Hop til indhold

Hvil i fred min lille pus


Gæst Mollyognadja
 Share

Recommended Posts

Gæst Mollyognadja

Jeg dedikerer denne nye tråd til dig, min lille Molly :) Du var en lille solstråle for os..

 

Da vi hentede dig var du så lille. En lille sort hvalp med hvidt på poterne og brystet. Vi havde lavet en kurv af en papkasse til dig - det første du gjorde da du kom ind i huset, var at sætte dig hen til kassen og tisse (det havde jo været en lang køretur)... Du var så udmattet, men alligevel skulle du lige snuse rundt i hele huset :) Du elskede også at angribe gulvtæppet - du var en lille fræk hvalp! Efter et år med dig havde vi ikke flere bøger tilbage og døren var ridset i stykker, da du blev så ulykkelig over at vi skulle i skole og på arbejde.

 

Du blev så glad over at se det mærkelig fænomen kaldet sne! Du legede og legede i sneen, som du næsten ikke kunne bunde i.. Om aftenen stak du af og løb ind i naboens have - næste morgen kunne vi se dine poteaftryk i naboens have!! :vuf:

 

Din leg var dog bekymrende - du elskede nemlig at gø af os, for at få os til at jagte dig... Når du stjal sko skulle vi også løbe efter dig - en af dine yndlingsbeskæftigelser :D Vi hende dog til at forstå at man ikke skulle gø - hun var dog lang tid om det..

 

Du var også en lille slikmund og et madøre. Du kunne spise uafbrudt hvis du havde muligheden! :banan:

 

Du elskede stranden. Vi ville kaste dig en sten og du ville løbe efter den ud i vandet. Du brugte al din tid i vandet på at dykke efter stenen (du dukkede næsten aldrig op med den rigtige)..

 

Da jeg engang lå på en madras ude på vandet og skreg for sjov, kom du ud for at redde mig! Du havde dog ikke taget højde for at du ikke kunne bunde, så jeg måtte selv bære dig ind på land igen! Men det var så sødt, at du ville redde mig :blink:

 

Du var også så børnevenlig. Børn kunne rive dig i halen og lege voldsomt med dig, men du var ligeglad :) (Selvfølgelig må et børn ikke rive i en hund i halen, men det sker når små børn ikke gider at høre efter)...

 

Du troede på det bedste i alle.. Alle du mødte på din vej skulle være din ven.. Du var livlig og glad - din sjæl var altid som en hvalps :lun: Du ville også altid være venner med mine gnavere - engang bed min kanin dig dog (Men du skulle jo absolut stikke dit hoved ind i dens bur!) Men da jeg fik en hanrotte, legede I uafbrudt.. Det kom bag på mig - men du elskede at løbe rundt på gulvet med ham!

 

Du var sådan en god hund og vi alle elsker dig over alt på denne Jord. Vi alle savner dig og du har påvirket så mange på en positiv måde.. Må du hvile i fred vores lille engel :hjerte: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mollyognadja
Hun lyder som en dejlig hund, kan godt forstå i savner hende... Men hvor er det dejligt at du stadig kan huske alle de gode minder selvom du er ked af det lige nu...

 

Ja - de gode minder er altid noget der vil sidde fast i min hukommelse! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...