Gæst Buddha Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 De sidste par uger er lyset virkelig begyndt at gå op for Motoren! Hold da op han fatter ting væsentligt hurtigere, lystrer væsentligt bedre og han er slet ikke sådan en lille pivskid mere :5up: Jeg har læst Ninjamors bog, og har taget mig sammen og med det samme gået i gang igen med at lave sjove ting på turene - det har jeg nu altid gjort, men bestemt meget mindre det sidste stykke tid hvor godbidder og kontakt bare har været en by i Rusland for hunden. Motor reagerer perfekt på det og vi øver elefanten og balance på alt mulig mærkeligt Lige før hilste han på en hund, hunden ville så ikke have at han snuste den i numsen og sagde brum, Motor flyttede sig, men slet ikke på en gud-hvor-er-du-det-mest-skræmmende-jeg-nogensinde-har-mødt måde :klap: Senere satte han sig helt af sig selv, da en anden hund løb forbi :klap: Han blev de famøse 8 måneder i sidste uge, og fik en vildt flot sele i vi-elsker-dig-tillykke-med-dagen gave, og jeg fik en 5-meter flexline som jeg er skide glad for, for 5 meter er åbenbart rigeligt for Motor til at han gider følge med uden man skal overtale ham og han kan nå både op og ned de spændende steder hvor jeg alligevel ikke rigtigt gider rende rundt Så OPTUR herfra! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ronja Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 De sidste par uger er lyset virkelig begyndt at gå op for Motoren! Hold da op han fatter ting væsentligt hurtigere, lystrer væsentligt bedre og han er slet ikke sådan en lille pivskid mere :5up: Jeg har læst Ninjamors bog, og har taget mig sammen og med det samme gået i gang igen med at lave sjove ting på turene - det har jeg nu altid gjort, men bestemt meget mindre det sidste stykke tid hvor godbidder og kontakt bare har været en by i Rusland for hunden. Motor reagerer perfekt på det og vi øver elefanten og balance på alt mulig mærkeligt Lige før hilste han på en hund, hunden ville så ikke have at han snuste den i numsen og sagde brum, Motor flyttede sig, men slet ikke på en gud-hvor-er-du-det-mest-skræmmende-jeg-nogensinde-har-mødt måde :klap: Senere satte han sig helt af sig selv, da en anden hund løb forbi :klap: Han blev de famøse 8 måneder i sidste uge, og fik en vildt flot sele i vi-elsker-dig-tillykke-med-dagen gave, og jeg fik en 5-meter flexline som jeg er skide glad for, for 5 meter er åbenbart rigeligt for Motor til at han gider følge med uden man skal overtale ham og han kan nå både op og ned de spændende steder hvor jeg alligevel ikke rigtigt gider rende rundt Så OPTUR herfra! Super positivt, og det var lige hvad jeg havde brug for at læse! Der er lys forude :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Hold da ferie, du er heldig! "Små"hunde altså! :blink: Møffe gik først IND i sin unghundeperiode omkring de 8mdr - og er først lige kommet ud af den! Så også optur herfra Omend han stadig halter en gang i mellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Jeg ved ikke om Motor var på sit højeste med kønsmodning mens han var efter damerne i løbetid Han gør stadig spøjse ting og bjæffer mørkt og farligt engang imellem, men han er bare sjov, men ok, han skulle godt nok også blive vild for at slå løbetiden Til gengæld er han gået skarpt i gang med at jagte fugle, men så bliver damen fanme sur, for hun har brugt 6 måneder på at træne ignorer dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2010 Sikke et dejligt positivt indlæg :5up:. Hvor lyder Motor bare som en skøn og dygtig hund :klap:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Dygtig Motor :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Fantastisk :klap::klap: Jeg tror seriøst du er den første HF'er der har synes det var fedt at have unghund på 8 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ronja Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Fantastisk :klap::klap: Jeg tror seriøst du er den første HF'er der har synes det var fedt at have unghund på 8 måneder Ja, det tror jeg søreme også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Fantastisk :klap::klap: Jeg tror seriøst du er den første HF'er der har synes det var fedt at have unghund på 8 måneder Ja, det tror jeg søreme også Jeeps, det tror jeg ski også :klap: Men FED opdatering, det lyder som om glæden er kommet tilbage for alvor :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 I dag gik vi lige en runde på denne lille sag - det havde Motor ikke turdet for en måned siden [ATTACH]27906[/ATTACH] Og bombom, så gik hunden lige, langsomt men sikkert, over de der store stålplader der bliver lagt over hullerne ved vej arbejde - det er ligesom det sidste underlag vi "kæmper" med, jeg tror måske jeg har givet 1000 godbidder i forbindelse med de plader, hunden ville stadig nødigt gå på dem. Men så i dag gjorde han det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Puha Hverken jeg (jeg er simpelt hen for klodset sammenlagt med, at jeg er ekspert i at forudse og tro på at det ender i worst case scenarios) og især ikke Møffe havde turdet gå rundt på den ting der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Fantastisk :klap::klap: Jeg tror seriøst du er den første HF'er der har synes det var fedt at have unghund på 8 måneder Det kan alligevel undre mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Puha Hverken jeg (jeg er simpelt hen for klodset sammenlagt med, at jeg er ekspert i at forudse og tro på at det ender i worst case scenarios) og især ikke Møffe havde turdet gå rundt på den ting der Jeg overvejede også hvordan det mon ville ende, men vandet er ikke dybt, så i værste tilfælde ville vi jo bare få våde fødder Men vi klarede den, mig og Motor aka linedanse prinsesserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Jeg overvejede også hvordan det mon ville ende, men vandet er ikke dybt, så i værste tilfælde ville vi jo bare få våde fødder Men vi klarede den, mig og Motor aka linedanse prinsesserne Nej. Det værste der kunne ske, var at du faldt RIGTIG dumt og slog hovedet hårdt på tværgående bræt og måske endda blackede out og faldt i vandet Ej. Tror godt jeg turde gå på den faktisk ved nærmere betænktning. Men den er tæt på grænsen! Møffe ville ikke turde - højdeskræk og for tæt på vand Ej, han er faktisk pludselig ikke så højdeskræk mere! Det er helt mærkelig! Og så nåede jeg ikke engang at filme min krybende hund, der passerer den tre meter brede jordbunke over en å - ØV altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Tss, linedanser prinsesser falder sgu da aldrig dumt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DixZie Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 I dag gik vi lige en runde på denne lille sag - det havde Motor ikke turdet for en måned siden [ATTACH]27906[/ATTACH] Og bombom, så gik hunden lige, langsomt men sikkert, over de der store stålplader der bliver lagt over hullerne ved vej arbejde - det er ligesom det sidste underlag vi "kæmper" med, jeg tror måske jeg har givet 1000 godbidder i forbindelse med de plader, hunden ville stadig nødigt gå på dem. Men så i dag gjorde han det :klap: Min ville ha gået ud, og så hoppe i vandet med mor i efter sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2010 Hvor dejligt og hvor er han dygtig og modig den bette. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Døøøøøøgti' Budde-ludda!! :klap: Gi' ham lige et klap på hovedet fra mig og sig, at han er en ordentlig sej vuf-hund :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2010 Jaah han er sej er han Lige før gøede han højt og dybt af et menneske på den anden side af gaden - mennesket tillod sig at nyse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 I dag gik vi lige en runde på denne lille sag - det havde Motor ikke turdet for en måned siden [ATTACH]27906[/ATTACH] Og bombom, så gik hunden lige, langsomt men sikkert, over de der store stålplader der bliver lagt over hullerne ved vej arbejde - det er ligesom det sidste underlag vi "kæmper" med, jeg tror måske jeg har givet 1000 godbidder i forbindelse med de plader, hunden ville stadig nødigt gå på dem. Men så i dag gjorde han det :klap: Hvor stort, den er jo både smal og med vand omkring :klap: Herhjemme ville det være mig der ikke turde, ihvertfald ikke sammen med Luna, hun ville bare have hoppet rundt på den og hevet mig med i vandet, og det er sgu stadig for koldt syntes jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hvor stort, den er jo både smal og med vand omkring :klap: Herhjemme ville det være mig der ikke turde, ihvertfald ikke sammen med Luna, hun ville bare have hoppet rundt på den og hevet mig med i vandet, og det er sgu stadig for koldt syntes jeg Den er jo ikke så høj og vandet er ikke så dybt lige der Men ok, efter den video i postede hvor Luna løb rundt og legede.. Altså Motor er yderst forsigtig (og pænt langsom) i forhold til hende.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts