Gæst BongoJungle Skrevet Maj 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Maj 5, 2008 Lad mig presentere Labell. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Lad mig presentere Diesel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke har "tilladelse" til at se billederne? Det undrer mig rigtig meget. der er jo selvfølgelig ikke problemer men dem, der ligger direkte i tråden som f.eks dem freudika sendte i min præsentationstråd, men ingen af billederne her kan jeg se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke har "tilladelse" til at se billederne? Det undrer mig rigtig meget. der er jo selvfølgelig ikke problemer men dem, der ligger direkte i tråden som f.eks dem freudika sendte i min præsentationstråd, men ingen af billederne her kan jeg se Jeg kan faktisk heller ikke selv se dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Gad vide om det har noget at gøre med at I endnu ikke har skrevet ret mange indlæg? Der er nemlig nogle ting man ikke kan før man har skrevet over 50 mener jeg det er. Jeg er dog overhovedet ikke sikker. Skriv evt til admin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Jeg kan faktisk heller ikke selv se dem Meget mystisk- er også ofte kommet ud for det herinde... alle dem der kun står som "link" (HS something) kan jeg ikke få lov til at se... Hjælp os erfarne brugere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Jeg kan se dem uden problemer Pssstt hvor er de skønne de to basser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor jeg ikke har "tilladelse" til at se billederne? Det undrer mig rigtig meget. der er jo selvfølgelig ikke problemer men dem, der ligger direkte i tråden som f.eks dem freudika sendte i min præsentationstråd, men ingen af billederne her kan jeg se Jeg kan faktisk heller ikke selv se dem Prøv at send en pm til Admin og spørg Måske fordi i er nye? jeg ved det ikke :hmm: Men jeg kan se dem og de er dejlige hundene Dejligt du tog imod invitationen :kys: Her er rigtigt hyggeligt og jeg tror du vil føle dig godt tilpas her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Altså... JS. Jeg har en rigtig dårlig taste-dag i dag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Jeg kan - heldigvis - også se charmetroldene :hjerte: Kan desværre ikke hjælpe med, hvorfor I ikke kan se billederne, der står intet i retningslinerne herom Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Verawang Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Hov, jeg kan heller ikke se dem, men jeg er også den nye pige i klassen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Jeg kan se dem uden problemer Pssstt hvor er de skønne de to basser Tak, de er lige så skønne i virkligheden som på billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Nå, nu kan jeg se ligepludselig godt se billederne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 5, 2008 Nå, nu kan jeg se ligepludselig godt se billederne. Sært :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2008 Sært :hmm: Ja, men praktfuld :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2008 Dejlige billeder af nogle smukke hunde. Er det dig selv, der har lagt kanin til?. Den ville vist ikke være gået herhjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 8, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2008 Dejlige billeder af nogle smukke hunde. Er det dig selv, der har lagt kanin til?. Den ville vist ikke være gået herhjemme. Jep, det var min gamle løvehovede kanin. Labell var så fantastisk med ham, han skulle helst vaskes i hovede og røv. Utroligt når man tænker på at Labell's jagtinstinkt bestemt intakt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2008 Jep, det var min gamle løvehovede kanin. Labell var så fantastisk med ham, han skulle helst vaskes i hovede og røv. Utroligt når man tænker på at Labell's jagtinstinkt bestemt intakt. Det beviser så vel bare at der er noget der hedder "borgfred". Jeg synes det er sødt med "skæve" venskaber i dyreverdenen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Maj 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2008 Hvor er de dejlige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2008 Det beviser så vel bare at der er noget der hedder "borgfred". Jeg synes det er sødt med "skæve" venskaber i dyreverdenen. Ja, det er fantastisk. Men så var der lige den høne hun prøvede at plukke Den mente hun ikke man skulle lade leve, man kan åbenbart ikke undertrykke sit jagt gen altid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Maj 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2008 Uh, jeg får lyst til at vælge favoritter: Labell: Det med kaninen, sød attitude. Diesel: Nr. 3 i øverste række, så smuk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 11, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2008 Ja, det er fantastisk. Men så var der lige den høne hun prøvede at plukke Den mente hun ikke man skulle lade leve, man kan åbenbart ikke undertrykke sit jagt gen altid *GGG* men nu kan man jo ikke vinde hver gang. Noget helt andet er!!!. Jeg undrer mig over hvordan Labell skal udtales, hver gang jeg ser dit nick (er det ikke sådan det hedder). Gider du prøve at forklare det selvom jeg godt ved det kan være lidt svært. I min verden kalder jeg hende Labell ligesom det engelske ord for mærke. Er det helt ved siden af?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 *GGG* men nu kan man jo ikke vinde hver gang. Noget helt andet er!!!. Jeg undrer mig over hvordan Labell skal udtales, hver gang jeg ser dit nick (er det ikke sådan det hedder). Gider du prøve at forklare det selvom jeg godt ved det kan være lidt svært. I min verden kalder jeg hende Labell ligesom det engelske ord for mærke. Er det helt ved siden af?. Ja lidt ved siden af. :ae: Det udtales faktisk som det er stavet på dansk. Labell er faktisk italiensk, for "den smukke". Først stavede jeg det "La'bell". Men for nemhedens skyld fjernede jeg den der streg midt i det hele. Men det skal bare udtales som det står, på dansk. Hmm, ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det, er det forståeligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Maj 12, 2008 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2008 Ja lidt ved siden af. :ae: Det udtales faktisk som det er stavet på dansk. Labell er faktisk italiensk, for "den smukke". Først stavede jeg det "La'bell". Men for nemhedens skyld fjernede jeg den der streg midt i det hele. Men det skal bare udtales som det står, på dansk. Hmm, ved ikke helt hvordan jeg ellers skal forklare det, er det forståeligt? Det må du undskylde. Jeg tror jeg har forstået det nu. Trykket skal ligge på den sidste stavelse. Bell, ligesom klokke. Jeg havde selv lidt problemer da jeg skulle finde et navn til Thailo. Han er opkaldt efter en skuespiller, der hedder Tylo til efternavn men sådan kunne jeg jo ikke stave det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts