Hop til indhold

Billedtråd med Gårdhunde


ridiger
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Taaark, ja jeg er ikke helt tilfreds selv:lol: Men de er famer hurtige de to tøser:lol::lol:

 

Deet jo lige det de er :blink: derfor det er så skide svært at tage ordentlige billeder i fart af de små monstre :mrgreen::lol: og også derfor det er svært at finde legekammerater med samme fart :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm... :hmm: sys hun ligner en dsg helt fint...sys generelt at jrt har meget korte ben og strid pels :genert: og det har hun jo ikke :engel:

 

JRT? hun sagde foxterrier :mrgreen::mrgreen: Og de har da længere og mere lige ben /stejlere vinkler. Men synes stadig helt sikkert hun ligner en dsg mest.

 

her er lige en fox at sammenligne med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Et par stykker mere:

 

DSC_0029-1.jpg

 

DSC_0069.jpg

 

DSC_0071.jpg

 

DSC_0096.jpg

 

Det er nogle supergode billeder :5up:

Du må da have et rigtigt godt kamera? Sys nemlig desværre aldrig jeg kan fange ham i farten med mig digitale kamera... Og det er lidt ærgeligt fordi det er dem der er bedst :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kattiie
Lige et billede af min :-D

 

Hvor er han/hun(?) bare yndig. Meget meget flot farve, øjne, øre ja det hele... Jeg er forelsket :lun:

 

Jeg har faktisk aldrig set en gårdhund i den farve. Meget flot hold da op, kan slet ikke komme mig over det... Hvis det er en hun-hund synes jeg lige du skal sige til hvis du vil have hvalpe *GG* ;-) :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...