Hop til indhold

Bedste sted at købe legetøj


Gæst Verawang
 Share

Recommended Posts

Gæst Verawang

Hej alle

Så er der kommet penge på kontoen og pludselig kan vovserne ikke leve uden nyt legetøj :)

 

Jeg har en lille hund der er fuldstændig besat af at jage fugle og det er jeg i øjeblikket i gang med at aflære hende. Jeg kan jo ikke bare tage fugle-jagten fra hende uden at give noget til gengæld, så tænkte at hun skulle have et alternativ som belønning når vi træner lydighed og agility.

 

Hun har en freesbee (den fra hundogtraening.dk) som er meget sjov, men ikke helt så sjov som fugle.

 

Jeg tænker på en dummy på en snor, en bold på snor eller et eller andet der kan bevæges og kastes og som man evt. også kan lege trækkeleg med.

 

Hun er også meget glad for bolde, men de fleste alm. bolde som tennisbolde ødelægger hun på 2 sek.

 

Hvilkern netshop har det mest holdbare og billigste legetøj?

 

Har kigget på hundogtraening.dk og de har nogle bolde der ser rigtig gode ud, men ikke noget dummy/bidepølse-agtigt og vil jo kelst undgå at skulle betale porto alt for mange gange (så mange penge er der heller ikke gået ind på kontoen).

 

Hvis i har gode ideer til et godt legetøj til en bols-besat hund, må i endelig sige til.

 

Mvh Vera

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej alle

Så er der kommet penge på kontoen og pludselig kan vovserne ikke leve uden nyt legetøj :)

 

Jeg har en lille hund der er fuldstændig besat af at jage fugle og det er jeg i øjeblikket i gang med at aflære hende. Jeg kan jo ikke bare tage fugle-jagten fra hende uden at give noget til gengæld, så tænkte at hun skulle have et alternativ som belønning når vi træner lydighed og agility.

 

Hun har en freesbee (den fra hundogtraening.dk) som er meget sjov, men ikke helt så sjov som fugle.

 

Jeg tænker på en dummy på en snor, en bold på snor eller et eller andet der kan bevæges og kastes og som man evt. også kan lege trækkeleg med.

 

Hun er også meget glad for bolde, men de fleste alm. bolde som tennisbolde ødelægger hun på 2 sek.

 

Hvilkern netshop har det mest holdbare og billigste legetøj?

 

Har kigget på hundogtraening.dk og de har nogle bolde der ser rigtig gode ud, men ikke noget dummy/bidepølse-agtigt og vil jo kelst undgå at skulle betale porto alt for mange gange (så mange penge er der heller ikke gået ind på kontoen).

 

Hvis i har gode ideer til et godt legetøj til en bols-besat hund, må i endelig sige til.

 

Mvh Vera

 

Velkommen :)

 

Hvad er det for en hund du har?

 

Der er også pænt med jagt i mine cairner, men jeg har flyttet dem fra fart til musejagt :-D

 

Mine hunde ville blive stresset af bold og frisbee leg og jagte endnu flere fugle, er hun rigtigt boldgal?

 

Altså hvor hun kun tænker på kast og kast og næste kast?

 

Jeg køber mest aktiveringslegetøj, såsom konger http://shop.netdyredoktor.dk/pl/Kong_leget%C3%B8j_til_hunde_138.aspx dem kan man fylde med leverpostej eller hjemmelavet hundemad, og så skal hunden arbejde på at få det ud :)

Rigtig godt :-D

Så er der Nina Ottosens legetøj http://shop.netdyredoktor.dk/pl/Legetøj_Legetøj_i_træ_til_hunde_65.aspx

 

Det er legetøj der kræver at hunden bruger hjernen for at løse, endnu en stille beskæftigelse som er godt til at få tempoet ned :)

Her er noget man kan bruge til tørfoder :)

http://shop.netdyredoktor.dk/pl/Legetøj_Legetøj_i_træ_til_hunde_65.aspx

 

Så er der leoen, den bruger jeg med godbidder af kogt kød og indmad i små stykker, mine hunde elsker deres daglige leg med leoen, de er helt optagede når det står på :-D

http://www.sjaske.dk/group.asp?group=39&sub=2

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

Det er noget terrier-gravhunde-blandig. Ved ikke nøjagtigt hvad hun indeholder, men opfører sig som en terrier :twisted:

 

Hun er ikke på nogen måde boldfikseret, vil faktisk meget hellere have godbidder som beløning end bold og legetøj.

 

Hun får lov at jage mus og rotter, men bor i byen hvor der ikke er så mange mus.

 

Tilgengæld er der fugle overalt og dem er hun helt besat af.

Jeg træner hende ved at sætte mig hen i parken på en bænk, når hun ser en fugl får hun klik+godbid for at forholde sig roligt. Det går rigtig godt og nu er jeg begyndt at holde klikket lidt, så hun så snart hun ser en fugl kigger op på mig for at få klik+godbid.

 

Mens jeg er i gang med fuglejagt aflæringen får hun ikke lov at løbe fri, så hun ikke kan komme til at jage fugle.

 

Når hun er så glad for at jage vil jeg gerne udnytte dette som belønning i træningen. Vi træner både lydighed (LP1), spor (for sjov) og agility (for sjov, men håber det bliver alvor engang :)).

Jeg ved godt at nogen mener at boldleg er det værste i verden og det stresser hunden voldsomt. Det kan det selvfølgelig gøre for nogle hunde og jeg kunne aldrig finde på at stå og kaste bold gentagne gange til mine hunde. Men jeg vil tilgengæld rigtig gerne kaste en bold/freesbee eller andet en enkelt gang som belønning for veludført opgave.

 

 

Jeg skal måske nævne at vi har masser af aktivitetslegetøj så som bolde med små huller i, flasker, leo og de der treatballs fra hundogtraening.dk og vovserne får masser af tid til at gå med at få mad ud af dem.

 

Håber jeg fik svaret, men det gik lidt stærkt skal skynde mig ud i det gode vejr og træne "jag ikke fugle" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er noget terrier-gravhunde-blandig. Ved ikke nøjagtigt hvad hun indeholder, men opfører sig som en terrier :twisted:

 

Hun er ikke på nogen måde boldfikseret, vil faktisk meget hellere have godbidder som beløning end bold og legetøj.

 

Hun får lov at jage mus og rotter, men bor i byen hvor der ikke er så mange mus.

 

Tilgengæld er der fugle overalt og dem er hun helt besat af.

Jeg træner hende ved at sætte mig hen i parken på en bænk, når hun ser en fugl får hun klik+godbid for at forholde sig roligt. Det går rigtig godt og nu er jeg begyndt at holde klikket lidt, så hun så snart hun ser en fugl kigger op på mig for at få klik+godbid.

 

Mens jeg er i gang med fuglejagt aflæringen får hun ikke lov at løbe fri, så hun ikke kan komme til at jage fugle.

 

Når hun er så glad for at jage vil jeg gerne udnytte dette som belønning i træningen. Vi træner både lydighed (LP1), spor (for sjov) og agility (for sjov, men håber det bliver alvor engang :)).

Jeg ved godt at nogen mener at boldleg er det værste i verden og det stresser hunden voldsomt. Det kan det selvfølgelig gøre for nogle hunde og jeg kunne aldrig finde på at stå og kaste bold gentagne gange til mine hunde. Men jeg vil tilgengæld rigtig gerne kaste en bold/freesbee eller andet en enkelt gang som belønning for veludført opgave.

 

 

Jeg skal måske nævne at vi har masser af aktivitetslegetøj så som bolde med små huller i, flasker, leo og de der treatballs fra hundogtraening.dk og vovserne får masser af tid til at gå med at få mad ud af dem.

 

Håber jeg fik svaret, men det gik lidt stærkt skal skynde mig ud i det gode vejr og træne "jag ikke fugle" :lol:

 

God tur :-D

 

Nå, så kunne jeg jo have sparet mig for alt det bøvl med at finde siderne :lol:

 

Jeg kan ikke vide andet end det du skriver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

Tak for velkomsten forresten, Anne-marie :)

 

 

Selvfølgelig kan du ikke vide mere end hvad jeg har skrevet i indlæget :-D

 

Må også hellere undskylde for de mange stavefejl i første indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

Så er alle pengene brugt på alverdens fine sager fra zooplus.de og ovenkøbet fik jeg lige støvet mit tyske af :)

 

Fik nogle lækre (håber jeg da) godbider med i kurven lavet af tør kylling og lam og en ny line fik jeg sørme også brug for.

 

Nu glæder jeg mig til skidtet kommer, nogen der ved sådan ca hvor lang tid det kan tage at sende en pakke fra Tyskland?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så er alle pengene brugt på alverdens fine sager fra zooplus.de og ovenkøbet fik jeg lige støvet mit tyske af :)

 

Fik nogle lækre (håber jeg da) godbider med i kurven lavet af tør kylling og lam og en ny line fik jeg sørme også brug for.

 

Nu glæder jeg mig til skidtet kommer, nogen der ved sådan ca hvor lang tid det kan tage at sende en pakke fra Tyskland?

Det er skønt at bruge penge på hunde :-D

 

Du må altså berrette når det ankommer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Så er alle pengene brugt på alverdens fine sager fra zooplus.de og ovenkøbet fik jeg lige støvet mit tyske af :)

 

Fik nogle lækre (håber jeg da) godbider med i kurven lavet af tør kylling og lam og en ny line fik jeg sørme også brug for.

 

Nu glæder jeg mig til skidtet kommer, nogen der ved sådan ca hvor lang tid det kan tage at sende en pakke fra Tyskland?

 

Du har den tirsdag, onsdag - allersenest torsdag i den uge vi kommer ind i :)

 

Jeg regner med at få et par kæmpestore kasser i morgen med posten dernedefra - også fyldt med hundeguf, legetøj, kattefoder og en lækker stor lammeskindsagtig hundekurv :-D

 

Elsker når der kommer pakker fra Zooplus :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er alle pengene brugt på alverdens fine sager fra zooplus.de og ovenkøbet fik jeg lige støvet mit tyske af :)

 

Fik nogle lækre (håber jeg da) godbider med i kurven lavet af tør kylling og lam og en ny line fik jeg sørme også brug for.

 

Nu glæder jeg mig til skidtet kommer, nogen der ved sådan ca hvor lang tid det kan tage at sende en pakke fra Tyskland?

 

Det føles lidt som juleaften, når pakker til hunden kommer ind ad døren :oops:

 

Til fremtidigt brug, må jeg da have lov til at anbefale mosegaardens.dk til de tørrede guffer - det kan dog godt blive et lidt dyrt bekendskab :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det føles lidt som juleaften, når pakker til hunden kommer ind ad døren :oops:

 

Til fremtidigt brug, må jeg da have lov til at anbefale mosegaardens.dk til de tørrede guffer - det kan dog godt blive et lidt dyrt bekendskab :oops:

 

Ja, også kendt som MGhund, er der en hel tråd om nede i foder, lækre ting :-D

 

Jeg har lige fået 2 kg af Nutros holistiske foder hjem idag, og klove og tobisolie :)

 

Det lader til at de har smagsgodkendt foderet :lol:

 

Men de skal selvfølgelig bare have det som slik, men dejligt at de bedre fodertyper dukker op i flere varianter :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Jeps - min pakke kom i dag... får altid lidt ondt af posten, der kommer slæbende med kæmpestore papkasser :oops:

 

Hundene blev glade og det gjorde 'moderen' også - der er ikke noget bedre, end at åbne en kasse med hundegodter og legetøj og se hundene snuse logrende rundt i forventning om guf og sjov :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps - min pakke kom i dag... får altid lidt ondt af posten, der kommer slæbende med kæmpestore papkasser :oops:

 

Hundene blev glade og det gjorde 'moderen' også - der er ikke noget bedre, end at åbne en kasse med hundegodter og legetøj og se hundene snuse logrende rundt i forventning om guf og sjov :mrgreen:

 

Gad godt vide hvad posten tror I bestiller hjem i SÅ store mængder :D måske er I kendt som "det mystike par" henne på centralen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Gad godt vide hvad posten tror I bestiller hjem i SÅ store mængder :D måske er I kendt som "det mystike par" henne på centralen

 

Haha, ja måske - vi gør i hvert fald meget i store pakker, da både mennesker, katte, hunde og heste får en del tilsendt :oops:

 

Den værste pakke de har skullet håndtere, var da vi bestilte et stort telt på 5 * 10 meter - det vejede ca 150 kg :shock: Teltet kom i 3 pakker og den dag var det et mandligt postbud der var her... normalt kører der en dame på ruten :mrgreen:

 

Forrige år under den store strejke (mener det var forrige år) havde jeg få dage forinden bestilt en pakke frosne daggamle kyllinger fra sønderjylland..... de var 7 dage undervejs.... da pakken ankom, var indholdet forlængst optøet - den havde en helt speciel 'duft' :roll:

 

Stakkels postbud :|

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

Jeg venter stadig på min pakke :neutral:

 

Jeg fik for to dage siden en mail, hvor jeg kunne tracke pakken, og der ankom den til DK og blev overgivet til postdanmark.

 

Skynd jeg nu postdanmark!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jeg venter stadig på min pakke :neutral:

 

Jeg fik for to dage siden en mail, hvor jeg kunne tracke pakken, og der ankom den til DK og blev overgivet til postdanmark.

 

Skynd jeg nu postdanmark!

 

Ja de er hurtige nede i Tyskland og billige - en 50´uanset mængde. Skal man sende en lille bitte pakke her i DK kommer man af med langt over 50 kr :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Verawang

JUBII, pakken var kommet alligevel. MIn underbo har modtaget den for mig og har lige været med den :blink:

 

Vovserne er tossede med de fleste af de nye ting.

 

Købte disse meget lækre godbidder lavet af tørret lam fra thrive 62118_petproject_thrive_2.jpg

 

Det er bare kun mig der syns de er lækre, hundene spytter dem ud igen, så dem kommer jeg nok selv til at spise :roll:

 

Jeg købte også tørret kylling og tørret oksekød og det kan de sørme godt lide.

 

Så har jeg købt et hurley ben af gummi, det ser sådan ud hurley_1.jpg

 

Jeg tænkte at det var lidt kedeligt for dem, men næh nej det skal de da have begge to og ingen vil have denne fine, sjove bold med tov i.

36829_2.jpg

 

Skøre vovser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skulle du have lidt penge tilbage og have lyst til noget mere, vil jeg lige fortælle at der er åbnet en ny net butik. De giver 10 % hele maj månede og priserne er ikke høje. Jeg har bestilt en ny læder line og halsbånd begge dele i rundyet læder, der har jeg sparet ca 300.-. Deres aktivitets legetøj fra Nina Ottoson er også ca 40-50 kr billiger end andre steder.

Prøv selv at se hvad de har. web adr er www.apporten.dk Mine ting skulle komme i morgen og jeg glæder mig.:lol:

 

Hilsen Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...