Hop til indhold

Kong Stuff-A-Ball, hvor vigtig er størrelsen?


Recommended Posts

Hey :)

 

Jeg har lige modtaget en Kong Stuff-A-Bold fra Canis, uopmærksom på det faktum at de findes i forskellige størrelser... Jeg har modtaget en medium size, som skulle være til cocker spaniel og sheltie størrelser... Problemet ligger så bare i, at den skulle være til min fremtidige Berner Sennen og p.t "bare" for søde Naja, som er en lille labrador F1'er :rolleyes:

 

Jeg er temmelig overbevist om, at den nok aldrig vil du til en fuldvoksen Berner Sennen, men den holder vel ikke evigt - og tror I ikke at den er god nok til en Berner hvalp? Men er der nogen, som har erfaring med, om den er for lille til en Labrador? Ih, hvor ku' jeg slå mig selv i hovedet lige nu :lol:

 

I kan se et billede her: http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=L044

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

Du skal bare holde øje med hunden. Det er også meget forskelligt, hvor hårdt de bider i deres legetøj, selv om det er samme race. Så bare hold øje med at legetøjet ikke tygges i stykker. Hvis det er tilfældet må du købe en større størrelse næste gang:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...