Hop til indhold

Billedtråd med Gårdhunde


ridiger
 Share

Recommended Posts

Gæst Camilla Sjelhøj
Vi vil da også være med' date=' i denne vidunderlige tråd!!! :hjerte::cool:

 

Vi her kun haft Charlie i 2 dage, med hold da helt k... hvor er vi vilde med ham!! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Han er SÅ dygtig![/quote']

 

sikke da en lille charme basse :hjerte::lun: kan slet slet ikke stå for DSG hvalpe :blink: hjertelig tillykke med ham :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Charlie's Mor
sikke da en lille charme basse :hjerte::lun: kan slet slet ikke stå for DSG hvalpe :blink: hjertelig tillykke med ham :banan:

 

Tusind tak... Bliver helt varm i kinderne... :blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville lige vise jer lidt flere billeder af Charlie! :banan:

 

 

Åhhr, sikke en dejlig lille ven! hvalpe er altså bare uimodståelige.. Så en chow chow til økodag idag, og den kunne da også sagtens være kommet med hjem :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville lige vise jer lidt flere billeder af Charlie! :banan:

Hold nu op altså, er der noget der kan smelte mit hjerte er det en DSG hvalp!!! :hjerte: :lun: Hvor er han dog bare alt, alt for kær!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Årh, må vi være med? Puma er jo 75% gårdhund og ligner ret meget i formen :-D

 

spitz-albums-puuuuuma-picture22865-sdc16565.jpg

 

spitz-albums-puuuuuma-picture22861-sdc16514.jpg

 

spitz-albums-puuuuuma-picture22860-sdc16510.jpg

 

Har desværre ikke fået taget nogle nye, glemmer altid kameraet når solen skinner :-D

 

Nuuuur :lun: Cutiepie :lun: Super gode billeder :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

er altså helt skudt i Pumas kæmpe poter :lun: afgjort ikke fra dsg siden :hjerte: :lol:

 

Hæhæ, han er jo fra en bondegårds-DSG, er det ikke noget med at alt hvad der er under knæhøjde og hvid med pletter er en DSG ude på landet:mrgreen:

 

Han skulle jo være DSG og dværg pinscher, pinscheren slår mig heller ikke lige som en race med voldsomt store poter?

Men det vokser sikkert til, han gennemgår altså nogle sjove former, Amocca foreslog at der kunne være mops i ham da han var mindre fordi han var lidt fed med korte ben, det tror jeg ikke man ville tænke nu :-D

Han har desværre ædt stikket til mit kamera, når jeg får det nye så skal I få nye billeder at se af min langbenede præ-teen hvalp :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ, han er jo fra en bondegårds-DSG, er det ikke noget med at alt hvad der er under knæhøjde og hvid med pletter er en DSG ude på landet:mrgreen:

 

Han skulle jo være DSG og dværg pinscher, pinscheren slår mig heller ikke lige som en race med voldsomt store poter?

Men det vokser sikkert til, han gennemgår altså nogle sjove former, Amocca foreslog at der kunne være mops i ham da han var mindre fordi han var lidt fed med korte ben, det tror jeg ikke man ville tænke nu :-D

Han har desværre ædt stikket til mit kamera, når jeg får det nye så skal I få nye billeder at se af min langbenede præ-teen hvalp :klap:

 

nåja kan være dsgen i ham har labrador aner :blink: i hvertfald dejlige store poter! Ser SÅ kært ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæhæ, han er jo fra en bondegårds-DSG, er det ikke noget med at alt hvad der er under knæhøjde og hvid med pletter er en DSG ude på landet:mrgreen:

 

Han skulle jo være DSG og dværg pinscher, pinscheren slår mig heller ikke lige som en race med voldsomt store poter?

Men det vokser sikkert til, han gennemgår altså nogle sjove former, Amocca foreslog at der kunne være mops i ham da han var mindre fordi han var lidt fed med korte ben, det tror jeg ikke man ville tænke nu :-D

Han har desværre ædt stikket til mit kamera, når jeg får det nye så skal I få nye billeder at se af min langbenede præ-teen hvalp :klap:

 

:lol: Det var nu ikke at han var fed der gjorde, at jeg foreslog mops :lol: Det var hans hale og hans ret kompakte krop :mrgreen:

 

Men nu kan jeg se, at op til flere DSG blandinger har fundet ind i tråden, så så slipper i sgu heller ikke for billeder af mine 2 om et øjeblik :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Det var nu ikke at han var fed der gjorde, at jeg foreslog mops :lol: Det var hans hale og hans ret kompakte krop :mrgreen:

 

Men nu kan jeg se, at op til flere DSG blandinger har fundet ind i tråden, så så slipper i sgu heller ikke for billeder af mine 2 om et øjeblik :mrgreen:

 

Haha, nå jamen jeg troede det var dellerne som gjorde det :slem:

 

Halen er nu ikke så mystisk:

dvaergpinscherrace.jpg

 

Men se om du kan se en forskel i morgen på hans bygning, det er jo svært for mig at se. Men jeg synes nu også han ligner en lille buttet mops i kroppen på billeder fra lige da jeg fik ham :lol:

 

SDC16516.jpg

 

(han var ikk' tyk, det er bare ekstra hud til at vokse i!:fornaermet:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...