Hop til indhold

Luna er en tøjte...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Hele familien har været til dyrlæge i dag, to katte og så Luna. Alt gik fint og alle have det godt :5up:

 

Ude i venteværelset sad der så en ældre mand med et stks. hanhund, og Luna ville jo så gerne hilse. Jeg spurgte så om Luna måtte hilse, og det måtte hun skam gerne :-D

 

Luna gik så hen og hilste lige så forsigtig, hun var rent faktisk meget høflig og helt rolig. Men da hun så stak hovedet ned til hanhundens tissemand og først snuste, for til sidst at slikke en enkelt gang på den unævnelige, så gik denne stakkels gamle mand helt i baglås :shock:

 

"kan du så holde op med det!" sagde han, hvorefter han stak sit ben ind foran Luna så hun ikke længere kunne snuse, og så snart han havde fået tøjten væk fra hans lille uskyldige hanhund, så skyndte han sig at tage sin hund og gå så langt væk fra os som muligt. Han var tydeligvis meget forarget og jeg tror aldrig at Luna får lov at hilse på hans hund igen, hun kunne jo fordærve hans lille uskyldige hanhund...

 

Stakkels mand, jeg tror virkelig at hans blufærdighedsgrænse blev helt vildt overskredet her :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha :lol: stakkels gamle mand da :lol: og stakkels hanhund at blive udsat for sådan et overgreb :lol: :lol: :lol:

 

:shock: det er da "vist" meget normalt :genert:

 

Ja altså Nova kan også være en tøjte på den måde, men Dumle er faktisk værre.

Oppe i klubben har formanden en lille cavalier hvalp der altid render løs. Det første den gør når den ser en hanhund er at smutte hen under maven på den og slikke på den unævnelige :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det normalt?

 

Det har jeg godt nok aldrig oplevet:confused: Og må indrømme, at jeg nok er lidt sart, som ham manden.. Jeg ville også synes det var ulækkert:genert:

 

Jeg har ofte set det, men jeg stopper nu også mine hunde når de gør det ;-)

 

Dumle var helt åndsvag til at gøre det på en gammel kastreret boxer, der engang var legeonkel for ham, han var simpelthen helt umulig med det og det var super svært at få ham til at lade vær. Har heldigvis ikke oplevet det så slemt før, men ved faktisk ikke hvorfor de gør det.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: det er da "vist" meget normalt :genert:

 

Ja, jeg kan heller ikke se det helt unormale i det, det er da ikke værre end alle de gange en hanhund mener det er ok at stikke hele hovedet op i skridtet på Luna :blink:

 

Haha :lol: stakkels gamle mand da :lol: og stakkels hanhund at blive udsat for sådan et overgreb :lol: :lol: :lol:

 

 

 

Ja altså Nova kan også være en tøjte på den måde, men Dumle er faktisk værre.

Oppe i klubben har formanden en lille cavalier hvalp der altid render løs. Det første den gør når den ser en hanhund er at smutte hen under maven på den og slikke på den unævnelige :shock::lol:

 

Jeg ved rent faktisk ikke hvorfor de gør det. Luna har aldrig før gjort det ved andre end Baldur, og her var det fordi hun stadig var så ung at hun troede der kom mælk ud af den :lol:

 

Er det normalt?

 

Det har jeg godt nok aldrig oplevet:confused: Og må indrømme, at jeg nok er lidt sart, som ham manden.. Jeg ville også synes det var ulækkert:genert:

 

Det kan altså ikke forarge mig, hunde tænker jo slet ikke i samme baner som vi gør. Men vi har jo alle lov at have hver vores grænser, og jeg vil da heller ikke lade hende få lov at blive ved, men det er nu mest fordi jeg kan frygte at hendes interesse skyldes at han havde betændelse i den :badr:

 

Men jeg havde slet ikke opdaget det før manden lige pludselig blev meget forarget, og herefter var der jo ikke så meget jeg kunne gøre, da manden nu overhovedet ikke ville have at hans hund havde mere med Luna at gøre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg havde slet ikke opdaget det før manden lige pludselig blev meget forarget, og herefter var der jo ikke så meget jeg kunne gøre, da manden nu overhovedet ikke ville have at hans hund havde mere med Luna at gøre :lol:

 

Nej det er da rigtigt nok.. Jeg ville nu altså heller ikke have reageret SÅ slemt, som ham:mrgreen: Men ville nok trække hunden væk fra den anden hund og så var det, det..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Men jeg havde slet ikke opdaget det før manden lige pludselig blev meget forarget, og herefter var der jo ikke så meget jeg kunne gøre, da manden nu overhovedet ikke ville have at hans hund havde mere med Luna at gøre :lol:

 

:lol::lol::lol: det er de kamphunde der... hvis de ikke er aggressive, så er de sku nogle perverterede tøjter :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Typisk, ligesom i den virkelige verden, pigerne er tøjter og mændene er seje :lol:

 

Sådan er det i hvertfald hos os... Tøsen er en tøjte og Bamse troede han er et rigtigt mandfolk der kan nedlægge damer på stribe! :slem:

 

Det har så bare konsekvenser... Snip, snip - og så er Don Juan pludselig knap så sej :mrgreen:

 

Den taktik er nok bare ikke så nem at overføre til mennesker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan er det i hvertfald hos os... Tøsen er en tøjte og Bamse troede han er et rigtigt mandfolk der kan nedlægge damer på stribe! :slem:

 

Det har så bare konsekvenser... Snip, snip - og så er Don Juan pludselig knap så sej :mrgreen:

 

Den taktik er nok bare ikke så nem at overføre til mennesker :hmm:

 

Nej, jeg tror sgu egentlig at Bo ville blive ret skræmt, hvis jeg foreslog ham det som løsning på at han kiggede efter andrer damer :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nana slikker da også engang imellem på Bamses.

 

Det er vel fordi han er en gammel gris, der ikke vasker sig og trænger til det :mrgreen:.

 

Bamse slikkede vores gamle hund, Ida, når hun var i løb - hun var ikke altid så god til selv at gøre det.

 

Ja, Baldur hjalp da også Luna nogen gange, og Luna elsker da også at stikke snuden op i r*ven på kattene, så for dem er det altså bare noget andet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil ikke hænge nogle ud (DKW var en af de sippede :5up:), men husker tråden med grum tydelighed - foretrækker klart at Petrine selv klarer den slags selv

 

http://www.hunde-forum.dk/debat/12031-soveregler-sengeliggende-hunde-5.html

 

Jeg troede at hundene slet ikke måtte gøre sig rene overhovedet...

 

Jeg er ligeglad med hvor og hvornår Luna gør sig ren, hun er også så lille at hun ikke får hele sengen til at ryste når hun går i gang, så jeg opdager det jo knapt nok :lun:

 

Jeg er generelt set nok bare ikke særlig sart, og der skal ret meget til før jeg væmmes/bliver forarget, til gengæld kan det være at jeg forarger en del :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Motor slikker godt nok tit på tissemænd for tiden. Han er MEGET interesseret i hvad de forskellige hunde har hvorhenne for tiden - ville ønske jeg havde kamera med da Silly (lille terrierblanding) lå halvt på ryggen og ja, spredte ben for Motor som lå på maven og så skiftedes de ellers til at.... tjekke hvordan hun havde det dernede. Meget yndigt syn!

 

Igår skulle Samsons tisser også lige tjekkes ud, og på en gåtur kan Motor godt lige ligge sig og tjekke at hans egen nu stadig er ok. Og jeg HAR tjekket, der er ingen betændelse :-D

 

Når han ligefrem går i zen under maven eller i numsen på en hund, så stopper jeg ham. Men satser stærkt på, at hans interesse daler lidt, helt af sig selv..

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor slikker godt nok tit på tissemænd for tiden. Han er MEGET interesseret i hvad de forskellige hunde har hvorhenne for tiden - ville ønske jeg havde kamera med da Silly (lille terrierblanding) lå halvt på ryggen og ja, spredte ben for Motor som lå på maven og så skiftedes de ellers til at.... tjekke hvordan hun havde det dernede. Meget yndigt syn!

 

Igår skulle Samsons tisser også lige tjekkes ud, og på en gåtur kan Motor godt lige ligge sig og tjekke at hans egen nu stadig er ok. Og jeg HAR tjekket, der er ingen betændelse :-D

 

Når han ligefrem går i zen under maven eller i numsen på en hund, så stopper jeg ham. Men satser stærkt på, at hans interesse daler lidt, helt af sig selv..

 

Han lyder godt nok ekstrem, det må da vist være purberteten der spiller ind :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...