Hop til indhold

SAtC 2


Petrine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal til et forpremierearrangement med cosmos mm. på mandag. :engel: Jeg har fået billetten (+ en billet til en veninde) gratis gennem Politiken, fordi jeg har købt annoncer på politiken.dk for mit arbejde.

 

Har dog på fornemmelsen, at den er ret så dårlig. Men den SKAL jo ses, det kommer man ikke uden om. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lidt bange for den... Altså jeg skal naturligvis se den, men jeg er bare så bange for at den er dårlig. Serien er jo eminent og filmen var en rigtig god afslutning... Jeg er bange for at det er grundet økonomi at de laver en to'er. Og så er der jo også en 3'er der muligvis bliver lavet - de kunne jo også stoppe mens legen var god...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Haha, Buddha, du er simpelthen så sød. Må ærligt indrømme jeg har grinet lidt af dig her til aften.. (her og så 'hvor er det der ishøj?')

 

Satc 2 = Sex and the city 2 (du ved, den der serie med de fire kvinder i NY, ik?)

 

Man kan jo ikke vide alt vel :genert: Men glad for at kunne fortælle, at den serie både kender jeg OG har set op til flere afsnit af.

 

Film... hmm.. 2'er.. hrrmmn, men jeg håber for jer, at den er fed :5up: Kunne være fedt hvis krølle-Carrie fik en hund i den :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan jo ikke vide alt vel :genert: Men glad for at kunne fortælle, at den serie både kender jeg OG har set op til flere afsnit af.

 

Film... hmm.. 2'er.. hrrmmn, men jeg håber for jer, at den er fed :5up: Kunne være fedt hvis krølle-Carrie fik en hund i den :klap:

 

 

haha tror jeg ikke du skal regne med..men lover dig hun får en ny kjole og et par nye manolos :lol::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
haha tror jeg ikke du skal regne med..men lover dig hun får en ny kjole og et par nye manolos :lol::mrgreen:

 

Men ingen kjole så fed som den sølv t-shirt jeg har fået :klap:

 

Manalos.. man a los.. mand er løs.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har billetter til d 7ende - men har det nøjagtigt ligesom Stjernetosse... blev næsten helt ked af, at de lavede en 2'er.

 

Serien er fantastisk - og jeg var bekymret da de skulle lave filmen (nr 1), men den viste sig at være lige præcis som den skulle! og satte nogle rigtigt gode punktummer...

 

Er MEGET nervøs for 2'eren. Men ses skal den

Link til indlæg
Del på andre sites

Som forventet var filmen dårlig.

 

Historien var ikkeeksisterende. Pigerne - særligt SJP - spillede nærmest karikaturer af deres roller, synes jeg. Så Carrie var ikke så meget Carrie som hun var "sådan her taler/agerer Carrie" på en overspillet måde.

 

Nogle af scenerne var tåkrummende dårlige.

 

Jeg grinede dog også nogle enkelte gange. Tøjet var fedt (selvom der også var noget, der var virkelig grimt :mrgreen:). Og der var en smuk billedside fra Abu Dhabi. Mon Abu Dhabis turistråd har været med til at finansiere filmen? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som forventet var filmen dårlig.

 

Historien var ikkeeksisterende. Pigerne - særligt SJP - spillede nærmest karikaturer af deres roller, synes jeg. Så Carrie var ikke så meget Carrie som hun var "sådan her taler/agerer Carrie" på en overspillet måde.

 

Nogle af scenerne var tåkrummende dårlige.

 

Jeg grinede dog også nogle enkelte gange. Tøjet var fedt (selvom der også var noget, der var virkelig grimt :mrgreen:). Og der var en smuk billedside fra Abu Dhabi. Mon Abu Dhabis turistråd har været med til at finansiere filmen? :lol:

Ærv... nu gider jeg næsten ikke ind og se den :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du gal!?!?!?! :shock: :shock: :shock: :shock: 10 vilde heste kunne ikke holde mig væk!!

 

Har news forøvrigt, men kan lige snakkes ved i overmorgen når du har langt bedre tid til den slags :mrgreen:

 

Uhh... Men i overmorgen har jeg heller ikke tid... Der er jeg i London :banan: Jeg har tid d.7 :genert: Jeg skal da have news!! :klap:

 

Eclipse :lun: Den ville Ekat ikke gå glip af.. Det ville jeg i øvrigt heller ikke xD

 

Nej jeg kunne heller ikke forstå det... Ih det bliver så hyggeligt!!:banan:

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...