Hop til indhold

Når man skal til prøve?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Sheila og jeg skal til rally prøve hvis alt går vel i næste weekend. Jeg har dog opdaget at jeg mangler en resultatbog, så den skal jeg have forsøgt at bestille.

 

Men hvad gør man egentlig på konkurrence dagen? Skal man melde til start når man kommer, sakl man aflevere noget eller er der andet jeg skal huske?

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen mange tak:oops:

 

Og tak til stjernetosse. Dkk mangler godt nok megen info på deres hjemmeside, eller også er det svært at finde, for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde det jeg søger..

 

Nå, men jeg ringer til dem i morgen og får bestilt sådan en resultatbog:)

 

Jeg er jo en spade til datoer - det ved I vist efterhånden godt :lol: men er det lørdag eller søndag I skal op??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen.. Skal vi så ikke skrive til Pia og høre om vi ikke kan rykke Rally træning?

 

jeg skal op om formiddagen, klassen starter kl 9, så jeg regner da ikke med at det påvirker rally. jeg har tænkt mig at komme alligevel:mrgreen:

 

Men det er altså helt i orden hvis du ikke kan lege bodyguard så tidligt. Så ligger sheila bare i sit bur:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen mange tak:oops:

 

Og tak til stjernetosse. Dkk mangler godt nok megen info på deres hjemmeside, eller også er det svært at finde, for jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde det jeg søger..

 

Nå, men jeg ringer til dem i morgen og får bestilt sådan en resultatbog:)

 

Du har ret DKKs hjemmeside er temmelig uoverskuelig og meget lidt brugervenlig :???: men bestilling af resultatbøger står beskrevet her

 

I øvrigt held og lykke på søndag :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg skal op om formiddagen, klassen starter kl 9, så jeg regner da ikke med at det påvirker rally. jeg har tænkt mig at komme alligevel:mrgreen:

 

Men det er altså helt i orden hvis du ikke kan lege bodyguard så tidligt. Så ligger sheila bare i sit bur:-D

 

Nej nej, ingen problemer med at lege bodyguard! :-D

 

Vi kan lige tales ved vedr. detaljer senere!

Link til indlæg
Del på andre sites

*ryste bævre*, jeg har fået en lille smule sommerfugle i maven nu. Men egentlig mest over at alle formaliteter ikke er helt i orden og at jeg ikke helt ved havd jeg skal..

 

I tirsdags ringede jeg til dkk, for at få hjælp til at få udfyldt og tilsendt en resultatbog. Efter 20 min venten i kø, fik jeg lidt kort forhovedet fortalt at den skulle jeg bare bestille på nettet og det var det.. Det havde det også været finder jeg så ud af, hvis sheila havde været stambogsført, hvilket jeg havde læst og derfor ringede til dkk.

 

Men hun spugte ikke og i skyndingen for at få et ord indført glemte jeg det og kunne bare huske at jeg var i tvivl om hvordan jeg skulle betale de 50 kr den kostede..Jeg ville ikke hænge i kø igen i 20 min (plus jeg var på arbejde), så jeg bestilte en bog over nettet og tænkte at så må de hjælpe mig med at udfylde den bagefter.

 

Jeg skriver så en mail onsdag til dkk, har ikke hørt noget torsdag og vil så ringe dem op fredag. Men ak og ve, kontoret er lukket fra kl 13 og jeg har stadig ikke fået en mail..

 

Så nu håber jeg at den første søde dame der ringede mig op fra dkk for nogle uger siden har givet sheila et rallynummer og at det står på dommerens seddel og at denne vil akseptere min resultatbog uden nummer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal nok gå :-D det er jeg helt sikker på!

 

Du kan kigge her http://www.dkk-kreds6.dk/sabro.htm Christine er hende der skal være dommer.

Jeg véd ikke om det lige er frækt nok, men du kunne ringe til hende og spørge! Eller jeg kan ringe til Trine og spørge.. :-)

 

Uanset så sørg for at være der i god tid, så der er tid til at få styr på eventuelle fejl osv.

 

Har du fundet ud af hvilken bus du skal med? Hvis du tager 114 så kan jeg samle dig op på vejen, det er så træls at gå lige der, bilerne kører tættere på 110 end 80 på den strækning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal nok gå :-D det er jeg helt sikker på!

 

Du kan kigge her http://www.dkk-kreds6.dk/sabro.htm Christine er hende der skal være dommer.

Jeg véd ikke om det lige er frækt nok, men du kunne ringe til hende og spørge! Eller jeg kan ringe til Trine og spørge.. :-)

 

Uanset så sørg for at være der i god tid, så der er tid til at få styr på eventuelle fejl osv.

 

Har du fundet ud af hvilken bus du skal med? Hvis du tager 114 så kan jeg samle dig op på vejen, det er så træls at gå lige der, bilerne kører tættere på 110 end 80 på den strækning.

 

Ja, jeg tror vi skal med 114, det er i hvertfald den der "lander" tættest ved.. Men er lige ved at undersøge noget andet for 114 er der noget sent..

 

Er det samme sted på Damvej i også har træning til daglig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg tror vi skal med 114, det er i hvertfald den der "lander" tættest ved.. Men er lige ved at undersøge noget andet for 114 er der noget sent..

 

Er det samme sted på Damvej i også har træning til daglig?

 

Du kan også tage 111´eren til Sabro, måske den passer bedre?

Uanset så er du i hvert fald velkommen til at køre med mig det sidste stykke. Jeg skal jo køre turen uanset, så du kan da lige så godt springe på.

 

Øhm.. Damvej?? :confused: Er det blevet flyttet fra Stillingvej?

 

Nå ja, der VAR vist snak om at forsøge at finde et andet sted! Hm.. Hvor søren ligger Damvej?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krakkede lige Damvej.. De har nok fået lov til at bruge sportshallens græsplæne.

 

Her kan du let tage både 111 og 114´eren til, og helt uden at skulle have lift.

114 stopper i krydset mellem Viborgvej og Vistoftvej, 111 kører ind på Vistoftvej og standser et kort stykke oppe af den.

Begge stoppesteder ligger omkring 3-400 meter fra stedet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg krakkede lige Damvej.. De har nok fået lov til at bruge sportshallens græsplæne.

 

Her kan du let tage både 111 og 114´eren til, og helt uden at skulle have lift.

114 stopper i krydset mellem Viborgvej og Vistoftvej, 111 kører ind på Vistoftvej og standser et kort stykke oppe af den.

Begge stoppesteder ligger omkring 3-400 meter fra stedet!

 

Det er bare super. jeg fandt en tidligere forbindelse. Først 115, så 111 og så lander jeg ved hjørnet af damvej kl 8,20. Det er jo søndag, så de kører åbenbart ikke alt for tit:mrgreen:

 

Men hvad det går jo helt fint, sheila er jo bus vandt og ligger bare og sover:)

 

Vi Ses:vinke:

 

Og ja, de har lånt sportspladsen og cafeteriatet, så fra kl 8 kan man uden hund købe morgenmad og andre gode sager:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det bliver altså spændende! Jeg er bange for at jeg ikke kan nå ud at heppe, medmindre jeg kan låne en bil. Vores egen er punkteret, og der er noget i vejen med gearkassen i svigerfars :(

Jeg regner stærkt med at komme til Rally, så må Oscar og jeg tage bus eller/og tog... Det bliver spændende hvad bassen siger til det. Han har kun prøvet at køre i bus før... Vi ser og krydser fingre for en nemmere løsning. Samt at vi kan komme og heppe!! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh, det bliver altså spændende! Jeg er bange for at jeg ikke kan nå ud at heppe, medmindre jeg kan låne en bil. Vores egen er punkteret, og der er noget i vejen med gearkassen i svigerfars :(

Jeg regner stærkt med at komme til Rally, så må Oscar og jeg tage bus eller/og tog... Det bliver spændende hvad bassen siger til det. Han har kun prøvet at køre i bus før... Vi ser og krydser fingre for en nemmere løsning. Samt at vi kan komme og heppe!! :)

 

det kan din dytbil da ikke sådan være bekendt:mad: Har den ikke lært at man kun skal punktere på hverdage, sådan at man ikke kan komme på arbejde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...