Hop til indhold

Månedens hund maj 2008 "Leg med børn"


Recommended Posts

MÅNEDENS HUND MAJ 2008

 

Denne månedes kategori: "Leg med børn" billeder

 

Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i:

"Månedens hund" maj 2008

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. maj kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter.

 

KUN 1 billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen. Det er tilladt at deltage med flere hunde hvis man ejer mere end én. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i kategorien "Vis os din perle" eller i Hunde Galleriet :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie

Jamen så vil jeg da springe ud i det :)

Jeg har så mange børn/hunde billeder, men det er mest med flere hunde på, så jeg kan måske klippe lidt, men det er lidt et arbejde, for der er tusinder af billeder :shock:

 

Her er Tais og Molli :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg har såmange billeder af børn og hunde, men de fleste er ikke digitale :(

Så er der to søde med Maggie her, igen noget med kun atkunne bruge de billeder med en hund, suk :lol:

 

Jeg viser lige dem begge, så må jeg vælge ud :hmm:

 

Det ene er med Tais og Maggie, søster til Mika og Molli :)

Og et med Maggie og Pernille :)

 

Det blev Tais med Maggie, da det er leg de laver og det er titlen på tråden at billedet skal være børn/hund i leg :-D

Redigeret af anne-marie
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Karumski
Hmm... som ny bruger er der noget jeg ikke er helt sikker på- Hvad betyder det, når I siger, at vi ikke må quote billederne? ... Better safe than sorry :mrgreen:

 

Eva

 

Godt Imba. Det forstår jeg heller ikke. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... som ny bruger er der noget jeg ikke er helt sikker på- Hvad betyder det, når I siger, at vi ikke må quote billederne? ... Better safe than sorry :mrgreen:

 

Eva

 

Nogle gange er billeder indsat i indlæg, så koden står inde i indlægget og flyttes med ved quoting :| Herinde i dette forum format sker det ikke så tit, men det var praksis i det gamle format.

 

Hvis billedet så quotes, har man, som den der lagde billedet op, ikke muligheden for at slette det igen - da man jo ikke kan rette i andres indlæg men kun i ens egne :blink: Nogle billeder jeg lægger op er "private", som jeg gerne vil have muligheden for at fjerne igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle gange er billeder indsat i indlæg, så koden står inde i indlægget og flyttes med ved quoting :| Herinde i dette forum format sker det ikke så tit, men det var praksis i det gamle format.

 

Hvis billedet så quotes, har man, som den der lagde billedet op, ikke muligheden for at slette det igen - da man jo ikke kan rette i andres indlæg men kun i ens egne :blink: Nogle billeder jeg lægger op er "private", som jeg gerne vil have muligheden for at fjerne igen.

 

Aha, I see :mrgreen: Tak for det. Det kan jo også eskalere helt vildt på nettet så man pludselig ikke aner hvor mange steder der ligger billeder af eks. ens børn. Kan godt forstå, at I gerne vil kontrollere hvor Jeres billeder ender :-D

 

Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...