Hop til indhold

SAtC 2


Petrine
 Share

Recommended Posts

1eren var fantastisk - 2eren noget af det skammeligste jeg nogensinde har set... :evil:

 

Havde jeg ikke været harcore fan af SATC havde jeg rejst mig og udvandret i protest

 

Jeg tror netop det er fordi du er hardcore fan, at du havde lyst til at gå ...

 

Hvis man bare ser filmen og ikke tror man kender de 4 kvinder allerede - så er det egentlig en meget morsom film ...

 

Hvis man kender og elsker de 4 - så er den frygtelig - fordi alle deres karaktertræk er trukket ud i yderligheder ...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes 2'eren var mere seriøs (nok fordi vi er nået til sofa/TV-stadiet og folk omkring os dyrker utroskaben).

 

Jeg har sidet på kamel og fægtet efter signal, har været i hamam (bad i mellemøsten) og set det fine tøj indenunder det sorte og var bare flad af grin - synes ikke der var så mange fordomme, bare lige på prikken :lol:

 

Og så det fladskærms-TV altså :banan:

 

...var jeg den eneste der lagde mærke til Carries hænder? :cry: som en olding med hårdt fysisk arbejde, der manglede godt nok noget retouchering / make up.

 

Fordom eller fakta, sjovt er det! :mrgreen: (man er da lidt nervøs for at indrømme det efter hysteriet omkring M-tegningerne :roll:)

 

Hehe.. jeg har en dårlig hukommelse, så jeg kan ikke huske om jeg har lagt mærke til hendes hænder?! :hmm:

 

Og det med seriøsiteten er jeg faktisk enig i, men jeg synes stadigvæk 2'eren bærer mere præg af komedie end 1'eren.

Men som Findus også er inde på, så er 2'eren meget "lige på" med parforhold/børn osv i starten (elsker scenen i Charlot's køkken), og det er i mine øjne helt perfekt, at det bliver behandlet under den der fuldstændig langt ude luksus-tur med komiske indslag.. så det ikke bare er drama hele vejen, selvom det ligger under overfladen.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har som tidligere skrevet været fan i mange år, har set serien fra start og købt serien på dvd det sekund de er kommet ud :hjerte:

 

Og alligevel var 2´eren altså fin :mrgreen: Den var slet ikke perfekt, men jeg er fint tilfreds med at have set den og skal også have den på dvd til efteråret :-D

 

Forstår så heller ikke anmeldernes kritik af nummer 1, den var i mine øjne super :klap:Jeg har vel set den omkring de 15 gange eller lign :genert:

 

Jeg er nok personligt så ked af, at der ikke kommer flere sæsoner at jeg sluprer filmene i mig :lol:

 

Filmene har i hvert fald ikke ødelagt min glæde for serien :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror netop det er fordi du er hardcore fan, at du havde lyst til at gå ...

 

Hvis man bare ser filmen og ikke tror man kender de 4 kvinder allerede - så er det egentlig en meget morsom film ...

 

Hvis man kender og elsker de 4 - så er den frygtelig - fordi alle deres karaktertræk er trukket ud i yderligheder ...

Jeg tror du har helt ret Freud...

 

Jeg havde jo allerede mine forbehold overfor 1'eren, fordi jeg synes de havde ødelagt Samantha en smule. Hendes karakter var i øjeblikke temmeligt anstrengt og bar lidt for meget præg af at være det komiske indslag.

 

Jeg har ikke set 2'eren endnu - tør ikke helt :oops: Har trodsalt været hardcore SATC fan i 10 år :shock: opdagede serien i år 2000 og har været inkarneret fan ever since :hjerte: og når jeg allerede synes de skamferede den en lille bitte smule ved film 1, så jeg tør jo slet ikke tænke på hvad der er sket nu.

 

Kommer dog til at se den på et tidspunkt - kan jo ikke lade være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu set SATC 2... Kan ikke forstå hvorfor alle hader den så meget!? :hmm: Muligvis det havde noget at gøre med, at mine forventninger var sat på lavest mulige blus, men jeg gik derfra med en ganske ok følelse.

 

Er i øvrigt enig med Petrine - og er faktisk glad for at de har fået lov til at udvikle sig og bllive voksne. Ville være temmeligt sørgeligt hvis de skulle holdes på samme stadie :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har nu set SATC 2... Kan ikke forstå hvorfor alle hader den så meget!? :hmm: Muligvis det havde noget at gøre med, at mine forventninger var sat på lavest mulige blus, men jeg gik derfra med en ganske ok følelse.

 

Er i øvrigt enig med Petrine - og er faktisk glad for at de har fået lov til at udvikle sig og bllive voksne. Ville være temmeligt sørgeligt hvis de skulle holdes på samme stadie :vedikke:

 

Agreed :mrgreen: men nu har vi jo også lige snakket om det

 

Jeg gik ind til filmen med et "nåh men der er garanteret pæne sko og tasker"

Det var åbenbart nøglen, for jeg blev slet ikke skuffet!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Nej! 1'eren var... tortur... fra start til slut. 2'eren var bare... som forventet :vedikke:

 

De burde have holdt sig til serien. Punktum.

 

:shock: tortur nej, nej, nej? du mener tudefest ja, men deeeeeejlig! Lige som den skulle være...

 

2eren er en vederstyggelighed, som man burde glemme eksisterede....

 

Jeg har ellers altid ment du var et yderst fornuftigt menneske, men nu bliver jeg sgu i tvivl :hmm: :mrgreen: overvejer at skyde skylden på dine hormoner:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: tortur nej, nej, nej? du mener tudefest ja, men deeeeeejlig! Lige som den skulle være...

 

2eren er en vederstyggelighed, som man burde glemme eksisterede....

 

Jeg har ellers altid ment du var et yderst fornuftigt menneske, men nu bliver jeg sgu i tvivl :hmm: :mrgreen: overvejer at skyde skylden på dine hormoner:lol:

Tudefest? Joh, det kunne vi nok godt blive enige om xD Overvejede at skride midt i filmen-agtigt. Har senere snakket med flere der gjorde det :lol:

 

Jeg synes deres originale kemi manglede fra start til slut. Faktisk oplevede jeg alle figurer som karikaturer af de "oprindelige" karrakterer, særligt Charlotte og Samantha blev degraderet til en slags pauseklovne. Smagløst.

 

2'eren var bare... En gentagelse :vedikke:

 

Hahah, sjovt du siger det. Jeg har det på nøjagtigt samme måde, bortset fra det der med hormonerne. Jeg ved sgu ikke helt hvad jeg skal skylde skylden på i dit tilfælde :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...