Hop til indhold

Lexus og Tacco


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Det kan du sagtens sige, de stod ikke stille længe nok til at få taget ret mange billeder :-)

 

Det kender jeg godt :lol:

 

Så skal man trykke hele tiden, tage 100 billeder og så er der måske 25 der duer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er jo det, jeg tror Frank og Jannik gjorde deres bedste :-D Der bliver nok en anden anledning til at prøve igen, de bor så tæt på jeg bare kan sende Tacco over og banke på :-)

 

Aj hvor godt, sikke da et sjældent held :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Det er jo det, jeg tror Frank og Jannik gjorde deres bedste :-D Der bliver nok en anden anledning til at prøve igen, de bor så tæt på jeg bare kan sende Tacco over og banke på :-)

Næste gang har jeg mit kamera, så vi kan få nogle flere billeder :-)

 

Der bliver da helt sikkert en anden gang, det ville jo næsten være dyremishandling at holde de to klaphatte fra hinanden:lol:;-)

 

Ja send du bare tacco over, det ville bette-mand nyde

Link til indlæg
Del på andre sites

Næste gang har jeg mit kamera, så vi kan få nogle flere billeder :-)

 

Der bliver da helt sikkert en anden gang, det ville jo næsten være dyremishandling at holde de to klaphatte fra hinanden:lol:;-)

 

Ja send du bare tacco over, det ville bette-mand nyde

 

Lige pludselig står han der, måske tacco ovenikøbet er bedre til at finde vej en os :oops: Fint at komme ti minutter for sent til en aftale når man bor to minutter fra hinanden og gik i god tid , ha ha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Jo, jeg har heldigvis bil (med auto. klima und alles :blink:) -

Jeg tænkte det nok, de rige har mange glæder:lol:;-) vi andre har rødplettede biler med utæt udstødning und nix wider:genert: HAHAhahaha

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...