Hop til indhold

Finde søskene...


Gæst Sus87
 Share

Recommended Posts

Gæst Sus87

Jeg har jo overtaget en Tervueren tæve, og som altid er jeg nysgærrig efter at finde hendes søskene og andre aner...bare for at se hvordan de er...

 

Kan nogen mon hjælpe...

 

Fakta

 

Min tæve : Macon's Hera 04-03-03

 

Mor: Clematis Tootsie født 1997

Far: Macon's Zeus

 

Jeg har stamtavlen...og har søgt på alle navne...men har kun fundet moderen (har sendt ejeren en mail med spørgsmå :blink:)

 

Men sidder der nogen der ude med en søster/bror til min så kunne det da være sjovt :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus87

Jeg har deres sstamtavle nummer..men det er en dhl stamtavle.. har kigget på dhl's hjemmesde, og der er ikke nogen database ma kan kigge i ...men min tæves nummer er 10698/03

 

moderens nummer er 06602/97

faderens nummer er 08883/00

 

Den mail jeg havde sendt til ejeren af moderen kom tilbage igen,,så mail adressen eksisterer ikke mere..:(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
du kan pr¢ve at emaile Vivi på: [email protected]

 

Jeg har en tæve fra Vivis sidste terv kuld, dog var Freja moderen, ikke Tootsie. ;-)

 

er dog forresten ikke sikker på om det var Vivi der avlede din hund, eller en der har haft Tootsie efter Vivi??

 

Ej hvor pudsigt :-D

 

Huckie er fra H-kuldet :blink:

 

Den hund til højre er en kuldsøster til DIN hund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.... jeg googlede et eller andet og faldt over det her!

 

Jeg kan vist ikke post billeder f¢r jeg har skrevet nogle flere indlæg, men hvis du kan holde samtalen k¢rende et par dage skal vi nok nå derfrem!

 

Ja, vi har boet her siden starten af marts, alle dyr faldt hurtigt til.. hvem har sladret?

Der er meget bedre muligheder for gå-ture hvor vi er nu end i DK, men også alt for mange vilde kaniner som vores piger meeeeget gerne vil "hilse" på :roll: Heldigvis er kaniner hurtigere end hundet¢ser :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Jeg har en Hulgaard´s vi vil gerne høre om der er nogen søsken til leisa her:blink:

 

Næh - ikke søskende. Men derimod en onkel. :mrgreen:

Vi har Hulgaards Tayson, som er en søn af Karlo og Ciff. Og han er en slags "bror" til Leisa´s mor Olli (Karlo og Ciff er Leisa´s bedsteforældre på mor-siden)

 

På far-siden er Leisa´s farmor Pa-schacks Feta. Og hun er en søster til Feddi - som igen er mor til min Kazan :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.... jeg googlede et eller andet og faldt over det her!

 

Jeg kan vist ikke post billeder f¢r jeg har skrevet nogle flere indlæg, men hvis du kan holde samtalen k¢rende et par dage skal vi nok nå derfrem!

 

Ja, vi har boet her siden starten af marts, alle dyr faldt hurtigt til.. hvem har sladret?

Der er meget bedre muligheder for gå-ture hvor vi er nu end i DK, men også alt for mange vilde kaniner som vores piger meeeeget gerne vil "hilse" på :roll: Heldigvis er kaniner hurtigere end hundet¢ser :blink:

 

Hvem tror du?? Vivi, selfølgelig :lol:

 

Mens vi venter på nye billeder, så må vi jo "nøjes" med at se på disse halvgamle nogle :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lykkedes mig at finde en lille klub lige uden for byen herovre, og vi har gået der i nogle måneder, men jeg tror vi tager en pause. De g¢r tingene lidt anderledes end vi er vant til, og Indy har lidt svært ved at håndtere det. Pr¢ver måske deres lydighedshold i et par månede istedet, hvis de vil lade mig flytte over. De træner samtidig med os, og det ser altid så hyggeligt ud ovre ved dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh - ikke søskende. Men derimod en onkel. :mrgreen:

Vi har Hulgaards Tayson, som er en søn af Karlo og Ciff. Og han er en slags "bror" til Leisa´s mor Olli (Karlo og Ciff er Leisa´s bedsteforældre på mor-siden)

 

På far-siden er Leisa´s farmor Pa-schacks Feta. Og hun er en søster til Feddi - som igen er mor til min Kazan :mrgreen:

 

 

Hej:blink:

Tak fordig du skrev, Det er altid dejligt at møde familie på den ene eller den anden måde ,Leisa er 31 mdr nu og det går godt:5up: Håber det går lige så godt med Tayson.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej:blink:

Tak fordig du skrev, Det er altid dejligt at møde familie på den ene eller den anden måde ,Leisa er 31 mdr nu og det går godt:5up: Håber det går lige så godt med Tayson.

 

 

Ork ja det går fint med Tayson. Du kan jo selv gå ind på min profil - Og checke vores hjemmeside. :vinken:

Tayson er lige blevet far til Dicon, Dixi og Debbie. Dem kan du også se på hjemmesiden. :mrgreen:

 

Jeg kan se at du også har hund fra Skusterhuset. Jeg går på hold med en hvalp fra samme Kennel. Men jeg kan ski da ikke lige huske hvad han hedder :hmm:

 

Jo det er rart at mødes med andre brugshundefolk herinde på forummet. Vi er jo efterhånden nogle stykker :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ork ja det går fint med Tayson. Du kan jo selv gå ind på min profil - Og checke vores hjemmeside. :vinken:

Tayson er lige blevet far til Dicon, Dixi og Debbie. Dem kan du også se på hjemmesiden. :mrgreen:

 

Jeg kan se at du også har hund fra Skusterhuset. Jeg går på hold med en hvalp fra samme Kennel. Men jeg kan ski da ikke lige huske hvad han hedder :hmm:

 

Jo det er rart at mødes med andre brugshundefolk herinde på forummet. Vi er jo efterhånden nogle stykker :5up:

 

Altså teknisk set går du ikke på hold med Caro (som jeg bestemt mener han hedder :genert:) endnu, da du jo ikke har fået Easy hjem :mrgreen: :blink:

 

Jeg derimod går på hold med ham :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså teknisk set går du ikke på hold med Caro (som jeg bestemt mener han hedder :genert:) endnu, da du jo ikke har fået Easy hjem :mrgreen: :blink:

 

Jeg derimod går på hold med ham :engel:

 

Jeps det er vist Caro han hedder :mrgreen: - Så sandt - så sandt: jeg er godt nok ikke startet helt endnu. :oops: For jeg skal jo lige have vapsen hjem først.:blink: Men så skal jeg nok komme og blande mig :mrgreen::engel: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså teknisk set går du ikke på hold med Caro (som jeg bestemt mener han hedder :genert:) endnu, da du jo ikke har fået Easy hjem :mrgreen: :blink:

 

Jeg derimod går på hold med ham :engel:

 

Så er det en kuldbror til Lone m´s :blink:

 

Hej Lone :vinken: Susi her ;-)

 

(Lone var også til beg b DM og kigge + heppe ;-) "knudsen" (manden) var min "bold-styrer" ;-))

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det en kuldbror til Lone m´s :blink:

 

Hej Lone :vinken: Susi her ;-)

 

(Lone var også til beg b DM og kigge + heppe ;-) "knudsen" (manden) var min "bold-styrer" ;-))

 

 

Hej Susi:-D

Det må være en god bold holder ,siden du fik så mange point.:5up: super Flot Skulle Hilse Fra Knudsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså teknisk set går du ikke på hold med Caro (som jeg bestemt mener han hedder :genert:) endnu, da du jo ikke har fået Easy hjem :mrgreen: :blink:

 

Jeg derimod går på hold med ham :engel:

 

Hej;-)

Ja jeg er så heldig også at have en han hund fra Skusterhuset en rigtig lille bandit, men det er Leisa sku også så jeg kan hvis godt sige at jeg har to banditter i huset.:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det en kuldbror til Lone m´s :blink:

 

Hej Lone :vinken: Susi her ;-)

 

(Lone var også til beg b DM og kigge + heppe ;-) "knudsen" (manden) var min "bold-styrer" ;-))

 

Hej med jeg

Det kan det godt være hvis vi snakker om Conti ,men det kan ikke være det til Leisa:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...