Petrine Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Nogen der kender et sted, som har hvalpetræning lige nu (og plads til en 10-ugers chihuahua)? Petrines træner har fyldt op og jeg er aner ikke, hvor der er godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg kender desværre ikke rigtig nogen steder i københavn, de fleste holder jo sommerferie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nogen der kender et sted, som har hvalpetræning lige nu (og plads til en 10-ugers chihuahua)? Petrines træner har fyldt op og jeg er aner ikke, hvor der er godt Jeg har gået til hvalpe med Freya her, og kender hende der holder træningen, det er rigtig godt. Der starter hvalpehold den 1 juli... Jeg ved ikke om det er fyldt op, prøv at skriv til hende. TRÆNINGSHOLD - www.gladevovser.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nogen der kender et sted, som har hvalpetræning lige nu (og plads til en 10-ugers chihuahua)? Petrines træner har fyldt op og jeg er aner ikke, hvor der er godt Jeg har engageret en ekstra instruktør, så vi er to på, så der er plads hvis det skulle være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg har engageret en ekstra instruktør, så vi er to på, så der er plads hvis det skulle være Suverænt - tror du får en tilmelding mere så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Suverænt - tror du får en tilmelding mere så! He he he, jeg blev lige i tvivl om det egentlig var mig du mente, du træner jo flere steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Plads til en ekstra? Har en hvalpekøber i KBH som leder efter en hvalpeplads fra den første af - men har også ekstrem svært ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Gladevovser.dk har med jævne mellemrum hvalpehold (Emdrup) Amgerlands.dk starter hvalpehold op, dog er det først fra den 5 august af, så der er liiiige lidt tid til. Især Amagerlands.dk kan jeg kun varmt anbefale. Her går Caia og jeg, og har gjort det lige siden hun var 8 uger... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Plads til en ekstra? Har en hvalpekøber i KBH som leder efter en hvalpeplads fra den første af - men har også ekstrem svært ved det. Mig?? Ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Karen22 Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 www.aktivthundecenter i ballerup har et hvalpehold som starter op den 1. juli... Hvis det skulle have interesse - har selv gået til rally her og var meget glad for undervisningen :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lykke Besvaret Juni 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 23, 2010 Nogen der kender et sted, som har hvalpetræning lige nu (og plads til en 10-ugers chihuahua)? Petrines træner har fyldt op og jeg er aner ikke, hvor der er godt balders hundeskole i valbyparken her hold nu... www balder . dkl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts