Hop til indhold

Billedtråd med Gårdhunde


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ville gerne, men kan ikke finde ud af at ligge billeder ind:cry:

 

 

Når du skriver dit indlæg, så kører du ned af,forbi send svar og du vil så komme til upload filer og den trykker du på.derefter er det kun at finde billederne på computeren og dobbel klik på billedet. så skulle det virke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Gårdhunde eksperter,

 

For nogle år siden kom lille Frida ind i Zigos liv (= min gamle schæfer). Min klassekammerat, som også næsten var min nabo, fik denne lille guldklump, og vi hvalpesittede hende en hel del. Mage til kær lille skabning skal man da lede længe efter. Kær og mega fræk altså, men bare slet ikke til at stå for.

 

Her er hun, det lille vidunder :lun: Hun er uden stamtavle - men ligner hun en ægte gårdhund, syns I?

Jeg syns min klassekammerat dengang sagde, at hun var en blanding mellem dansk-svensk gårdhund og foxterrier???? - jeg har slet ikke forstand på det, men kær var hun altså bare. Et umage par var de :lun:

 

Frida7.jpg

 

Frida5.jpg

 

 

Frida3.jpg

 

Så fræk så fræk :lun:

FridaZigo.jpg

 

[media]http://i20.photobucket.com/albums/b218/tszigo/Zigo%20og%20Frida/ZigoogFrida.gif[/media]

 

[media]http://i20.photobucket.com/albums/b218/tszigo/Zigo%20og%20Frida/ZigoogFrida1.gif[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

I får da også lige nogle billeder af Sittoprinsessen :hjerte:

Åårh jeg savner hende som bare pokker - jeg vil ha' min Sitto tilbage! :megaked:

Så i må jo desværre "nøjes" med genbrugsbilleder...

DSC02216.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Sitto sååå smuk :lun:

 

Taak :kys:

Ja hun var virkelig smuk :hjerte:

Hun skulle oprindelig også være avlshund i Sverige, men så opdagede de hendes lillebitte underbid, så duede hun ikke til dét.

Det var nu ellers så charmerende, når en af hendes tænder indimellem stak ud :lun::-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sammy: :lun: hun er yyyndig :hjerte: Izzie er også uden tavle, men hun er skam ægte i mine øjne uanset hvad der er længere ude! Skægt med de to nederste billeder/film :lol:

 

Ja noget så kær og fræk og dejlig :lun::lun::lun: Savner hende helt, når jeg kigger video og billeder igennem. Zigo var så glad for hende, og de var et umage par, når de gik ved siden af hinanden :blink:

 

Ja hvad betyder et papir, når man sidder med sådan en lille smukzak :lun: Ville bare høre om Jer der har forstand på dem kunne se foxterrieren i hende, eller om hun ligner en dansk svensk fuldstændig :hmm:

 

Enzo har også et par dansk svensk gårdhunde venner her. Det er godt nok lang tid siden vi har mødt dem efterhånden. Men kæft der er gang i dem - Enzo bliver helt rundtosset og kan slet ikke følge trop med sine store klodsede lemmer :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja noget så kær og fræk og dejlig :lun::lun::lun: Savner hende helt, når jeg kigger video og billeder igennem. Zigo var så glad for hende, og de var et umage par, når de gik ved siden af hinanden :blink:

 

Ja hvad betyder et papir, når man sidder med sådan en lille smukzak :lun: Ville bare høre om Jer der har forstand på dem kunne se foxterrieren i hende, eller om hun ligner en dansk svensk fuldstændig :hmm:

 

Enzo har også et par dansk svensk gårdhunde venner her. Det er godt nok lang tid siden vi har mødt dem efterhånden. Men kæft der er gang i dem - Enzo bliver helt rundtosset og kan slet ikke følge trop med sine store klodsede lemmer :klap:

 

hmm... :hmm: sys hun ligner en dsg helt fint...sys generelt at jrt har meget korte ben og strid pels :genert: og det har hun jo ikke :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja noget så kær og fræk og dejlig :lun::lun::lun: Savner hende helt, når jeg kigger video og billeder igennem. Zigo var så glad for hende, og de var et umage par, når de gik ved siden af hinanden :blink:

 

Ja hvad betyder et papir, når man sidder med sådan en lille smukzak :lun: Ville bare høre om Jer der har forstand på dem kunne se foxterrieren i hende, eller om hun ligner en dansk svensk fuldstændig :hmm:

 

Enzo har også et par dansk svensk gårdhunde venner her. Det er godt nok lang tid siden vi har mødt dem efterhånden. Men kæft der er gang i dem - Enzo bliver helt rundtosset og kan slet ikke følge trop med sine store klodsede lemmer :klap:

 

Hun ligner en dsg fuldstændig :blink: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Sikke en masse dejlige gårdhunde :lun: jeg kan desværre ikke se billederne af frække Frida her på arbejdscomputeren (den spærrer sider som fx Photobucket og des lige...) så de må vente til jeg kommer hjem....

 

Den søde Junior, ligner jo min Karla bare i helt lys udgave, så mon ikke der er andet end DSG i ham? Men kær det er han sandelig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...