Hop til indhold

Tyk hud i nakken

LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

I går opdagede jeg at Ronja har et sted i nakken hvor huden bare er mega tyk? :hmm:

Det føltes vildt mærkeligt, man kan lige som tage fat i det? :hmm:

Og ved siden af er huden normalt tynd?:hmm:

Nogen der har prøvet noget lignende før?

Der har hverken været lopper på hende længe, eller en flåt lige der, og det er laaang tid siden hun er blevet dryppet med Frontline :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går opdagede jeg at Ronja har et sted i nakken hvor huden bare er mega tyk? :hmm:

Det føltes vildt mærkeligt, man kan lige som tage fat i det? :hmm:

Og ved siden af er huden normalt tynd?:hmm:

Nogen der har prøvet noget lignende før?

Der har hverken været lopper på hende længe, eller en flåt lige der, og det er laaang tid siden hun er blevet dryppet med Frontline :hmm:

Kan det være hendes chip?

Jeg fik engang fat i Mollies chip og jeg ringede i panik til dyrlægen med beskeden: Min hvalp har fået en knude....

Jeg så ikke ret tåbelig ud nede hos dyrlægen, hvor denne kunne fortælle, at det var hendes chip jeg kunne mærke :mrgreen:

Jeg kan stadig få fat i den fra tid til anden på både Mollie (bliver 7 i december) og på Jessie (bliver 3 til næste år).

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan det være hendes chip?

Jeg fik engang fat i Mollies chip og jeg ringede i panik til dyrlægen med beskeden: Min hvalp har fået en knude....

Jeg så ikke ret tåbelig ud nede hos dyrlægen, hvor denne kunne fortælle, at det var hendes chip jeg kunne mærke :mrgreen:

Jeg kan stadig få fat i den fra tid til anden på både Mollie (bliver 7 i december) og på Jessie (bliver 3 til næste år).

Tror ikke det er chippen :vedikke:

Området er ca 5 cm langt og måske 3 cm højt .

Link til indlæg
Del på andre sites