Hop til indhold

Det mest "uartige" din hund har lavet?


bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Gæst mariel-j

Det mest uartige han har gjort måtte være dengang han stadig var en unghund. Han var alene hjemme og havde liiige kunne finde sted, hvor tapetet sad lidt løst forneden. Det resulterede i, at han bed tapetet af væggen - cirka ligeså højt om, som han kunne nå :stupid:Han har heldigvis ikke gjort det andet end den ene gang.

 

Så er der også de ting, som jeg nærmest betragter som min egen fejl. Jeg ved nemlig, at hvis jeg glemmer at hægte krogen på mit garderobeskab (har sådan nogle gamle, trælse skabe, der springer op af sig selv, hvis de ikke er hægtet), så ved jeg, at han med stor sandsynlighed vil morre sig gevaldigt med at hive alle mine trusser og BH'er ud på soveværelsesgulvet - Jeg har mistet meget undertøj på den konto :genert: På det punkt er han ikke blevet klogere. :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tænke tænke tænke.... :hmm:

 

Nala har ikke lavet de vilde balladestreger... JEg har rigtig svært ved at finde fodtøj men havde forelsket mig i et par flotte støvler som jeg gav mig selv, fordi jeg jo bare er fantastisk :blink: Mor ringer så til mig på arbejdet, hvor jeg var ung pige i huset ved en pige på 1½ år. "Nala har altså gnavet lidt i din nye støvle" IIhhh dumme hund!!! Siger så til Mathilde (pigen på 1½) at Nala har spist min støvle... "Eeeejjjiiiii" udbrød den lille tøs, som ikke fattede andet end at jeg var træt af et eller andet :lun:

 

Nr. 2 var engang vi var på besøg hos min mors veninde, som elsker Nala. Nala tuller rundt i huset og passer sig selv som hun plejer. Pludseligt bliver der MEGET stille, og som børn, så betyder det tit ballade! JEg lister ud i køkkenet og ser Nala har taget et helt hvidløgsflutes som står ud af munden på hende som en cigar :damn: Kunne dog ikke lade være med at trække på smilebåndet :lun:

 

 

 

Paco til gengæld har nok ædt/ødelagt for 10.000 kr i huset inden vi fik hundegård :shock:

Jeg oplevede tit han havde tømt køkkenskuffer for ALT indhold. Havregryn, mel, pasta, ris, kiks, osv lå spredt ud over vores 30 kvm store køkken/alrum!! :stupid::stupid::stupid:

 

Paco er i det hele taget en *BØF* som vi kalder det.Er meget klumpeDumpe og tænker ikke over hvor han træder hvis han ligger ved os eller hvor han vil sove henne. Hundene sover i sengen og er flere gange vågnet ved at jeg ikke har kunnet få luft, og er blevet blind! :shock: Det viser sig så bare, at det er Paco der synes han skal, med hans knap 40 kg, ligge og sove oven på hovedet af mig! Min mund plejer så at være polstret med chokoladebrune 4 cm lange Paco-hår :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sherlock har egentlig ikke lavet særligt meget ballade, når det kommer til stykket :-D Men kan huske at han engang stjal en brie fra bordet. Da min mor så går ud i køkkenet, finder hun hunden med et stor stykke brie i munden, og som står og ser uskyldigt på hende :lol:

 

Nåja, og så var der for ikke så længe siden da jeg besluttede af tage i hundeskoven og ville tø nogle levergodbidder op. Lagde dem på køkkenbordet, og satte mig ind i stuen. Og så hører jeg en masse postyr og styrter ud i køkkenet hvor katten kommer løbende fra i fuld fart... Og Sherlock står med forpoterne oppe på køkkenbordet og æder alle godbidderne, (bortset fra den del der var røget på gulvet).. Og jeg kan jo godt regne ud af katten har fundet godbiderne og så er fanden brudt op i Sherlock, for han vil virkelig ikke ha' at katten tager hans mad :lol: og så har han skubbet den væk for at æde dem selv.

For at det ikke skulle være løgn, så kom han hen til mig mens jeg meget vred samlede godbidder op fra gulvet, og bøvsede mig direkte ind i ansigtet. Hold kæft for en flabet hund, da :evil::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...