Hop til indhold

Hvor mange bruger fløjte ?


Gæst Gucci
 Share

Recommended Posts

Gæst fairlady

Jeg bruger fløjte.. Det er bedre og mere positivt da man ikke kan lyde vred når man kalder på en hund i en fløjte.

Samtidig skal man ikke stå og råbe sig helt hæs når man skal kalde hele flokken til sig..

Når jeg er i parken med hundene og vi træner indkald med fløjte, så gloer folk rigtig meget, måske fordi man oftest ser folk med store hunde bruge fløjte, så jeg får nogle skæve blik når jeg bruger fløjte til mine små "tæppetissere";)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger fløjte.. Det er bedre og mere positivt da man ikke kan lyde vred når man kalder på en hund i en fløjte.

 

 

Tro mig. Dét kan man! :blink:

 

Jep. Fløjte. Acme som alle andre markprøvefolk.

 

Stop/slårøvenisædetogkigpåmig = Langtfløjt.

Indkald = 2 korte stød

Områdefløjt = masse små korte stød efter hinanden

 

Mere er der sådan set ikke behov for.

 

Nåh jo. Dén her bruger jeg også:

 

STOOPFORHELVEDEDINDUMMEMØGKØTER!!!!!Ja. Du hørte mig godt! = Langt meget hårdt fløjt der ofte har til følge at fløjten flyver af helvede til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Hej Jørgen

Ja det forstår jeg så; men jeg synes ikke jeg har det problem med achme fløjten og spanielfolk går som regel altid med den i munden - som en anden cigar!

Du kan være helt sikker på råvildtet også kan høre den lydløse !

Men nu blev jeg jo mere nysgerrig. Har du ikke en hjemmeside så man kan se nogle af dine billleder.

Jeg har jo samme "last" ved siden af interessen for hunde og jagt. I øjeblikket fotograferer jeg dog mest sommerfugle.

Du kan se billeder på www.tacora.dk

 

:vinken: Venlig hilsen

 

Steen Stenild

Ok så blev jeg så klog, ja hvad man dog kan lærer her på H-F :blink:

 

Og nej jeg har ikke en hjemmeside endnu har godt nok tænkt på at få oprettet en

men har haft for travlt med alle andres hjemmesider, men det skulle gerne komme en når jeg får lidt mere tid til mit eget

men kunderne vil desvære have deres lavet først, og det er så også lige det jeg lever af så må affinde mig med det

 

ser du har lave din site i flash, har lidt problemer med din site da scrolen er ret lille og ikke rigtigt kan se dine billeder i hel format,

det er lidt synd for din site ser interesant ud, siten jeg hentyder til er den med natur resten er ok

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok så blev jeg så klog, ja hvad man dog kan lærer her på H-F :blink:

 

Og nej jeg har ikke en hjemmeside endnu har godt nok tænkt på at få oprettet en

men har haft for travlt med alle andres hjemmesider, men det skulle gerne komme en når jeg får lidt mere tid til mit eget

men kunderne vil desvære have deres lavet først, og det er så også lige det jeg lever af så må affinde mig med det

 

ser du har lave din site i flash, har lidt problemer med din site da scrolen er ret lille og ikke rigtigt kan se dine billeder i hel format,

det er lidt synd for din site ser interesant ud, siten jeg hentyder til er den med natur resten er ok

 

Hej Jørgen

 

Jeg har nu ikke lavet min side i flash. Oprindeligt er den lavet i Frontpage; men senere har jeg brugt Stones. Den er skrevet i alm HTML kodning og med stylesheets til styring af visse effekter. På de computere jeg selv har åbnet den passer det sådan at billeder i tværformat passer i i-framen; men billedr i højfomat er lidt for store.

Det må jeg da have kigget på !

:vinken: Venlig hilsen

 

Steen stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jørgen

 

Jeg har nu ikke lavet min side i flash. Oprindeligt er den lavet i Frontpage; men senere har jeg brugt Stones. Den er skrevet i alm HTML kodning og med stylesheets til styring af visse effekter. På de computere jeg selv har åbnet den passer det sådan at billeder i tværformat passer i i-framen; men billedr i højfomat er lidt for store.

Det må jeg da have kigget på !

:vinken: Venlig hilsen

 

Steen stenild

 

Ja jeg vil da lige rose dig fr din side også.

Men jeg er helt enig med Jørgen i, at gallerisiderne ikke helt fungerer.

 

Jeg kan se ideen med rammen, men hvis det var mig, og eg vill ebeholde den ramme, så ville jeg tilpasse siden sådan at de hyperlinks ligger tættere på rammen.

 

Personligt ville jeg nk droppe rammen istedet, og koble hyperlinks på det indhold der er istedet.

 

Bare lige mine tanker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok så blev jeg så klog, ja hvad man dog kan lærer her på H-F :blink:

 

Og nej jeg har ikke en hjemmeside endnu har godt nok tænkt på at få oprettet en

men har haft for travlt med alle andres hjemmesider, men det skulle gerne komme en når jeg får lidt mere tid til mit eget

men kunderne vil desvære have deres lavet først, og det er så også lige det jeg lever af så må affinde mig med det

 

ser du har lave din site i flash, har lidt problemer med din site da scrolen er ret lille og ikke rigtigt kan se dine billeder i hel format,

det er lidt synd for din site ser interesant ud, siten jeg hentyder til er den med natur resten er ok

Der er stor forskel om du åbner siden i Firefox eller i Explorer :blink:

Hvis jeg åbner den i Firefox, så ser det ud som din beskrivelse, i Explorer er det meget bedre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er stor forskel om du åbner siden i Firefox eller i Explorer :blink:

Hvis jeg åbner den i Firefox, så ser det ud som din beskrivelse, i Explorer er det meget bedre :-D

 

Ja jeg skal jo nok lige tage mig sammen og se hvordan den reagerer i andre browsere end min egen !

 

Tak for tilbagemeldingen, man opdager det jo først når nogen siger det !

(også til DKWeichert)

 

:vinken: venlig hilsen

 

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...