Hop til indhold

Præsenter din Berner Sennen


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Hejsa

 

vi er den lykkelige ejer af balou en 3 år gamle Berner sennen

 

som bare er den perfekt famlie hund . kælen klodset kærlig.. han elsker vand og sne og hans

 

han kommer fra kennel Hjulmann i nordjylland..

 

men vi vil gerne have en tæve til ham .. så hvis der er nogen der ude som har en tæve.. * gi endelig lyd fra dig*

 

Mvh

Rasmussen

 

Velkommen til :vinken:

 

Dejligt med endnu en berner-ejer :mrgreen:

 

Og ham Balou ser da bare ud til at være en rigtig dejlig bamse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 10 months later...

Så er det måske efterhånden på tide, at jeg præsenterer min egen berner, når jeg nu har fået ham :blink:

 

Jeg er den lykkelige ejer af Møffe! Han er på nuværende tidspunkt 20 uger gammel og en lalleglad, fræk hvalp, med masser af mod på livet! :mrgreen:

 

Møffe yndlingsbeskæftigelser er at spise og at spise og at spise og så også at lege, både med familie og andre hunde - og så at tirre sin familie :mrgreen:

 

Det er vidst meget typisk for hvalpe? :rolleyes:

 

Nåja! :idea: Og så glemte jeg, at han også praktiserer den fine kunst at stjæle fra bordet :oops:

 

Derudover er han også en rigtig kærlig lille hvapper, der elsker sin familie og også nyder en god hyggestund! Meeen, sidstnævnte ting er nok det vi oplever mindst af endnu :mrgreen: Han er nemlig HVALP med stort endnu! :mrgreen:

 

Og derudover så er han bare verdens dejligste hund! :hjerte:

 

Og dermed BASTA! :mrgreen:

 

bernerazuro-albums-moffe-8-uger-15-uger-picture9415-davs-du-skal-vi-lige-tror-jeg-rejser-mig-op-og-bider-lidt-i-dig-om-lidt-d-d-10-uger.jpg

 

bernerazuro-albums-moffe-15-uger-til-picture9578-15-uger-og-2-dage.jpg

 

bernerazuro-albums-moffe-15-uger-til-picture9574-jeg-star-paent-mor-kan-jeg-sa-ikke-nok-og-please-og-om-fa-den-godbid-der-16-uger-har-lige-vaeret-i-bad.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Vores dejlige hund hedder Cæsar, han er lige rundet 1 år.

Han er en dejlig bamse på 44 kg, men vi prøver at holde ham så aktiv som muligt, han løber stadig rundt som en anden hvalp.

 

Cæsar har et fantastisk sind, han er altid glad og kan umuligt blive sur, han er desværre blevet angrebet 3 gange af små hunde, men alligevel står han glad og ville lege, han kan slet ikke forstå at andre ikke ville lege med ham.

 

Jeg har lagt 5 billeder op af ham

 

 

Billed 1 er han 9 uger gammel.

 

Billed 2 er han 12 uger

 

Billed 3 er han ca. 7 måneder

 

Billed 4 er han ca. 8 måneder

 

Billed 5 er fra idag (12 måneder)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores dejlige hund hedder Cæsar, han er lige rundet 1 år.

Han er en dejlig bamse på 44 kg, men vi prøver at holde ham så aktiv som muligt, han løber stadig rundt som en anden hvalp.

 

Cæsar har et fantastisk sind, han er altid glad og kan umuligt blive sur, han er desværre blevet angrebet 3 gange af små hunde, men alligevel står han glad og ville lege, han kan slet ikke forstå at andre ikke ville lege med ham.

 

Jeg har lagt 5 billeder op af ham

 

 

Billed 1 er han 9 uger gammel.

 

Billed 2 er han 12 uger

 

Billed 3 er han ca. 7 måneder

 

Billed 4 er han ca. 8 måneder

 

Billed 5 er fra idag (12 måneder)

 

Sikken lækker bamse-dreng :lun:

 

Han er godt nok flot!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...