arbejdede, så jeg kunne nå det der var på bordet :blink:
Hi hi ja det gælder om at finde fiduserne :blink:

(Det blev sgu dyrt i sejrs-slik til afdelingen i øvrigt... :lol: )

Så ender det jo med du bliver helt fattig, hvis du beslutter at fortsætte med at gå på udstilling med lille Noomi ;-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...