Hop til indhold

Endnu en tråd om stofburer

Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever

Jeg leder efter et nyt stofbur, da Ronja absolut ikke kan fordrage det jeg har; det halvrundt og temmelig lille.

Det bur jeg skal have skal være firkantet og ca. 90 cm langt - og det skal være virkelig krams - livet (og i sidste ende min pengenpung) er for kort til billig l...!

Jeg har set på et bur fra Dogman. Nogle som kender dette mærke?

Kan blandt andet finde det hos:

Pitstoppers

Kenjan

Men er der virkelig tale om samme bur, for prisen er jo vidt forskellig :shock:

Skal alligevel have en del andre ting hos kenjan, så hvis det drejer om samme ....

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...
Gæst Annutte

Hej,

ja Dogman er generelt af god kvalitet, og jeg har været meget glad for vores, der er blevet slæbt med rundt hele tiden. Det er dog begyndt at gå i stykker i hjørnerne pga. almindelig slid/ældning.

Men på WDS fandt jeg et bur, der virker til at være af endnu bedre kvalitet, så det røg med hjem til husets nye beboer, en lille Border Collie.

Det er med store lynlåse, forstærkninger, dobbelte syninger og virker generelt meget stabilt - og prismæssigt svarer det nogenlunde til Dogman.

Mærket er Mælson (tysk), og forhandles i DK af Tholo.

PS: Da jeg er ny bruger, kan jeg åbenbart ikke linke, men søg på mærket, så finder du det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Har du været forbi Østrand og set på deres billige bure? Har selv et par stykker af dem og er glad for købet. Hvis det skal være 90 cm langt, har de et der er 91 i længde (eller skal man kalde det dybde, hvis man nu ser buret med indgang lige for), 64 cm i højde og bredde. Til den nette sum af.... 375 kroner!

Firkantet m/stålstel

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du været forbi Østrand og set på deres billige bure? Har selv et par stykker af dem og er glad for købet. Hvis det skal være 90 cm langt, har de et der er 91 i længde (eller skal man kalde det dybde, hvis man nu ser buret med indgang lige for), 64 cm i højde og bredde. Til den nette sum af.... 375 kroner!

Firkantet m/stålstel

Ej det skulle jeg have vidst :damn:har lige købt et fuldstændig magen til bare i størrelsen større og en anden farve. Det kostede over 200 kr mere end det gør på den side :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

ja Dogman er generelt af god kvalitet, og jeg har været meget glad for vores, der er blevet slæbt med rundt hele tiden. Det er dog begyndt at gå i stykker i hjørnerne pga. almindelig slid/ældning.

Men på WDS fandt jeg et bur, der virker til at være af endnu bedre kvalitet, så det røg med hjem til husets nye beboer, en lille Border Collie.

Det er med store lynlåse, forstærkninger, dobbelte syninger og virker generelt meget stabilt - og prismæssigt svarer det nogenlunde til Dogman.

Mærket er Mælson (tysk), og forhandles i DK af Tholo.

PS: Da jeg er ny bruger, kan jeg åbenbart ikke linke, men søg på mærket, så finder du det :-)

soft kennel - MAELSON

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Firkantet m/stålstel

Præcis sådan én har vi lige købt til Kaia.

Vi har en magen til, til Bamse - Noget større selvfølgelig ;-)

Men begge hunde ELSKER deres bure og når de ikke står i bilen, så ligger begge hunde gerne og sover i dem i stuen.

Det har ikke været nødvendigt at burtræne vores hunde, fordi de bare har elsket deres "huler" fra dag 1!

De virker ret solide og jeg har kun gode erfaringer med dem. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bille

Jeg købte et stofbur til Mille, da jeg mente det ville være sagen, når nu vi skulle på mc-ture (tidligere tråd mc-hund :-D).

Så jeg undersøgte markedet og mente, at det fra Hundeartikler og katteartikler på PetDreams.dk - Kattetilbebør og Hundetilbehør måtte være sagen :-)

Tasken/buret er i blåt kraftigt nylonstof, str. xxx-large (golden retriever), remme til at bære, der sidder en lille taske til legetøj/guffer, kraftige lynlåse, 3 åbninger med net i bomuld der kan lynes samt nylonforhæng til at give skygge. Disse kan foldes i en lomme. Der medfulgte lille tæppe. Det hele til den nette sum af 808 kr. :-(

Meeeeeeen ...... lille Mille vil absolut ikke ind i sit bur :fornaermet: jo, lægger jeg guffer derind så kan man godt sætte forbenene ind og strække halsen, så kan man liiiige med tungen nå guffen, men så skynder man sig ud igen og lægger sig på gulvet og guffer :drille:

Men det jeg egentlig ville sige var, at det jeg købte er rigtig god kvalitet, men jeg ville da ønske jeg havde købt et billigere, nu det står ligeså fint og ubrugt i stuen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites