Hop til indhold

De bedste dog dancing videoer....

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ja... Som overskriften siger - Vil se dog dancing og HTM videoer!!

Overvejer at træne det med en af hundene og jo flere videoer jeg ser, jo mere opsat bliver jeg på at komme i gang....

Så hjælp mig på vej, og hit med jeres favoritter. :klap:

Trådstarter lægger selvfølgelig ud:

[media]

[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Ai, for helvede, hvor er den sød :lun:

Ååååhr, der hvor hunden vælter egen og hopper rundt i triumf, LOL! :lol: Og så, at den bliver "skældt ud" og lægger sig om på ryggen, nur, hvor godt tænkt :lol: Kært!

Jeg er vild med den detalje at han har lært den at skrabe med bagbenene af ham som om han er.. ja.. en lort... :lol:

Og så betages jeg bare sådan af arbejdsglæden - altså det man kan se at hunden elsker at gøre det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ingen tråd uden denne.. Den er gammel - men jeg synes stadig det er den bedst :D

[media]

[/media]

Jaaa... Det er også bare en hitter!!

Det er simpelthen bare sådan en glad hun at se på, med en kæmpe energi og arbejdsglæde - Elsker den video!

Ai, for helvede, hvor er den sød :lun:

Ååååhr, der hvor hunden vælter egen og hopper rundt i triumf, LOL! :lol: Og så, at den bliver "skældt ud" og lægger sig om på ryggen, nur, hvor godt tænkt :lol: Kært!

Skreg af grin, da jeg så skrabe stuntet første gang. :klap:

Synes det er så gennemført og med så mange forskellige elementer, der fortæller en god historie, samtidig med man ikke kan lade være med at blive helt fortryllet af hvad han har lært den hund.

Synes simpelthen de klæder hinanden så godt de to!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhhh, der er jo så maaange gode. :klap:

En af Atillas klassikere:

[media]

[/media]

Kath og Spices vindernummer ved Cruft i 2008:

[media]

[/media]

Kan også godt lide dette nummer med Kath og Spice:

[media]

[/media]

Richard Curtis er klart en af de bedste performere. Dette nummer blev han nr. 2 med ved den internationale freestylekonkurrence ved Crufts i år:

[media]

[/media]

Et par af Sveriges "unge håb" (Sverige er et virkelig godt Freestyle-land):

[media]http://www.youtube.com/watch?v=O4rz4TVBUI4[/media]

[media]

[/media]

Jeg har dette nummer i fuld længde på dvd, og det er fantastisk. Desværre findes det på Youtube kun i denne forkortede version fra Britain's Got Talent - men det er stadig godt:

[media]

[/media]

Den her ekvipage er rigtig god, der er flere gode videoer med dem på Youtube:

[media]

[/media]

Og så er der jo danskerne.

Det nummer af Emmy Simonsens, jeg bedst kan lide, er nok stadig "Sway", som gave hende en 4. plads i Crufts i 2007:

[media]

[/media]

Johanna Allanach er super dygtig, og jeg er ret vild med hendes sailor-nummer:

[media]

[/media]

Og jeg kunne blive ved... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vild med den detalje at han har lært den at skrabe med bagbenene af ham som om han er.. ja.. en lort... :lol:

Og så betages jeg bare sådan af arbejdsglæden - altså det man kan se at hunden elsker at gøre det :lun:

Jaaa... Det er også bare en hitter!!

Det er simpelthen bare sådan en glad hun at se på, med en kæmpe energi og arbejdsglæde - Elsker den video!

Skreg af grin, da jeg så skrabe stuntet første gang. :klap:

Synes det er så gennemført og med så mange forskellige elementer, der fortæller en god historie, samtidig med man ikke kan lade være med at blive helt fortryllet af hvad han har lært den hund.

Synes simpelthen de klæder hinanden så godt de to!

Skrabestuntet glemte jeg at nævne, trods det stod klart i mine tanker! Det var altså bare genialt - det var der, hvor jeg besluttede mig for, at det var en over normalen underholdende dogdance optræden :mrgreen::banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites