Hop til indhold

Her er min Darwin


Gæst Ina
 Share

Recommended Posts

Har besøgt vores kommende familie medlem i dag. Nu er han blevet 7 uger og om 1 uge henter vi ham hjem. Jeg er meget spændt på hvad Charlie og Oscar siger til ham. Jeg vil filme deres første møde og det vil komme til at ligge på min hjemmeside.

 

Men her er min Darwin :mrgreen:

 

[ATTACH]26931[/ATTACH] [ATTACH]26932[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja han er kær - men det er alle hvalpe jo :mrgreen:

Han er sådan en lille mild og imødekommende fyr - og det kunne vi jo slet ikke stå for. Han passer helt perfekt til de to jeg allerede har så valget kunne ikke være bedre.

 

Vi har i øvrigt valgt alle hvalpenes stambogs navn og det har været en spændende opgave at løse.

 

Beagleører er nogle værre flap ører :lol: - bløde og blafrende og så er de såå lange - men det retter sig når hvalpen vokser til ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Ina - Hold op hvor er han dog lækker. Han skal nok komme til at falde godt til i flokken:blink:

 

Jeg glæder mig til at høre en masse, når i har hentet ham..

 

Det bliver virkelig spændende....

 

Men nøøøøj hvor er han smuk, flere billeder taaaaak:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hedder de så? :)

 

Vi sad en hel aften og fandt på navne. Udgangspuktet er Charlie og Oscars navne. Oscar er farbror til Darwin da hans kuldbror er far til hvalpene. Længere ude er Charlies far inde i billedet.

 

Famous Joker Charity Spring Runner ( Darwin)

Famous Joker Charity Sun Rising ( Han nr 2)

Famous Joker Charity Stellar Rose ( Tæven)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ina - Hold op hvor er han dog lækker. Han skal nok komme til at falde godt til i flokken:blink:

 

Jeg glæder mig til at høre en masse, når i har hentet ham..

 

Det bliver virkelig spændende....

 

Men nøøøøj hvor er han smuk, flere billeder taaaaak:mrgreen:

 

Tak - ja han er smuk og jeg glæder mig til at se ham vokse op. Og med de to rolige stabile beagler jeg allerede har så skal det nok blive godt.

 

Flere billeder ligger på min beaglepack side - og så vil vi tage en masse når han nu er flyttet op til os :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...