Hop til indhold

Månedens hund maj 2008 "Leg med børn"


Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Når du skriver dit indlæg ruller du næsten ned til bund, hvor der står:

 

Vedhæft filer

Tilladte fil typer: bmp doc flv gif jpe jpeg jpg pdf png psd swf txt wmv zip

 

 

 

 

-Der findes også en anden måde, men den har jeg aldrig kunnet finde ud af :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Fjunte
Hvordan sætter man billeder ind på det her nye hundeforum? :(

Når går ind for at skrive dit svar, er der lidt længere nede på siden mulighed for at "uploade filer".

 

Så kommer der et pop-up-vindue, hvor du kan browse og finde billedet på din pc. Så uploader du bare og sender dit svar. Så kommer billedet med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du skriver dit indlæg ruller du næsten ned til bund, hvor der står:

 

Vedhæft filer

Tilladte fil typer: bmp doc flv gif jpe jpeg jpg pdf png psd swf txt wmv zip

 

 

 

 

-Der findes også en anden måde, men den har jeg aldrig kunnet finde ud af :-P

 

Den anden måde er nok den, hvor du indsætter et billede fra dit album her på Hundeforum. På den måde bliver billedet indsat i teksten og det bliver større end hvis det bliver uploadet fra din computer.

Hvis du vil indsætte billedet fra dit album, så indsætter du den "BB Code", der står under billedet i albummet.

 

Hvis du vil indsætte billedet fra din computer, så klikker du på knappen "upload filer" under skrivefeltet.

 

Jeg viser lige samme billede på de to forskellige måder:

Fra mit album, "Silke":

 

picture.php?albumid=71&pictureid=534

 

---Og uploadet fra min computer:

Link til indlæg
Del på andre sites

Birgitta: helt uden at vide det har du løst et mysterie for mig, skønt :-D

 

jeg kunne ikke forstå hvorfor mine billeder er små når der er flere der kan lægge store billeder ind, men jeg må vist i gang med at lave et album.

 

Det har jeg også fumlet med, så det var dejligt at få styr på det:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Birgitta: helt uden at vide det har du løst et mysterie for mig, skønt :-D

 

jeg kunne ikke forstå hvorfor mine billeder er små når der er flere der kan lægge store billeder ind, men jeg må vist i gang med at lave et album.

 

 

Nehej!! Ikke helt uden at vide det! Jeg har jo selv ærgret mig over at jeg kun kunne sætte små billeder ind... --Indtil jeg fik løst mysteriet...:lol:

 

---Og det er ikke spor svært at lave albums.. Bare se at komme i gang..:mrgreen:

 

Det er så dejligt med billeder i alle tråde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man klikker på de små vedhæftede billeder vil de åbne i større :)

 

 

Det er rigtig nok, at de små vedhæftede billeder bliver større når man klikker på dem. Men ikke SÅ meget større.

 

Hvis du prøver at se mit indlæg "20.05.2008 14:51"..: Selv om du klikker på det lille billede, så bliver det ikke nær så stort som det, der er sat ind i teksten.

Og det er faktisk det samme billede jeg har taget fra min computer og uploadet -dels til Album, og dels som vedhæftet fil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtig nok, at de små vedhæftede billeder bliver større når man klikker på dem. Men ikke SÅ meget større.

 

Hvis du prøver at se mit indlæg "20.05.2008 14:51"..: Selv om du klikker på det lille billede, så bliver det ikke nær så stort som det, der er sat ind i teksten.

Og det er faktisk det samme billede jeg har taget fra min computer og uploadet -dels til Album, og dels som vedhæftet fil.

 

Der er nok en eller anden form for størrelses begrænsning når det uploades direkte til forum tror jeg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...