Hop til indhold

Det mest "uartige" din hund har lavet?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Hvordan s*tan får det kræ plads til al den mad?! :shock::shock::shock::shock::shock:

 

Hun havde sagt Ulrik et par gange :engel:

 

Glemte helt, havde købt noget afsindigt dyrt, ekstra mørk chokolade med masser af chili da vi var i London, det lå i kufferten, men Petrine åbnede kuffert og fjernede tøjet, så hun kunne slikke det meste af chokoladen i sig :evil: nu da hun har overlevet er jeg faktisk ret sur over det!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Envy er du sikker på hun ikke bare passer på hendes mor, ved at du jo husker madpakken:klap:

Seriøst en fun hund du har:mrgreen:

Tror jeg ville flække af grin, hvis jeg skulle gennem lufthavns kontrollen og soey havde smurt min mad med et okseben:lol:

Sikke et udtryk lufthavns personalet ville ha:shock:

hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun havde sagt Ulrik et par gange :engel:

 

Glemte helt, havde købt noget afsindigt dyrt, ekstra mørk chokolade med masser af chili da vi var i London, det lå i kufferten, men Petrine åbnede kuffert og fjernede tøjet, så hun kunne slikke det meste af chokoladen i sig :evil: nu da hun har overlevet er jeg faktisk ret sur over det!

 

Hvad er en Ulrik? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Hmm...Pablos værste unode, og det på trods af han f.eks. aldrig har bidt i karme osv. må være da jeg fik nogen gamle lænestole af min mormor, som jeg altid har synes var super fede, og da hun så fik ny lænestol ville hun gerne have jeg smed dem ud eller tog dem...de er over 25år gamle, men så ud som nye....det første Pablo gjorde var da lige at tygge et armlæn over på begge...:roll:

 

Victoria har bare generelt ingen hæmninger, så hun sætter sig gerne i skødet på forældre osv. når vi ser football...og har hun jo været sådan lidt falsk drægtig to gange, og derfor gravet en del i møblerne...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var jo dengang Dumle havde ædt mine briller :evil: men hvad, trængte alligevel til nye, men dyrt var det da... eller dengang han havde slæbt kattegrus ud over HELE legligheden og samme dag fået hul på en sækkestol så alle kuglerne fra den også var ud over det hele :shock:

 

men ellers er hans allerstørste, allermest vedholdende dårlige unode... at bruge andre mennesker som bremseklods når han løber løs... og der er fart på :stupid: og han rammer plet ved mændene hver gang :shock::oops: Dem der kender ham har efterhånden lært at sætte hånden ned så han bremser eller drejer fra inden, men ellers har vi fået en hel del uheldige situationer ud af det.

 

Nova... hmm... :hmm: udover at have lavet en kæmpe tispøl i MIN dyne den anden nat :evil: har hun vist ikke lavet det vilde...

Jo og dog... Hun har fint lært at man holder sig fra bordene... herhjemme... når man for eksempel er ude ved svigerforældrene og lege med deres papillion så må ma vel godt fræse hen over stuebordet i fuld fart :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

men ellers er hans allerstørste, allermest vedholdende dårlige unode... at bruge andre mennesker som bremseklods når han løber løs... og der er fart på :stupid: og han rammer plet ved mændene hver gang :shock::oops: Dem der kender ham har efterhånden lært at sætte hånden ned så han bremser eller drejer fra inden, men ellers har vi fået en hel del uheldige situationer ud af det.

 

Det mindede mig lige om endnu en af Luna's unoder :lol:

 

Når vi hilser på mennesker hun kender, så har hun det med at gå stille og rolig hen til dem, hun virker helt fattet og under kontrol, og pludselig, fuldstændigt ud i det blå, så hopper hun lodret op i luften og forsøger at nå deres mundviger, og den lille tøs er altså meget tæt på at nå :shock:

 

Og får ikke at falde når hun skal lande igen, så har hun jo brug for lidt afstand til personen hun hopper op ad, hvilket vil sige at hun placerer alle fire poter lige i brystet på dem og sætter af :stupid:

 

Jeg har utroligt svært ved at få hende vænnet af med det, fordi at det altid kommer helt bag på både mig og vedkommende hun hopper op af, så vi når aldrig at sige eller gøre noget før Luna har ramt jorden igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det mindede mig lige om endnu en af Luna's unoder :lol:

 

Når vi hilser på mennesker hun kender, så har hun det med at gå stille og rolig hen til dem, hun virker helt fattet og under kontrol, og pludselig, fuldstændigt ud i det blå, så hopper hun lodret op i luften og forsøger at nå deres mundviger, og den lille tøs er altså meget tæt på at nå :shock:

 

Og får ikke at falde når hun skal lande igen, så har hun jo brug for lidt afstand til personen hun hopper op ad, hvilket vil sige at hun placerer alle fire poter lige i brystet på dem og sætter af :stupid:

 

Jeg har utroligt svært ved at få hende vænnet af med det, fordi at det altid kommer helt bag på både mig og vedkommende hun hopper op af, så vi når aldrig at sige eller gøre noget før Luna har ramt jorden igen...

 

Hun vil da bare kysse dem :lol:

 

Helt ærligt, har hun nogensinde nikket en skalde ved det der, eller er hun for lille til det ? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun vil da bare kysse dem :lol:

 

Helt ærligt, har hun nogensinde nikket en skalde ved det der, eller er hun for lille til det ? :lol:

 

Jeg forsøgte engang at skulle lære hende med at holde op med at hoppe op ad mig på den måde, hun var helt oppe og ringe fordi hun havde set en kat og da jeg nægtede at gå videre, så begyndte hun af ren frustration at hoppe op ad mig.

 

Jeg kom jo så i tanke om det der råd med at læne sig lidt frem og kigge hårdt på hunden, da det jo skulle virke intimiderende, men i stedet hoppede Luna op og bankede sit hårde hoved lige ind i min hage, og det gjorde godt nok ondt, så det har jeg aldrig gjort siden :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

En dag kæresten var alene hjemme, skulle ahn have noget froskost, og vi havde fået hjemmelavet burgere dagen før, så han fik resten til frokost.

 

Nå men han er så igang med at bikse den her burger sammen, og skal så ud og hente en cola i garagen. Akira har hele tiden siddet pænt og kigge på at han stod og samlede burgeren og gik pænt med ud til garagen. Da han så går derind vender hun lyn hurtigt om og fræser ind i køkkenet og hapser bøffen til burgeren (den lå på en anden tallerken), og står og tygger på sidste bid da kæresten kommer ind igen :mrgreen:

 

Så var det godt der var en bøf til, så han ikke skulle sulte.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nåhja, en unode er vel at Motor godt kan lide at smage på andres tis. Gerne i lang tid hvis man kan komme til det. Det er altså klamt. Og så var hans 1-2 uger hvor han syntes man skulle skide indenfor (helst lige efter vi havde været ude) også ok ulækkert :badr:

Link til indlæg
Del på andre sites

En dag kæresten var alene hjemme, skulle ahn have noget froskost, og vi havde fået hjemmelavet burgere dagen før, så han fik resten til frokost.

 

Nå men han er så igang med at bikse den her burger sammen, og skal så ud og hente en cola i garagen. Akira har hele tiden siddet pænt og kigge på at han stod og samlede burgeren og gik pænt med ud til garagen. Da han så går derind vender hun lyn hurtigt om og fræser ind i køkkenet og hapser bøffen til burgeren (den lå på en anden tallerken), og står og tygger på sidste bid da kæresten kommer ind igen :mrgreen:

 

Så var det godt der var en bøf til, så han ikke skulle sulte.. hehe

 

Det lyder lige som noget Møffe kunne finde på :lol: Han ville så bare ikke have nøjedes med bøffen :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Seriøst sjovt tråd :klap:

 

Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der ejer en fuldblodet terrorist!

 

Bamse er jo nem og velopdragen - Så det eneste han rigtig har lavet af unoder, er at gennemrode skraldespanden... Men så kan jeg da også bare lære at lukke den ordentligt.

 

Kaia derimod... Hun er sgu' en møg uopdragen møgunge en gang imellem. :evil:

 

Især to episoder sidder printet fast.

 

Den ene var da min mor skulle hjem og lufte hundene for mig, en dag jeg havde lidt travlt.

Hun skriver så en sms, hvori jeg bliver bedt om at købe toilet papir med hjem, for Kaia har gnavet lidt i den kæmpe økonomi pakke der stod på badeværelset.

Øhh... Gnavet lidt?! :shock:

Hun havde lavet gangen om til et snelandskab, men flere cm. små bitte små stykker toilet papir. Ikke én stump var større end 2x2 cm og det var 10-15 ruller hun havde maltrakteret,

Det fyldte 20 cm i bunden af vores skraldespand og tog to timer om at fjerne det :stupid:

 

Den anden gang, var da hun til en fest, havde fået fisket en brugt tampon op ad vores toiletspand.

Der gik lidt tid inden vi opdagede det, med det resultat at hun havde moret sig med, at ryste den rundt i snoren, så både bådeværelset, gangen og Kaia var smurt ind i blod :badr:

Behøver vel ikke fortælle at én af pigerne var en smule pinligt berørt og at festen tog en drejning, da vi opdagede det :mrgreen:

 

Eller kan vi prale af et ødelagt termostat til den ene radiator, ødelagte hjemmesko, Bamses pude blev strippet for al indmad (endnu et snelandskab), huller i haven (MEGET store huller), naboen der mangler et par fisk efter besøg af Kaia i hans havedam osv.

 

Ja, fornøjelser ved at have hvalp/unghund er der rigeligt af :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Darwin har godt nok laver meget ballade nu hvor jeg tænker over det :shock::lol:

 

Men den episode der har været værst for mig er følgende:

 

Darwin snuppede en sko og løb ud i haven med den. Jeg løber efter for at få fat i den. Darwin sætter sig med skoen foran sig, og jeg nærmer mig laaaangsomt og stille for ikke at skræmme ham væk. Da jeg er 1 meter væk fra ham, gør jeg mig klar til et spring ud efter skoen. 1,2,3! Jeg springer ned og laver maveplasker på græsset samtidig med at jeg griber fat i skoen. Nu føler jeg mig ordentlig ninja, når jeg sådan bare lige snuppede skoen. Da jeg så rejser mig op ser jeg, at jeg har lavet maveplasker oven i en af darwins pøller :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Darwin har godt nok laver meget ballade nu hvor jeg tænker over det :shock::lol:

 

Men den episode der har været værst for mig er følgende:

 

Darwin snuppede en sko og løb ud i haven med den. Jeg løber efter for at få fat i den. Darwin sætter sig med skoen foran sig, og jeg nærmer mig laaaangsomt og stille for ikke at skræmme ham væk. Da jeg er 1 meter væk fra ham, gør jeg mig klar til et spring ud efter skoen. 1,2,3! Jeg springer ned og laver maveplasker på græsset samtidig med at jeg griber fat i skoen. Nu føler jeg mig ordentlig ninja, når jeg sådan bare lige snuppede skoen. Da jeg så rejser mig op ser jeg, at jeg har lavet maveplasker oven i en af darwins pøller :damn:

 

HAHAAHAHAHA! Åååååh, sorry, men for helvede! Hahahaha!

 

Jeg er flad af grin, sidder stadig og småfniser :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
HAHAAHAHAHA! Åååååh, sorry, men for helvede! Hahahaha!

 

Jeg er flad af grin, sidder stadig og småfniser :lol::lol::lol:

 

Hehe det er da altid noget, at nogle kan få sig et grin :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg er kommet i tanker om det mest uartige en af mine har gjort...

Det var Chili, min lille kamikaze-pilot :lun: Hun var panisk angst for at være alene hjemme, fordi en af hendes tidligere ejere havde efterladt hende alene i en uge uden hverken vådt eller tørt. Hver gang man gik fra hende gik hun i gang med at lede efter MAD!

 

Men jeg skulle på arbejde engang imellem, og så var det altså en dag hvor jeg kom hjem, låste døren op og undrede mig meget over hvorfor der ikke kom nogle hunde ud og sagde goddag :hmm:

 

Jeg gik ud i køkkenet - det flød med madvarer, der var revet ud af skabene. Jeg kunne høre noget inde fra stuen - en summen. Det viste sig at være støvsugeren, der var tændt.

 

Stuegulvet var dækket af indholdet fra en pose mel og en pose spaghetti. En hundetunge eller to havde slikket kraftigt på melpletterne og presset dem godt ned i tæpperne.

Alle møbler var væltet, inklusive det store tunge teaktræs spisebord. Flere DVD-film, CD'er, bøger samt min telefon var ædt.

På deres madras lå to hunde og sov...

 

Min teori er at Chili havde lavet al balladen, og Bo, der altid blev forlegen over hendes uartighed, havde tændt støvsugeren og forsøgt at rydde op efter hende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Grinern tråd!!! :klap:

 

Og hvor er det raaart at jeres hunde også kan være nogle ballademagere :slem:

 

Da Lumi var hvalp kunne hun godt lide at ligge inde under sofaerne - vi opdagede så at hun ikke bare lå og sov, men har flænset bunden under begge sofaer :stupid: Heldigvis nogle vi købte billigt på dba ellers havde jeg nok været pænt bitter..hehe.

 

Og så har vi vågnet op til manglende tapet over sengen, sørme lige dér hvor lumi ligger og sover. Fangede hende i det en nat - hun lå og slikkede på det :shock: Hun har heldigvis ikke gjort det siden, men vi har 2 store bare pletter nu :genert:

 

Og så tog det også lang tid før hun droppede at løbe med vores sko og gumle dem - fik ødelagt nogle af mine sko og et par fra min søster :cry:

 

Og så havde hun indtil fornylig lige 4 måneder hvor hun bare var en bølle, når hun kunne mærke at hun skulle have snor på. Hvis man jo bare lige holder sig ½-1 meter fra mor, så kan hun ikke fange miig..na na na na na :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg er kommet i tanker om det mest uartige en af mine har gjort...

Det var Chili, min lille kamikaze-pilot :lun: Hun var panisk angst for at være alene hjemme, fordi en af hendes tidligere ejere havde efterladt hende alene i en uge uden hverken vådt eller tørt. Hver gang man gik fra hende gik hun i gang med at lede efter MAD!

 

Men jeg skulle på arbejde engang imellem, og så var det altså en dag hvor jeg kom hjem, låste døren op og undrede mig meget over hvorfor der ikke kom nogle hunde ud og sagde goddag :hmm:

 

Jeg gik ud i køkkenet - det flød med madvarer, der var revet ud af skabene. Jeg kunne høre noget inde fra stuen - en summen. Det viste sig at være støvsugeren, der var tændt.

 

Stuegulvet var dækket af indholdet fra en pose mel og en pose spaghetti. En hundetunge eller to havde slikket kraftigt på melpletterne og presset dem godt ned i tæpperne.

Alle møbler var væltet, inklusive det store tunge teaktræs spisebord. Flere DVD-film, CD'er, bøger samt min telefon var ædt.

På deres madras lå to hunde og sov...

 

Min teori er at Chili havde lavet al balladen, og Bo, der altid blev forlegen over hendes uartighed, havde tændt støvsugeren og forsøgt at rydde op efter hende ;-)

 

Ok, den historie slår vist alt der er skrevet indtil nu :shock:

 

Men jeg er også helt sikker på at søde Bo har forsøgt at rydde op inden du kom hjem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hehe, glad for, at du sætter pris på det :lol:

 

Ai, den var sq sjov - så længe det ikke er én selv (fornylig - man kan nok grine af det nogen tid efter :mrgreen: ).

 

Ja, jeg kan godt se det komiske nu, men det kunne jeg godt nok ikke da det skete :evil:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...