Hop til indhold

Maggie og Groa


Gryn
 Share

Recommended Posts

Gæst anne-marie
Jeg er oppe på 50 nu. Juhuuuuuuuu :-P

Tillykke, så ændrer skriften sig med dit navn :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det var en frygtelig tilstand den stakkels hund var i :cry:

 

Men du klippede hende så varsomt det nok var muligt, og jeg kunne ikke selv have gjort det uden at hendes tillid til mig var gået fjøjten, så jeg synes godt nok at du der viste noget af det der for mig betyder mest, at du ser på hunden og ikke er hård ved den :5up:

 

For Muffs pels var en udfordring, du skulle helt ind til huden for at få det filter af :shock:

 

Jeg kan huske at jeg ikke rigtigt kunne sove de første nætter jeg havde hende, jeg havde det så skidt over den pels :cry:

 

Den hjalp du hende og mig af med :-D

 

Nemlig:5up:

Karumski ser på hunden og er ikke hård. Groa bliver superglad hver gang vi er på besøg, og det ville hun ikke være hvis Karumski var hård ved krøltoppen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nemlig:5up:

Karumski ser på hunden og er ikke hård. Groa bliver superglad hver gang vi er på besøg, og det ville hun ikke være hvis Karumski var hård ved krøltoppen.

Det er jeg sikker på du har ret i og det er dejligt for Groapigen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne hunde, og godt fanget i farten, Gryn :5up:!

Jeg var i snak med en grå mellempuddel her i week-enden, hun var 12 år og døv, men sød og flot. Familien havde haft pudler hele livet, og alle var blevet gamle :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne hunde, og godt fanget i farten, Gryn :5up:!

Jeg var i snak med en grå mellempuddel her i week-enden, hun var 12 år og døv, men sød og flot. Familien havde haft pudler hele livet, og alle var blevet gamle :-)

Tak:-)

Hvis det nu var mig der havde mødt den der skønne Pudel, så havde jeg spurgt hvor den var købt:mrgreen: Jeg kan bare mærke at en Mellempudel er det rigtige valg. Og så er det jo en race der bliver gammel, for det meste.

Sikke nogle dejlige billeder :5up: :-D

Tak:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...