Hop til indhold

En dejlig weekend, men nu er jeg træt


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har haft en fantastisk weekend :klap:

 

I går gav min mor mig sele på og jeg troede at vi skulle ud og gå en tur, men lige på den anden side af vores havelåge stod den smukkeste hanhund jeg længe har set :lun:

 

Min mor sagde han hed Samson, og jeg inviterede ham straks ind i min have, og jeg gjorde mit allerbedste for at charmere ham og forsøge at lokke ham til at lege, men han syntes vist at det var lidt for varmt, det lykkedes i hvert fald kun at lokke ham til en to, tre runder i haven. Da han var blevet for træt til at spurte rundt, så lagde han sig i stedet ned og vi lå lidt og tyggede hinanden i kinderne, jeg tror altså jeg elsker ham :hjerte:

 

Men til sidst måtte selv jeg give op, og jeg nærmeste kravlede ind på det kolde køkkengulv og lagde mig, desværre kunne han ikke komme og putte sammen med mig, fordi hans mor (Buju) sagde at nu skulle de hjem.

 

 

I dag stod vi tideligt op og kørte en tur, og da vi nåede vores bestemmelsessted stod der en farlig hunhund lige uden for vores bil, og jeg var helt sikker på om jeg turde springe ud af bilen, men min mor sagde, at det da bare var Jessie, og hun var sød, så jeg endte med at springe ned og sige hej :vinken:

 

Så gik vi en lang tur ude hvor Jessie og hendes mor (inkognito) bor, og hold da op hvor bor de bare dejligt :5up:

 

Jeg så en hest med et menneske på, men jeg blev slet ikke bange fordi at hesten red helt stille forbi os, og Jessie så ikke ud som om at den var farlig. Og der var en masse kør, men dem har jeg jo selv herhjemme, så de var ikke spændende. Men det var en hyggelig tur, og Jessie var så sød, jeg fik lov til at snuse til alle hendes yndlingspletter, og lov til at grave hendes mus op :mrgreen:

 

Da vi kom tilbage fik vi en ordentlig spand vand, og så gik vi ellers over på marken og legede. Jessie er bare så sjov, hun ville nemlig godt lege med mig, så vi løb om kap :-D Og hun delte til og med hendes pivedyr med mig, hun er bare så sød :lun:

 

 

Da vi var færdige med at lege og min mor og mig kørte igen, der var jeg bare så træt og troede at nu skulle vi hjem og sove. Men, næ nej, nu skulle vi til træning sagde mor :shock:

 

Men herude kunne jeg jo så hilse på Villy en dejlig lille gravhund, jeg har elsket gravhunde lige siden jeg var lille, til mit første hundetræf hvor der kun var voksne hunde, fandt jeg en gravhund og han var den eneste på min egen størrelse, så lige siden har jeg elsket gravhunde :-D

 

Og så var der den store Golden, han er næsten lige så dejlig som Samson, vi leger altid lige lidt i pauserne, og jeg tror at han er lidt lun på mig :lun:

 

Og min mor syntes bare at jeg var så dygtig :mrgreen:

 

Men midt i det hele, så kom træneren og holdt mig, og så gik min mor sin vej :shock: Jeg trak og trak for at komme med min mor, men træneren ville ikke give slip, men til sidst vendte min mor sig om og kaldte "Luna kom", og så spænede jeg ellers alt hvad jeg kunne. Tredie gang min mor gik sin vej, så kunne jeg altså ikke holde til det længere, så jeg begyndte at skrige da hun gik, jeg troede virkelig hun aldrig ville komme tilbage :cry:

Træneren skyndte sig heldigvis at give slip da jeg skreg, og så besluttede mor og træner at det nok var på tide at stoppe den dumme øvelse de kaldte "indkald"...

 

Til sidst skulle vi spille bowling, det vil sige at jeg skulle vælte nogle 1,5 liters flasker med vand i, og jeg var den der gjorde det aller hurtigst af os alle sammen, så jeg vandt en præmie og min mor syntes at jeg var så dygtig :banan:

 

Og så kørte vi endelig hjem, og jeg er først lige vågnet og har haft overskud til at fortælle jer om min dejlige weekend. Men nu tror jeg altså jeg går i seng igen, for jeg er godt nok træt (og glad) :gab:

Redigeret af Lonny
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, Luna, jeg er meget meget fornærmet, nå! :cry:

 

Her troede jeg virkelig... Jeg troede... Altså, jeg troede, jeg havde fået mig endnu en kæreste :megaked: Og så vælger du bare Samson frem for mig :megaked:

 

*Snøft*

 

Møffe...

 

___

 

 

Hehe, lyder virkelig til, at have været to super skønne dage, Luna! Men ja, det må da godt nok have været varmt for vufferne!

 

Jeg og Møffe glæder os til på tirsdag :banan: Så vil Møffe prøve at genvinde Lunas kærlighed :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, Luna, jeg er meget meget fornærmet, nå! :cry:

 

Her troede jeg virkelig... Jeg troede... Altså, jeg troede, jeg havde fået mig endnu en kæreste :megaked: Og så vælger du bare Samson frem for mig :megaked:

 

*Snøft*

 

Møffe...

 

___

 

 

Hehe, lyder virkelig til, at have været to super skønne dage, Luna! Men ja, det må da godt nok have været varmt for vufferne!

 

Jeg og Møffe glæder os til på tirsdag :banan: Så vil Møffe prøve at genvinde Lunas kærlighed :slem:

 

Det var rigtig varmt, og jeg tror der havde været noget mere bevægelse på videoerne hvis ikke de havde været ved at dø af hedeslag :-D

 

Kender jeg troløse Luna ret, så skal Møffe nok genvinde hendes kærlighed på tirsdag. Herhjemme putter hun med den der stadig har is tilbage. I går var Bo så glad for at hun lå og puttede hos ham, men da han var færdig med hans is og hun havde slikket skålen, så gik hun over til mig, for jeg havde jo stadig is tilbage :blink:

 

Så Møffe skal nok vinde hende tilbage, det er jeg sikker på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Luna :vinken:

 

Det var altså bare super hyggeligt, selvom du så lidt farlig ud deroppe i bilen :-D Det var godt, at vi turde hilse på hinanden alligevel.

 

Da du var kørt sammen med din mor, så gik min mor og mig ind og hentede Mollie.... Mollie sniffede mig i et helt kvarter og hun støvede rundt på hele grunden, hvor hun så kom hen til mig bagefter og sagde: Jessie, pas på, der har været en fremmede.....

 

Og så sagde jeg til hende, at det da bare var dig, der havde været her og at vi havde hygget med en gåtur og en tur på folden - så blev hun helt mærkelig og surmulende mumlede hun noget om "jeg kommer altså ikke og redder dig fra kamphunden"... Jeg forstår ikke rigtig hvad hun mener :confused:

Min mor sagde, at Mollie bare var jaloux på mig..... :vedikke:

 

Du må meget gerne komme igen, så vi kan løbe lidt mere :mrgreen: Min mor synes også det er så hyggeligt at snakke med din mor.

 

Mange :vuf: fra

Jessie og lidt min mor, siger hun

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Luna :vinken:

 

Det var altså bare super hyggeligt, selvom du så lidt farlig ud deroppe i bilen :-D Det var godt, at vi turde hilse på hinanden alligevel.

 

Da du var kørt sammen med din mor, så gik min mor og mig ind og hentede Mollie.... Mollie sniffede mig i et helt kvarter og hun støvede rundt på hele grunden, hvor hun så kom hen til mig bagefter og sagde: Jessie, pas på, der har været en fremmede.....

 

Og så sagde jeg til hende, at det da bare var dig, der havde været her og at vi havde hygget med en gåtur og en tur på folden - så blev hun helt mærkelig og surmulende mumlede hun noget om "jeg kommer altså ikke og redder dig fra kamphunden"... Jeg forstår ikke rigtig hvad hun mener :confused:

Min mor sagde, at Mollie bare var jaloux på mig..... :vedikke:

 

Du må meget gerne komme igen, så vi kan løbe lidt mere :mrgreen: Min mor synes også det er så hyggeligt at snakke med din mor.

 

Mange :vuf: fra

Jessie og lidt min mor, siger hun

 

Jeg kan godt forstå at Mollie var jaloux, hun gik jo også glip af en virkelig hyggelig tur og en masse leg, så du må give hende et trøstekram fra mig af.

 

Og jeg vil meget gerne komme igen, og jeg ved min mor også gerne vil, for hele vejen ud til træning sad hun og snakkede om hvor hyggeligt det var :-D

 

Min mor spørger om I måske kan på søndag igen, samme tid, samme sted? Åh, få din mor til at sige ja, det kunne bare være så sjovt :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå at Mollie var jaloux, hun gik jo også glip af en virkelig hyggelig tur og en masse leg, så du må give hende et trøstekram fra mig af.

 

Og jeg vil meget gerne komme igen, og jeg ved min mor også gerne vil, for hele vejen ud til træning sad hun og snakkede om hvor hyggeligt det var :-D

 

Min mor spørger om I måske kan på søndag igen, samme tid, samme sted? Åh, få din mor til at sige ja, det kunne bare være så sjovt :banan:

 

Min mor siger, at vi godt kan på søndag samme sted og tid :banan: Jeg gav hende bare mine store brune hundeøjne og hængeører og så blev hun helt blød :mrgreen:

 

Mollie er blevet god igen - min mor siger, at Mollie får tyggeben og alt muligt, når jeg ikke er der. Vejen til Mollies hjerte går gennem hendes mave eller et schweissspor :lol: Og min mor har lovet Mollie, at hun skal ud og gå schweissspor på lørdag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor siger, at vi godt kan på søndag samme sted og tid :banan: Jeg gav hende bare mine store brune hundeøjne og hængeører og så blev hun helt blød :mrgreen:

 

Den virker også altid herhjemme, og ellers virker det 110% altid at møsse :lun:

 

Mollie er blevet god igen - min mor siger, at Mollie får tyggeben og alt muligt, når jeg ikke er der. Vejen til Mollies hjerte går gennem hendes mave eller et schweissspor :lol: Og min mor har lovet Mollie, at hun skal ud og gå schweissspor på lørdag :mrgreen:

 

schweissspor, jamen så behøver Mollie jo slet ikke være misundelig, nu er jeg misundelig på hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:vuf: Hey luna tøsen :slem:

 

Lyder til du har haft en go weekend :klap::klap:

 

min far siger jeg skal lege med dig på lørdag :slem: uhh yeah baby :slem:

 

Men kan godt forstå du er træt :shock: jeg gad ingenting i den varme:vuf:

 

:kys: fra Cujo (også til din moar :lun:)

 

Ja, og jeg glæder mig helt vildt til du kommer, endelig en der vil hoppe lige så meget som mig :klap: De andre vil hellere løbe, og det er da også meget sjovt, men sådan en rigtig bodyslammer, det er nu engang det bedste :mrgreen:

 

Og nu har jeg jo lige fundet ud af at det er sjovt at have gæster i min have, så nu har min mor besluttet at I skal inviteres ind i vores have i stedet for at være i den store indhegning, så kan din mor og far nemlig sidde og få noget koldt at drikke imens vi to leger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og jeg glæder mig helt vildt til du kommer, endelig en der vil hoppe lige så meget som mig :klap: De andre vil hellere løbe, og det er da også meget sjovt, men sådan en rigtig bodyslammer, det er nu engang det bedste :mrgreen:

 

Og nu har jeg jo lige fundet ud af at det er sjovt at have gæster i min have, så nu har min mor besluttet at I skal inviteres ind i vores have i stedet for at være i den store indhegning, så kan din mor og far nemlig sidde og få noget koldt at drikke imens vi to leger :-D

:banan::banan::banan:

min far siger oz jeg skal være rolig :lol::stupid:så han for ro til at snakke med din moar :hmm: han har vist glemt mig når jeg er samme med din moar :klap::klap: hun er jo en ægte godbids maskine

 

men glæder til en at lege med en der gider :banan::banan: de tøser her i området er for små til at ville lege vildt :vedikke:

 

Kan godt se på videoerne at du gerne vil dele din have med andre og det glæder jeg mig til..

 

men må smutte nu, min moar har set jeg sidder ved pc'en nu :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan::banan:

min far siger oz jeg skal være rolig :lol::stupid:så han for ro til at snakke med din moar :hmm: han har vist glemt mig når jeg er samme med din moar :klap::klap: hun er jo en ægte godbids maskine

 

men glæder til en at lege med en der gider :banan::banan: de tøser her i området er for små til at ville lege vildt :vedikke:

 

Kan godt se på videoerne at du gerne vil dele din have med andre og det glæder jeg mig til..

 

men må smutte nu, min moar har set jeg sidder ved pc'en nu :vinken:

 

Nu er jeg meget flottere end min mor, så jeg er sikker på at du nok skal glemme alt om hende og hendes godbidder :slem:

Og herhjemme har vi den mest fantastiske græsplæne, der gror kyllinge stykker i den, så der skal nok komme ro over dig når vi to skal konkurrere om hvem der finder flest kyllinge stykker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv manner, mitte glæder sig også til at besøge græsplanen hvor der gror kyllingestykker på :shock: - den slags troede mitte nemlig kun at der groede ud af FOX's hånd! :vuf:Men dejlige videoer og søde historier om en lang, varm og god weekend :-D

 

Jamen Mitte kan jo snart selv konstatere at det er rigtig hvad jeg siger, vi skal jo snart grille og jeg er sikker på mor vil gøde græsplænen godt op til den dag, så vi er helt sikre på at der er millioner af kyllingestykker til når du kommer :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen Mitte kan jo snart selv konstatere at det er rigtig hvad jeg siger, vi skal jo snart grille og jeg er sikker på mor vil gøde græsplænen godt op til den dag, så vi er helt sikre på at der er millioner af kyllingestykker til når du kommer :banan:

WAUUUW manner, et kyllinge paradis :banan: :vuf:

 

Men moar, den knold siger, at hun ikke kan huske datoen - mon jeg bare skal bide lidt i hende, eller er det varmen der driller hende mere end normalt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

WAUUUW manner, et kyllinge paradis :banan: :vuf:

 

Men moar, den knold siger, at hun ikke kan huske datoen - mon jeg bare skal bide lidt i hende, eller er det varmen der driller hende mere end normalt :hmm:

 

Jeg tror altså ikke at din mor fejler noget, jeg tror bare at det var en løs aftale om at det skulle være i uge 30-32, der er vist ikke fastsat en endelig dato endnu, men du kan jo spørge din mor hvornår hun har tid, for min mor har nemlig ferie i de tre uger :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror altså ikke at din mor fejler noget, jeg tror bare at det var en løs aftale om at det skulle være i uge 30-32, der er vist ikke fastsat en endelig dato endnu, men du kan jo spørge din mor hvornår hun har tid, for min mor har nemlig ferie i de tre uger :banan:

Det dét jeg sir, hun er en knold :stupid: :vuf:

 

 

Og moaren her siger, at hun tager kalenderen med i morgen ;-) - og at mitte hermed får gen-forbud mod at bruge min computer når hun snakker så grimt om hendes fodervært :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var rigtig varmt, og jeg tror der havde været noget mere bevægelse på videoerne hvis ikke de havde været ved at dø af hedeslag :-D

 

Kender jeg troløse Luna ret, så skal Møffe nok genvinde hendes kærlighed på tirsdag. Herhjemme putter hun med den der stadig har is tilbage. I går var Bo så glad for at hun lå og puttede hos ham, men da han var færdig med hans is og hun havde slikket skålen, så gik hun over til mig, for jeg havde jo stadig is tilbage :blink:

 

Så Møffe skal nok vinde hende tilbage, det er jeg sikker på :lol:

 

Så er Møffes nok meget godt tilfreds :mrgreen:

 

Han kan dog ikke tage stilling lige noget - han ligge inde på stuegulvet og damper, men moaren sidder ude på terrassen (længe leve bærbar computer) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Møffes nok meget godt tilfreds :mrgreen:

 

Han kan dog ikke tage stilling lige noget - han ligge inde på stuegulvet og damper, men moaren sidder ude på terrassen (længe leve bærbar computer) :mrgreen:

 

Luna kan heller ingenting lige nu, hun var en tur med oppe hos dyrlægen, og her smed hun sig bare på gulvet og så meget lidende ud, ikke fordi hun var bange for at være der, men fordi hun var meget utilfreds med hvor varmt der var, så lige nu ligger hun bare i sofaen og gisper :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Møffes nok meget godt tilfreds :mrgreen:

 

Han kan dog ikke tage stilling lige noget - han ligge inde på stuegulvet og damper, men moaren sidder ude på terrassen (længe leve bærbar computer) :mrgreen:

 

Luna kan heller ingenting lige nu, hun var en tur med oppe hos dyrlægen, og her smed hun sig bare på gulvet og så meget lidende ud, ikke fordi hun var bange for at være der, men fordi hun var meget utilfreds med hvor varmt der var, så lige nu ligger hun bare i sofaen og gisper :lol:

Sådan en hund vil jeg oss ha når det er så varmt! :damn:

 

Da Misja var ung var vi helt enige om at alt over 19 grader bare var for meget, men NU, nu vil hun sku ud på lange ture og hun okser der ud af med 100 i timen indtil jeg meget mod hendes vilje, vender vores næser hjemad :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...