Hop til indhold

Lexus og Dumle


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Øhhh, ja ser du hmmm deeet... øhhh pas:lol:

 

Det er vildt sjovt og dumle må gøre ALT ved lexus, han finder sig bare i rigtig mange ting fra dumle:lol::lol:

 

Hehe ja han er en uffatteligt tålmodig hund. Dumle fik godt nok klatret meget rundt på ham i dag.

 

 

Jeg fik også taget lidt.

 

[ATTACH]602[/ATTACH]

 

[ATTACH]603[/ATTACH]

 

[ATTACH]604[/ATTACH]

 

[ATTACH]605[/ATTACH]

 

[ATTACH]606[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Hehe ja han er en uffatteligt tålmodig hund. Dumle fik godt nok klatret meget rundt på ham i dag.

Jamen det er jo dumle, og dumle må alt, selv drikke vandet :lol:;-)

Bettemand er bare træt og sover i sofaen hos moar:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er jo dumle, og dumle må alt, selv drikke vandet :lol:;-)

Mja det er der nu flere end Lexus om at bestemme :lol:

 

Bettemand er bare træt og sover i sofaen hos moar:rolleyes:

Dumle er også træt, og har ligefrem lagt i sofaen og puttet en halv time :shock: Det plejer han eller ikke at ville.

 

Hvordan har bettemands mave det nu?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Mja det er der nu flere end Lexus om at bestemme :lol:

HAHAHahaha...Jeg er sikker på dumle syntes vi alle var dumme mennesker på et tidspunkt;-)

 

Dumle er også træt, og har ligefrem lagt i sofaen og puttet en halv time :shock: Det plejer han eller ikke at ville.

 

Hvordan har bettemands mave det nu?

Ja, hvis han ikke blev træt af alt det løb og leg i vand og sand, så ved jeg ikke hvad der skulle kunne gøre ham fysisk træt:lol:

 

Jeg tror det går bedre med maven, det så da lidt øv ud at der kun kom vand ud:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Skønne, skønne billeder!!! :-D Øv, hvor er det ærgerligt at I bor så langt væk, Noomi ville elske at være med :mrgreen:

Ja det er lidt ærgerligt. Men Noomi skal da være hjertelig velkommen, ellers må vi se når engang vi kommer over til sjælland. Vi kikker lidt efter sommerhus vi kan leje hvor vi må have hund med. De er bare så vandvitig dyre.. fra 3500+forbrug og op for EN! uge

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHahaha...Jeg er sikker på dumle syntes vi alle var dumme mennesker på et tidspunkt;-)

 

 

Ja, hvis han ikke blev træt af alt det løb og leg i vand og sand, så ved jeg ikke hvad der skulle kunne gøre ham fysisk træt:lol:

 

Jeg tror det går bedre med maven, det så da lidt øv ud at der kun kom vand ud:(

 

Ja, det så ikke for godt ud. Dumle har så fået tynd mave her til morgen :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er lidt ærgerligt. Men Noomi skal da være hjertelig velkommen, ellers må vi se når engang vi kommer over til sjælland. Vi kikker lidt efter sommerhus vi kan leje hvor vi må have hund med. De er bare så vandvitig dyre.. fra 3500+forbrug og op for EN! uge

 

Orv, det kunne være super hyggeligt!!!! :mrgreen: Sig endelig til hvis I finder et, så stiller vi meget gerne op! :-D (og ja, det er godt nok nogle heftige priser :cry:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
De kære "små" drenge var ud og lege i 1½ timestid her i eftermiddag...Pisse fedt og skide hyl var det :blink:

Jeg beklager billedekvaliteten men jeg har ikke fået mit SLR tilbage fra rep endnu

picture.php?albumid=53&pictureid=393

 

picture.php?albumid=53&pictureid=394

 

picture.php?albumid=53&pictureid=395

 

picture.php?albumid=53&pictureid=396

 

picture.php?albumid=53&pictureid=397

Uuuuh... Hvor de hygger!:mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...