Hop til indhold

Har vi et problem?

skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Det gik rigtig fint med Skippers alene hjemme træning og vi nåede op på 2½ time tilsyneladende uden problemer. Så kom jeg hjem forleden og kunne tydeligt mærke på ham at han var lidt pjevset og holdt sig tæt til mig, hvilket han ellers ikke rigtig gør.

Vi har efterfølgende sat webcam op så vi kan se hvad der foregår og lørdag var han alene 1 time uden problemer, søndag ½ time hvor han pev 1 gang. I dag 1 time hvor han begyndte at pive og gø efter 30 min og fortsatte lige til jeg kom hjem :cry:

Han går en del rundt i rummet, han har ca 20 m2 at være i hvor han har en kurv, lidt legetøj, en tshirt der lugter af mig og tændt radio så han ikke kan høre alle lydene fra naboerne. Jeg kan se på kameraet at han stadig logrer en del mens han piver, men det har måske ingen betydning??

I dag har jeg en lille mistanke om at han blev forskrækket over en plade han fik væltet (jeg troede ellers rummet var hvalpesikret :stupid:) for han begyndte at pive umiddelbart efter dette.

Vi kan godt starte helt forfra med træningen selvom jeg godt nok bliver helt træt ved tanken om det :cry:, men han svinger bare enormt meget fra dag til dag. Så jeg tror det bliver noget med, dag 1: ½ time uden problemer, dag 2: 30 sek... osv. Og hvad gør man så?? :confused:

Han er generelt rimelig selvstændig og kan sagtens ligge ude i haven og underholde sig selv så længe at jeg nogen gange må ud og tjekke at han stadig er i live og på matriklen :-D men han vil da meget gerne være i nærheden af os også, men det virker nu bestemt som om det er fordi han ikke vil gå glip af noget spændende og ikke fordi han er angst.

Håber på nogle kloge mennesker der kan hjælpe :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Slet ingen ideer? Vi har selv lige siddet og snakket om at han fik en kong da jeg gik i dag og måske har den også hjulpet til med at køre ham lidt op... :vedikke:

Jeg er bare mest usikker på om vi skal starte helt forfra med ud og ind af døren eller om vi skal fortsætte med lidt længere tid og så ændre på omstændighederne. For han har jo vist at han kan være alene hjemme i op til 2 timer...

Link til indlæg
Del på andre sites