Hop til indhold

Broktråd


Trei
 Share

Recommended Posts

Ja, og ind imellem har jeg døgnvagter, og så står min mor for skud, og det er efterhånden ret tit jeg har brug for hendes hjælp.

 

Det er ikke altid let at være enlig hundemor ;-)

 

Jeg ville elske at have en hundepasser med hjertet på rette sted

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja, og ind imellem har jeg døgnvagter, og så står min mor for skud, og det er efterhånden ret tit jeg har brug for hendes hjælp.

 

Det er ikke altid let at være enlig hundemor ;-)

 

Jeg ville elske at have en hundepasser med hjertet på rette sted

Jeps :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Ja, og ind imellem har jeg døgnvagter, og så står min mor for skud, og det er efterhånden ret tit jeg har brug for hendes hjælp.

 

Det er ikke altid let at være enlig hundemor ;-)

 

Jeg ville elske at have en hundepasser med hjertet på rette sted

 

Ja det må være lykken. Dyrehjertet har jeg, mangler nok stadig lidt mere indgående erfaring med hundeopdragelse :blink: Synd det er så langt væk, dine små vapser er for kære :oops:

 

Ja, jeg kunne da også godt tænke mig noget kvalitetspasning her :lol:

 

Man kan jo fx anoncere med ens holdning fx :-D

 

Maria, Susanne og jeg har fx aftenarbejde, dem er der nok nogle stykker af :-D

 

Ja var skam en mulighed at finde en "aftenhund" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil godt brokke mig over en "tøse"klub her i mit område der absolut skal have ambull.. Og nu har kæresten til den ene gudhjælpemig også anskaffet en Pit..

 

Og en ting er de hunderacer de har valgt, men når man så hører dem snakke, så har de ikke et fis forstand på hunde... hvem ville ellers lade en utryg hvalp på 10 uger rende løs rundt på en p plads:shock: Og det når man ikke på nogen måde evner at lyder så interessant for hunden at den har lyst til at blive i nærheden af en..

 

Jeg har lyst til at pande dem én.

 

Jeg glæder mig ikke til at se hvordan det går med de hunde og et års tid... Mit bedste bud er at de er blevet træt af at have hund, når de finder ud af at det faktisk kræver tid hver dag, at hunden kan trække afsted med en, kan finde på at spise ens dyre designersko og så oveni købet har den "frækhed" ikke at kunne lide børn, så den knurrer hver gang den ser nogle...

(den ene hvalp var nemlig utryg ved børn og ejer lagde ikke mærke til noget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja det må være lykken. Dyrehjertet har jeg, mangler nok stadig lidt mere indgående erfaring med hundeopdragelse :blink: Synd det er så langt væk, dine små vapser er for kære :oops:

 

 

 

Ja var skam en mulighed at finde en "aftenhund" :blink:

 

Mine hunde ville ikke kræve opdragelse, men mere fornuftig pasning, selv ville jeg vælge at være sammen med hundepasseren en del gange og i lang tid, både på ture og hjemme, så vedkommende kunne få en god fornemmelse af tingene, her handler det egentlig om at begrænse sin indblanding :-D

 

Ja, aftenhunde er absolut mulige :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil godt brokke mig over en "tøse"klub her i mit område der absolut skal have ambull.. Og nu har kæresten til den ene gudhjælpemig også anskaffet en Pit..

 

Og en ting er de hunderacer de har valgt, men når man så hører dem snakke, så har de ikke et fis forstand på hunde... hvem ville ellers lade en utryg hvalp på 10 uger rende løs rundt på en p plads:shock: Og det når man ikke på nogen måde evner at lyder så interessant for hunden at den har lyst til at blive i nærheden af en..

 

Jeg har lyst til at pande dem én.

 

Jeg glæder mig ikke til at se hvordan det går med de hunde og et års tid... Mit bedste bud er at de er blevet træt af at have hund, når de finder ud af at det faktisk kræver tid hver dag, at hunden kan trække afsted med en, kan finde på at spise ens dyre designersko og så oveni købet har den "frækhed" ikke at kunne lide børn, så den knurrer hver gang den ser nogle...

(den ene hvalp var nemlig utryg ved børn og ejer lagde ikke mærke til noget)

 

Ja, jeg kender også en der har en pittblanding, altså det fandt jeg lige ud af i bussen sidste dag, hun har en ung pitttæve og en gårdhund, begge intakte!!

 

Jeg nævnte at en blanding ville være ret katastrofal :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Mine hunde ville ikke kræve opdragelse, men mere fornuftig pasning, selv ville jeg vælge at være sammen med hundepasseren en del gange og i lang tid, både på ture og hjemme, så vedkommende kunne få en god fornemmelse af tingene, her handler det egentlig om at begrænse sin indblanding :-D

 

Ja, aftenhunde er absolut mulige :-D

 

Mente nu også mere at det var MIG, der nok skulle opdrages af et par hunde :lol:

 

Og super ide med en grundig "gennemgang" af jeres liv :5up:Er meget vigtigt, for hundens/hundenes skyld :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...