Hop til indhold

when pigs fly -har nogen læst den?


Gæst scheindel
 Share

Recommended Posts

Gæst scheindel

læste i sidste hund & træning om en bog af Jane Killion der hedder "when pigs fly". den skal åbenbart handle om hvordan man træner hunde af race der ikke normalt er nemme at træne. har nogen læst den?

 

der bliver brugt klikkertræning og shejping, men det jeg undrer over lidt er, om man allerede har stor erfaring af klikkertræning, vil der så vare noget nyt og brugbart i den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

Jeg er i gang med den og jeg synes den er rigtig god.

 

Den er skrevet super godt, enkelt og morsomt og selv om man er vant til at bruge klikkertræning synes jeg der er noget at hente i den.

 

Jeg har da fået ideer til nye måder at belønne mine hunde på, ud over godbidderne.

 

Jeg er kun nået halvvejs, men jeg skal nok komme med en opdatering når jeg er færdig, indtil videre er jeg meget begejstret :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Lexi Kyed

for jer som også har læst den...

 

Træner man kun en ting til det er lært, og så går man videre eller skrifter man imellem øvelserne???

 

hvormeget har I prøvet og hvordan syntes I det går??

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg hiver lige denne tråd frem. har lige modtaget bogen i dag og har lige læst det første kapitel. Den virker lovende, synes jeg. Kan godt lide måden hun skriver på, og kan genkende en del af de ting hun skriver om "Pigs fly dogs" i Oscar. Så jeg er spændt på resten af bogen. Egentlig skulle jeg have været ude at gå med Oscar, men han har krøllet sig sammen i hjørnet af sofaen, og jeg nænner ikke at vække ham :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...