Hop til indhold

SAtC 2


Petrine
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst n1nna

Jeg synes der er stor forskel på hvad folk synes om den - nogle er meget skuffede, andre det stik modsatte :vedikke:

Jeg skal se den på fredag og tror jeg vil forsøge at tænke positivt inden jeg ser den - hvis jeg på forhånd tænker negativt om den, så fokuserer jeg bare på dårlige ting og overser måske noget godt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Jeg synes især de sidste 20-30 min haltede (filmen er lang).

 

Men til gengæld var der dæleme mange mange grin hele vejen gennem filmen :slem:

 

Jeg havde ingen forventninger til den, men synes fakkertalt den var ok. Ikke så god som filmen før og serien, meeen ok af en 2´er at være :-D

 

Den kommer i hvert fald til at stå på min dvdhylde senere på året :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Jeg har hørt at den skulle være dårlig - Men det er jeg lige glad med :-)

 

Jeg glæder mig HEEELT vildt til min Sex and the city aften med mine veninder på fredag. Den står på film, ud at spise, og på en masse drinks.

 

Ren veninde hygge.

 

Sidste gang havde vi også planlagt en fed fed aften.

 

Denne gang har vi aftalt at den står på stiletter og kjoler - Så jeg har købt hele 3 kjoler ( Bestilt over nettet, som jeg får i dag ) Jeg er spændt på om den jeg regner med at skulle have på viser sig at sidde godt på mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har set den og desto mere jeg tænker desto mere har jeg lyst til at græde over deres mangel på respekt for mine smukke "veninder".... :megaked:

 

Jeg tror jeg vil lade som om den ikke findes. Og glædes over min shoe box og den første film...

 

Når nr 2 ligger i en rodekasse med dvd'er til 29 kr, så køber jeg den, bare fordi....

 

Men nej. nej.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har set den og desto mere jeg tænker desto mere har jeg lyst til at græde over deres mangel på respekt for mine smukke "veninder".... :megaked:

 

Jeg tror jeg vil lade som om den ikke findes. Og glædes over min shoe box og den første film...

 

Når nr 2 ligger i en rodekasse med dvd'er til 29 kr, så køber jeg den, bare fordi....

 

Men nej. nej.

 

Her må løsningen være: lad vær med at tænk for meget :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her må løsningen være: lad vær med at tænk for meget :cool:

 

not good enough! Det her er SATC ikke Friends... deres edge har altid været, at kvinderne havde hjerner! var "rigtige" kvinder, med "rigtige" problemer - bare i lækkert tøj og dyre sko...

 

Det er de ikke i denne film. De er flade 2-dimensionelle karakterer :???:

 

Mor er ikke vred, mor er skuffet!

Link til indlæg
Del på andre sites

not good enough! Det her er SATC ikke Friends... deres edge har altid været, at kvinderne havde hjerner! var "rigtige" kvinder, med "rigtige" problemer - bare i lækkert tøj og dyre sko...

 

Det er de ikke i denne film. De er flade 2-dimensionelle karakterer :???:

 

Mor er ikke vred, mor er skuffet!

 

Jeg er desværre enig med dig ... de udnytter faktisk ikke, at vi allerede kender dem alt for godt ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Den er da god! Flere gange var jeg flad af grin som den eneste, fx til sidst hvor Mr Big er skredet....og har taget fladskærmen med, det er SÅ mand-agtigt :-D Synes den var meget bedre end frygtet og slet ikke så dårlig!

 

Helt enig, jeg synes også at den er rigtig god :mrgreen: kan slet ikke forstå at den har fået så meget kritik...

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er da god! Flere gange var jeg flad af grin som den eneste, fx til sidst hvor Mr Big er skredet....og har taget fladskærmen med, det er SÅ mand-agtigt :-D Synes den var meget bedre end frygtet og slet ikke så dårlig!

 

Helt enig, vi var også flade af grin undervejs! :lol:

 

At jeg så ville fortrække fladskærmen fremfor et smykke i samme prisniveau er en helt anden sag.... :genert::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt enig, jeg synes også at den er rigtig god :mrgreen: kan slet ikke forstå at den har fået så meget kritik...

 

Jeg så en anmeldelse i GoMorgenDK, og da hun sablede filmen ned blev jeg lidt nervøs for om den nu også var værd at bruge 95kr på at se, men da hun så sagde at film nr 1 var endnu dårligere, så var jeg sikker på, at jeg ville synes om 2'eren, for jeg syntes 1'eren var super god! :5up: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så en anmeldelse i GoMorgenDK, og da hun sablede filmen ned blev jeg lidt nervøs for om den nu også var værd at bruge 95kr på at se, men da hun så sagde at film nr 1 var endnu dårligere, så var jeg sikker på, at jeg ville synes om 2'eren, for jeg syntes 1'eren var super god! :5up: :lol:

 

1eren var fantastisk - 2eren noget af det skammeligste jeg nogensinde har set... :evil:

 

Havde jeg ikke været harcore fan af SATC havde jeg rejst mig og udvandret i protest

Link til indlæg
Del på andre sites

1eren var fantastisk - 2eren noget af det skammeligste jeg nogensinde har set... :evil:

 

Havde jeg ikke været harcore fan af SATC havde jeg rejst mig og udvandret i protest

 

Det er nok fordi jeg synes 2'eren er en komedie, i modsætning til 1'eren, hvor jeg måtte have kleenexen frem..

 

Jeg er ikke så bundet til de 4 karakterer, at jeg ikke kan grine af, at Charlot fx falder af kamelen for at få signal - i nogens øjne plat humor, men jeg synes altså det var sjovt, selvom jeg havde set det i trailer inden.. :genert: De gør jo også lidt grin med mange af de fordomme man har om mel.øst-lande, og det kan jeg også godt grine lidt af.. sådan er jeg :mrgreen:

Nogle gange har man bare brug for sådan en feel-good film hvor man til tider krummer tæer, og jeg tror ikke jeg havde syntes så godt om 2'eren hvis den havde været ligeså "alvorlig" som 1'eren er.. det er to forskellige film synes jeg, og det fungerer fint.. mangler dog lidt en slutning på 2'eren synes jeg.. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes 2'eren var mere seriøs (nok fordi vi er nået til sofa/TV-stadiet og folk omkring os dyrker utroskaben).

 

Jeg har sidet på kamel og fægtet efter signal, har været i hamam (bad i mellemøsten) og set det fine tøj indenunder det sorte og var bare flad af grin - synes ikke der var så mange fordomme, bare lige på prikken :lol:

 

Og så det fladskærms-TV altså :banan:

 

...var jeg den eneste der lagde mærke til Carries hænder? :cry: som en olding med hårdt fysisk arbejde, der manglede godt nok noget retouchering / make up.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Ja den med kamelen var altså skæg :lol: -og den hvor Samatntha får revet sin taske istykker og der flyver kondomer ud over det hele...Synes i det hele taget at der var mange sjove episoder, men jeg synes også at der var indhold af seriøse emner såsom den forandring det er at være mor og at det ikke altid er helt let at få det til at hænge sammen om man enten er i et forhold med børn eller om man som Carrie og Big har valgt et liv uden børn... Jeg synes at den indeholdte en god kombi af det hele og blev bestemt ikke skuffet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...