Gæst Soey Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Sad lige og lavede et hvalpe galleri af soey, og tænkte nåååå hvor var hun en nusser lille bamse:lun: Og med så mange fine hunde, ville i helt sikkert os have en masse søde baby fotos:-D Så vi andre kan sidde her bagskærmen og sige "nåååhhh hvor er det et sødt billed":lun: Soeys første strand tur:-D [ATTACH]28490[/ATTACH] Så vis os din vaps:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 :lun: Hvor er hun bare cute:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Totalt cute! Jeg kan desværre kun bidrage med hvalpen fra helvede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Nu er Pajko jo ikke voksen endnu, men her er et par fra hans første par uger herhjemme :hjerte: Hans anden dag hjemme Efter hans første bad Sne er såååå fedt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Totalt cute! Jeg kan desværre kun bidrage med hvalpen fra helvede Han er da super sød, lige til at spise... Eller der det omvendt :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Hold da helt op hvor er pajko sød... Ikke til at se hvor en lille vildbasse han er når der er "damer":blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 i skal da heller ikke snydes for billeder af lille bitte Akira, som nu er 2½ år gammel :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Hold da helt op hvor er pajko sød... Ikke til at se hvor en lille vildbasse han er når der er "damer":blink: Nej. :slem: Han var da meget uskyldig, da han startede til træning.... Kan du ikke huske det?:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jo... Søde lille engle pajko:engel: Han er for nusser... Kommer dig og englen på tirsdag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 i skal da heller ikke snydes for billeder af lille bitte Akira, som nu er 2½ år gammel :lun: Hvor er de gode:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jo... Søde lille engle pajko:engel:Han er for nusser... Kommer dig og englen på tirsdag:-D Ja, det regner jeg med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg har kun skodbilleder, men pyt! Og undskyld størrelsen Og lidt ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Ja, det regner jeg med... Super det vil vi glæde os til:klap: Soey føste dag [ATTACH]28497[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Jeg har kun skodbilleder, men pyt! Og undskyld størrelsen Og lidt ældre Gode billeder:mrgreen: i god størelse :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Åhh hvor er de bare kære Jeg kan bidrage med Chivas' første møde med hans allerbedste ven (som desværre ikke er mere nu ) Og Joya's første strandtur :blink: Men hun er jo hvalp endnu og der ligger forøvrigt en millard billeder i hendes egen tråd: http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/16036-joya.html Flica og Cody er genbrugshunde, så dem har jeg desværre ingen hvalpe billeder af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Åhh hvor er de bare kære Jeg kan bidrage med Chivas' første møde med hans allerbedste ven (som desværre ikke er mere nu ) Og Joya's første strandtur :blink: Men hun er jo hvalp endnu og der ligger forøvrigt en millard billeder i hendes egen tråd: http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/16036-joya.html Flica og Cody er genbrugshunde, så dem har jeg desværre ingen hvalpe billeder af Hold op hvor er det første billede bare super :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Totalt dejlig tråd. :hjerte: :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Aussier er bare så søde som hvalpe:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Enzo 7 uger.... (Enzo med bolden, søster lige i halen... på ham...) Lige kommet hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Enzo 7 uger.... (Enzo med bolden, søster lige i halen... på ham...) Lige kommet hjem :hjerte::hjerte: Har han været så bitte lille, nåh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Soey Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Nussr nusser bare så nusser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 :hjerte::hjerte: Har han været så bitte lille, nåh Ja det er ikke til at forstå Han skulle have haft noget vækst-hæmmer eller lignende :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Lidt af Darwin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 I hjælper på ingen måde min hvalpe-skrukhed.... Motor er vist allerede postet til ukendelighed, men her er han igen juhuu: Og mit absolutte yndlings billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Izzie:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts