Hop til indhold

Karma systemet.


Jane
 Share

Recommended Posts

 

Hvis jeg læser et godt indlæg fx, så vil jeg nok hellere sige "tak"

 

Sikke mange gode indlæg du har læst *GGG*

 

Undskyld, det er ikke ment sådan men der står bare et stort rundt nul ud for, hvor mange gange du har sagt tak. Kunne ikke lade være. :lol: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Og det er jo ikke mig der belønnes, det er mig der kommer til at give mange point væk, dvs at andre hurtigt får flere kasser osv..

 

Aaaaahr. Mon ikke det sker i enkelte tilfælde?. Det er da langt lettere at lefle for dig (at give dig karma) og måske få 51 point på en gang, end at skulle skrive indlæg der skal skrabe 5 forskellige nye debattørers tilkendegivelser sammen.

 

Jeg synes ikke det er helt rimeligt men som Admin siger: så er det kun for sjov og det skal vi jo ikke glemme. :-D Der er bare påfaldende mange brugere som har fravalgt sig omdømme (i forhold til Jubii) og det siger måske et eller andet om at folk ikke synes det er okay, som det fungerer nu.

 

Er der forøvrigt nogen der ved om man stadig kan give karma (og om det tæller) til personer der har fravalgt karma funktionen?. Jeg har gjort det men hvis det ikke vises hos modtager, er det jo spild af tid og ressourcer.

 

Og hvorfor der, hos nogle brugere, bare er klodser uden at der står hvor mange point vedkommende har?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke mange gode indlæg du har læst *GGG*

 

Undskyld, det er ikke ment sådan men der står bare et stort rundt nul ud for, hvor mange gange du har sagt tak. Kunne ikke lade være. :lol: :5up:

 

Det kunne være at de fleste indlæg er i de fora jeg sjældent kigger i, nemlig racefora, foder og løst snak ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Systemet giver mulighed for at sige, at karma blot giver 1 i alle tilfælde, men det vil nok være umuligt for mig nu, at regne ud, hvem har så hvor mange nu, hvis der skal konverteres tilbage :confused:

 

Så kan vi jo bare starte forfra allesammen, gør det så meget?.

 

Med den fart der er på iøjeblikket (og det escalerer jo fordi vi alle får mere og mere power), vil der hurtigt være folk der har max antal grønne klodser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kan vi jo bare starte forfra allesammen, gør det så meget?.

 

Med den fart der er på iøjeblikket (og det escalerer jo fordi vi alle får mere og mere power), vil der hurtigt være folk der har max antal grønne klodser.

 

ja, eller man kunne starte "forfra", men give for tiden på forummet, og antal sendte hvis det da stadig skal være faktorer. Og så måske bare et fastsat point pr. "gang" man har fået karma. men det er stadig ret uoverskueligt... Så stakkels admin hvis det bliver vedtaget :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så kan vi jo bare starte forfra allesammen, gør det så meget?.

 

Med den fart der er på iøjeblikket (og det escalerer jo fordi vi alle får mere og mere power), vil der hurtigt være folk der har max antal grønne klodser.

 

Det tilslutter jeg mig ikke :-D

 

Jeg har knoklet for dette forum og for at få folk til at føle sig godt tilpas, hvorfor så starte forfra, næ nej :-D

 

Det er det jeg har fået karma for fortrinsvist :-D

 

Og hvorfor hvis i ikke synes det er vigtigt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tilslutter jeg mig ikke :-D

 

Jeg har knoklet for dette forum og for at få folk til at føle sig godt tilpas, hvorfor så starte forfra, næ nej :-D

 

Det er det jeg har fået karma for fortrinsvist :-D

 

Og hvorfor hvis i ikke synes det er vigtigt :hmm:

 

Jeg kan godt forstå, at du har det sådan :) ... Jeg vil også helst beholde det som det er nu ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tilslutter jeg mig ikke :-D

 

Jeg har knoklet for dette forum og for at få folk til at føle sig godt tilpas, hvorfor så starte forfra, næ nej :-D

 

Det er det jeg har fået karma for fortrinsvist :-D

 

Og hvorfor hvis i ikke synes det er vigtigt :hmm:

 

Jeg syntes også det er en dum ide. Ved godt at man ikke skal tage det for mere end det er.

 

Men jeg ser det som et skulderklap og jeg er glad for mine. :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg fravalgt karma - misforstå mig ikke, jeg er glad for at modtage karma uanset, hvem det er fra og tager det som andre som et skuldreklap - men jeg kan ikke finde ud af at framelde karma power, hvordan gør man det :confused: hvis man i det hele taget kan :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg fravalgt karma - misforstå mig ikke, jeg er glad for at modtage karma uanset, hvem det er fra og tager det som andre som et skuldreklap - men jeg kan ikke finde ud af at framelde karma power, hvordan gør man det :confused: hvis man i det hele taget kan :hmm:

 

Jeg tror ikke man kan fjerne karma power. Det er jo det antal karma power du har som du giver videre når du giver karma.

Mener at man får en grøn kasse for hver 100 karma point man modtager.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke man kan fjerne karma power. Det er jo det antal karma power du har som du giver videre når du giver karma.

Mener at man får en grøn kasse for hver 100 karma point man modtager.

 

Det ved jeg godt - men i og med at antallet af karma power point skifter, kan "man" alligevel ikke bruge det til noget - for det antal karma point man fik af X i går kan være et andet antal i dag, og da der ikke står antal ved de enkelte donationer, hvad skal man så bruge det til at man får mange af X men færre af Y :hmm: man kan alligevel ikke huske hvilken værdi de enkelte donationer har, eller jeg kan ikke :blink:

 

Men det var lang uden for emnet - hvordan fravælger man at vise karma power?

Link til indlæg
Del på andre sites

Husk at karma kan fravælges i kontrolpanelet.

 

En dejlig ting som jeg syntes vi har manglet, og ser ikke noget forkert i at man ikke ønsker at deltage i karma ræset :-)

 

HURRA!!! DET var lige hvad jeg manglede! Tak for det!

 

Og jeg kan altså godt stave til "Tak", så jeg synes heller ikke, jeg har brug for "tak"-funktionen.. :roll:

 

---Men den kan man vist ikke slå fra, vel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tilslutter jeg mig ikke :-D

 

Jeg har knoklet for dette forum og for at få folk til at føle sig godt tilpas, hvorfor så starte forfra, næ nej :-D

 

Det er det jeg har fået karma for fortrinsvist :-D

 

Og hvorfor hvis i ikke synes det er vigtigt :hmm:

 

Fordi jeg fornemmer at de debattører der har meget power bliver behandlet anderledes end de der ikke har så meget. Derfor.

 

Jeg ville gerne se et Forum hvor folk kunne fokusere mere på det der bliver skrevet, end på hvem der skriver det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Fordi jeg fornemmer at de debattører der har meget power bliver behandlet anderledes end de der ikke har så meget. Derfor.

 

Jeg ville gerne se et Forum hvor folk kunne fokusere mere på det der bliver skrevet, end på hvem der skriver det.

 

Det er muligt, måske endda i negativ retning :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...