Hop til indhold

My way


mariesvita
 Share

Recommended Posts

Jeg husker i min barndom, da lærte man at stikke hundens snude ned i urinen når den havde tisset inde, for så kunne den lære det. Man slog med en sammenfoldet avis, for at hunden ikke skulle blive håndsky.

 

Jeg priser mig lykkelig for at det ikke blev praktiseret i mit barndomshjem.

 

Vores hunde sov inde i sengen hos os børn. De var med ud og lege når vi var ude.

 

Hundetræning var ikke noget der blev praktiseret. Det var en selvfølge at de fulgte os hvor vi gik.

 

De spiste det samme mad som vi spiste. Kan huske at min mor nogle gange gav dem en rå æggeblomme, det skulle være godt for pelsen.

 

Vi anede intet om hundesprog. Men vi børn fik ind med modermælken at alle levende væsner skulle man være gode imod og behandle med omtanke og respekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Vi anede intet om hundesprog. Men vi børn fik ind med modermælken at alle levende væsner skulle man være gode imod og behandle med omtanke og respekt.

 

Det tragiske er, at det siger Millan jo også!

 

Han har bare nogle helt andre betydninger af begreberne :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det tragiske er, at det siger Millan jo også!

 

Han har bare nogle helt andre betydninger af begreberne :(

 

Ja, det er et stort problem, at han siger en masser rigtige ''overskrifter'', men metoderne han vil nå målet med er så helt hen i vejret..

 

Men mange falder for det, fordi det han siger lyder så rigtigt.

 

Jeg har hørt fra folk jeg ellers respektere for deres gode syn på hunde at han er rigtigt god og dygtig ham Millan:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var det sjovt :mrgreen: Jeg fandt den fulde version på you tube. Jeg syntes især ekstra godt om der, hvor de går tur. "mom can't you see, that I'm unhappy?" Det virker så tydeligt at han er skidt tilpas, og siger det så direkte som han kan, og det er præcis sådan det er at se hundene når CM er i aktion for real. Meget tydeligt at han ikke reagerer på hundes signaler, og en virkelig god parodi. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er et stort problem, at han siger en masser rigtige ''overskrifter'', men metoderne han vil nå målet med er så helt hen i vejret..

 

Men mange falder for det, fordi det han siger lyder så rigtigt.

 

Jeg har hørt fra folk jeg ellers respektere for deres gode syn på hunde at han er rigtigt god og dygtig ham Millan:shock:

 

Mon det er fordi de kun ser hans gode overskrifter og glemmer at læse hele teksten, at de syntes han er så dygtig?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var det sjovt :mrgreen: Jeg fandt den fulde version på you tube. Jeg syntes især ekstra godt om der, hvor de går tur. "mom can't you see, that I'm unhappy?" Det virker så tydeligt at han er skidt tilpas, og siger det så direkte som han kan, og det er præcis sådan det er at se hundene når CM er i aktion for real. Meget tydeligt at han ikke reagerer på hundes signaler, og en virkelig god parodi. :cool:

 

Link?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...