Hop til indhold

Billedtråd for terrier og deres venner :-D


Gæst anne-marie
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Karla og hendes kæreste Basse :lun:

 

1) haha du kan ikke fange mig

2) haps - fanget!

 

De er dejlige :lun:

 

Sikke en fin legekammarat din dejlige pige har :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst anne-marie
Ja han er dejlig :-D det synes Karla også - han er den eneste der i øjeblikket har ret til at snuse hende i bagen længere end et milisekund uden at hun bliver mopset :lol:

 

:shock:så kan hun lide ham :lol:

 

Sådan er Mika osse, væk fra min numse!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Jeg elsker Airedale Terriere :hjerte:

 

Sådan én ligger højt oppe, på listen over hunde jeg skal have engang

 

De er også dejlige hunde :lun: og ikke så "terrier-agtige" som de mindre terrierer (i mine øjne)... Jeg er vokset op med Spicaways Kvik - i daglig tale Tjago. Og skulle jeg nogensinde have en airedale-terrier selv, kan jeg kun forestille mig at få derfra .... :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De er også dejlige hunde :lun: og ikke så "terrier-agtige" som de mindre terrierer (i mine øjne)... Jeg er vokset op med Spicaways Kvik - i daglig tale Tjago. Og skulle jeg nogensinde have en airedale-terrier selv, kan jeg kun forestille mig at få derfra .... :-D

 

Jeg har faktisk aldrig mødt én, men er bare blevet så forelskede i deres udseende. Mener du, at de ikke er så hidsige som mindre terriere? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har faktisk aldrig mødt én, men er bare blevet så forelskede i deres udseende. Mener du, at de ikke er så hidsige som mindre terriere? :-)

 

Jep og også meget trænbare i forhold til synes jeg.... :-D men det kan godt være, det bare er mig der har fordomme overfor de små terriere :lol: som jeg synes er fantastisk charmerende at se på, men frustrerende at arbejde med, hvis de ikke liiiiiige synes de har lyst til det, på det tidspunkt :mrgreen:

 

Men må godt nok erkende, at jeg efterhånden er faldet fuldstændigt pladask for cairnen - Karla har 4 kammerater af denne race... de er simpelthen sådan nogle charmerende, skægge, venlige små hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep og også meget trænbare i forhold til synes jeg.... :-D men det kan godt være, det bare er mig der har fordomme overfor de små terriere :lol: som jeg synes er fantastisk charmerende at se på, men frustrerende at arbejde med, hvis de ikke liiiiiige synes de har lyst til det, på det tidspunkt :mrgreen:

 

Men må godt nok erkende, at jeg efterhånden er faldet fuldstændigt pladask for cairnen - Karla har 4 kammerater af denne race... de er simpelthen sådan nogle charmerende, skægge, venlige små hunde...

 

Uh, det vil jeg skrive mig bag øret! Nu får jeg bare endnu mere lyst til at få en Airedale terrier :???::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Potemis

Cookie! :ivrig:Allerbedste yndlingshund! Omtrent en cairnterrier. Den anden halvdel der parrede sig med cairnen må have temmeligt vigende gener.

Hun er 3 år gammel, selvom alle spørger om det er en hvalp.. :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Potemis
Hvor er hun smuk! Er det en ukendt far?

 

Det vides ikke. "Kennelen" sagde at hun var af samme kuld som de små d/s gårdhundehvalpe og at moderen var d/s gårdhund og faderen var en westie. d/s hvalpenes far var d/s. Og så havde mor d/s, altså fået et stort kuld blandede hvalpe. (Og jeg var totalt blank omkring hunde og depri og stolede på ekskæresten der mente at det nok skulle være rigtigt)

 

De er ikke lige til at få fat i igen, og jeg gør aldrig sådan et køb igen.

På kvitteringen står der "d/s gårdhund/westie.

Jeg tror næsten at det er en ukendt mor OG far. Noget med postbudets tæve og mælkemandens hanhund eller sådan noget..

Eller også dalede en engel ned en stille nat og efterlod sig 5 små klumper himmelsk kærlighed.. :engel: For cairn, det er hun altså...

 

Og lige lidt mere af min lille hundepige :lun: Lidt voksen og 2 hvalpebilleder

Redigeret af Potemis
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...