Hop til indhold

Finde konkurrencer til hinanden - konkurrence-tråden ;)


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Ved ikk lige om jeg har lagt tråden det rigtige sted :genert:

 

Men jeg er en torsk til at finde konkurrencer, så jeg tænkte at vi alle kunne hjælpe hinanden med at når vi finder en konkurrence, så kan vi lige ligge et link i tråden, så andre herinde kan deltage :blink:

 

Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at finde nogle, men som sagt, er jeg meget dårlig til det :oops:

 

Hvad siger i? Er det er nederen eller god ide? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
God ide, jeg har selv søgt, forgæves efter nogle iPad konk :mrgreen::engel:

 

Ja, det er så møg irriterende at være dårlig til at finde ting.. for man kan jo ikke vinde noget hvis ikke man deltager :blink:

 

iPad? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Der står da ikke noget om at du SKAL bo på fyn, alle kan deltage, du skal bare invitere en med som har en bil :blink:

 

Og så må de resterende 9 jo selv om hvordan de kommer derned :mrgreen:

 

Hehe ja :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Ja, det er så møg irriterende at være dårlig til at finde ting.. for man kan jo ikke vinde noget hvis ikke man deltager :blink:

 

iPad? :genert:

 

iPad

 

EN iPod touch i forvokset størrelse:mrgreen: (my dream)

Eller en iPod touch konk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
hej :vinken: Findes der virkelig ikke nogen udstillinger for blandings hunde?

 

Se denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/hunde-u-stamtavle/34513-jubiiii-nye-muligheder-til-dejlige-vapser.html

 

Det er muligt at få bedømt sin blanding. Jeg håber dog at dommerne sådanne steder er mere gavmilde end til rigtige udstillinger. Bevares, de skal nok finde noget positivt at sige, men jeg ville sgu blive hønserøv hvis der stod en og kritiserede min hunds udseende:stupid: Jeg synes jo at hun er den smukkeste i verden, og hvis folk er uenige, bliver jeg bare tøsefornærmet:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

På Facebook

 

Petworld. hæng julesok op i butikken, hver søndag kommer der godbidder i hvis den er hængt op inden den 21 , er den med i konkurrencen den 22 dec om at blive kåret som den flotteste præmie gavekort på 500 til petworld

 

Bestfriend Har jævnligt konkurrencere hvor præmierne er alt fra godbidder og bamser, til tasker fyldt med guf.

Link til indlæg
Del på andre sites

image.jpgAnne syntes bare det kunne være lidt hyggeligt at få bedømt min hund på udstilling selvom det en blandings hund. men samtidig , er det jo nok som jeg læste i det link fra den tråd, du har lagt til mig:rolleyes: at de bedømmer ud fra hvilken de syntes ser sødest ud og velplejet :confused: og som du skriver at man syntes jo selv man har en smuk sak , og vis jeg ikke lige får posektive ting at høre om min hund, om det så ville være en dårlig oplevelse i stedet for en god? :hmm: min søster har været på udstilling et par gange , var ikke med , da jeg passet min mor der var syg begge gange. men hun har talt så posektivt om det , og det var sjovt og hyggeligt , men nu har hun så også vundet en Premie hver gang :blink: Så gør nok en del af det ha ha billed her med den ene Premie :-D ka ikke huske titel osv isabella fortalte mig så meget den dag vi snakket om det så tingene flyder lidt sammen . men vis der er nogen der ved hvor der næste gang er udstilling for blandings hunde må i meget gerne sige til :) så jeg ka ovre veje det.
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...