Hop til indhold

Velkommen på Golden retriever forum.


Jane
 Share

Recommended Posts

Hej Jane

Jeg er netop blevet medlem her på sitet. Jeg har en golden retriever som jeg gerne vil finde en hanhund hun kan blive parret med. Jeg har ikke lige styr på funktionerne. Hvordan kan jeg komme i kontakt med en god han-golden??

M.v.h.

Birthe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Jane

Jeg er netop blevet medlem her på sitet. Jeg har en golden retriever som jeg gerne vil finde en hanhund hun kan blive parret med. Jeg har ikke lige styr på funktionerne. Hvordan kan jeg komme i kontakt med en god han-golden??

M.v.h.

Birthe

Prøv at ring til en opdrætter, de vil bedre kunne hjælpe dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam

Sikke mange dejlige Goldens:hjerte::hjerte:

 

Jeg har også en Golden på 2,5 år. Han hedder Murphy og er en rigtig lille gavtyv. Jeg bruger ham til jagttræning og så er jeg lige begyndt på lydighed i DCH.

 

Her er et par billeder af ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Damian

Jeg er den lykkelige ejer af galophesten, en stor og glad golden retriver han. Han er 2 år, og af sind stadig meget hvalpet. Min golden er så godt som hvid, med en kæmpe pels, han hedder Damian.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...

Jeg er ny herinde og jeg er også ny lykkelig ejer af Nova på godt 4 1/2 måned. Hun er utrolig charmerende, men også en rigtig krudtugle. Hun er absolut det største problembarn til hvalpemotivation:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Halloo goldenejere:vinken: her er vi, og vi har også en elskede Golden på 11 år, han har altid været en rigtig god sporhund,og han elsker også sin dummi rigtig meget... Ban er meget rar over for alle, hvis jeg skulle se efter noget i en Golden, var det en linie der havde mindre jagt i sig, men jeg elsker den race:lun: han livede meget op, da vi fik en lille gagakker i huset, og de leger meget sammen, før lå han bare pg sov det meste af dagen... Jeg elsker at have hund:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Cæsar2011

Hej, jeg bliver ejer til en dejlig golden i weekenden, men har et problem. Hvor meget skal den have at spise?? Den er 10 uger, og på pakken står der, 95gr, 3/4 måltider. Er det så 3/4 måltider på 95gr hver?? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg bliver ejer til en dejlig golden i weekenden, men har et problem. Hvor meget skal den have at spise?? Den er 10 uger, og på pakken står der, 95gr, 3/4 måltider. Er det så 3/4 måltider på 95gr hver?? :)

 

Det er meget forskelligt fra mærke til mærke (jo mindre mængde jo større optag og jo mindre ud igen), men en voksen Golden skal normalt have mellem 150 og 300g /dag, så jeg tror de 95g er /dag fordelt ud på 3 til 4 portioner?! :blink:

 

Her er et eksempel, kan ikke huske hvor meget sådan en bette vaps vejer?:

[media]http://www.petfoodnord.dk/images/produktbilleder/acana/acana_wild_prairie_dog_fodervejl.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Cæsar2011

Tak for jeres råd, Cæser er nu kommet hjem, og fandt ud af, at jeg havde kigget forkert, han skal have 115gr, delt ud på 4 portioner, og det ser ud til at det er fint til ham :) han er glad og render rundt og leger her i stuen lige nu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst zentazenia

Nogen der kender en der har en Golden Retriever han der ikke er kastrerede.

Har en hun hund der er i løbe tid nu og skal bruge en han, den må meget gerne bo i nærheden af Århus/Lystrup. HASTER Min har desværre ingen stamtavle men vi har også hendes mor og billeder af hendes far som bor i samme by som os selv.

 

hendes far har stamtavle og vi har en kopi af den og en kopi af hendes mormor og morfar's stamtavler

 

håber nogen kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst zentazenia

Nogen der kender en der har en Golden Retriever han der ikke er kastrerede.

Har en hun hund der er i løbe tid nu og skal bruge en han, den må meget gerne bo i nærheden af Århus/Lystrup. HASTER Min har desværre ingen stamtavle men vi har også hendes mor og billeder af hendes far som bor i samme by som os selv.

 

hendes far har stamtavle og vi har en kopi af den og en kopi af hendes mormor og morfar's stamtavler

 

håber nogen kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der kender en der har en Golden Retriever han der ikke er kastrerede.

Har en hun hund der er i løbe tid nu og skal bruge en han, den må meget gerne bo i nærheden af Århus/Lystrup. HASTER Min har desværre ingen stamtavle men vi har også hendes mor og billeder af hendes far som bor i samme by som os selv.

 

hendes far har stamtavle og vi har en kopi af den og en kopi af hendes mormor og morfar's stamtavler

 

håber nogen kan hjælpe.

 

Du må meget gerne fortælle lidt om din tæve (indsæt gerne billeder, som man jo aldrig kan få nok af :mrgreen:)..

Er hun tjekket for HD/AD? Hvad er jeres tanker omkring hanhundens sind/fysik? osv.. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med Jer !! :-D

Jeg har lige fået en lille han Golden som hedder Figo :)

Han er super sød og rigtig lærenem !! ;)

Han blev ti uger i går :) Jeg har haft ham i 3 dage så kan ikke sige så meget om ham endnu :) Men ser frem til en hel masse gode år, sammen med ham !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle
Hej med Jer !! :-D

Jeg har lige fået en lille han Golden som hedder Figo :)

Han er super sød og rigtig lærenem !! ;)

Han blev ti uger i går :) Jeg har haft ham i 3 dage så kan ikke sige så meget om ham endnu :) Men ser frem til en hel masse gode år, sammen med ham !!

 

Velkommen med din skønne vuf og velkommen herinde, vi glæder os til at se fotos af ham:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej med Jer !! :-D

Jeg har lige fået en lille han Golden som hedder Figo :)

Han er super sød og rigtig lærenem !! ;)

Han blev ti uger i går :) Jeg har haft ham i 3 dage så kan ikke sige så meget om ham endnu :) Men ser frem til en hel masse gode år, sammen med ham !!

 

Velkommen herind.. :vuf:

Hvor er Figo bare nuser!!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...