Hop til indhold

En dejlig weekend, men nu er jeg træt


Lonny
 Share

Recommended Posts

Sådan en hund vil jeg oss ha når det er så varmt! :damn:

 

Da Misja var ung var vi helt enige om at alt over 19 grader bare var for meget, men NU, nu vil hun sku ud på lange ture og hun okser der ud af med 100 i timen indtil jeg meget mod hendes vilje, vender vores næser hjemad :roll:

 

Ja, jeg er nu også glad for ikke at blive tvunget til at være helt vildt aktiv i det her vejr :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er nu også glad for ikke at blive tvunget til at være helt vildt aktiv i det her vejr :mrgreen:

Det fame også hårdt selv om jeg starter ud med at kaste dummy ud i vandet 1millionmilliard gange først, det er lige som om det bare tænder hende mere op! :vedikke: møg hund :vuf:

 

Det var lidt lettere hvis vi stadig kunne cykle...hm, ku være jeg skulle gøre et sidste forsøg og så håbe at den sene i hendes skulder er blevet bedre nu den har fået 1 års hvile...

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna kan heller ingenting lige nu, hun var en tur med oppe hos dyrlægen, og her smed hun sig bare på gulvet og så meget lidende ud, ikke fordi hun var bange for at være der, men fordi hun var meget utilfreds med hvor varmt der var, så lige nu ligger hun bare i sofaen og gisper :lol:

 

Åh, bette Luna :ae:

 

Møffe ligger stadig inde på stuegulvet. Eller... Han kom lige ud og lå kortvarigt, da min mor kom hjem, men da jeg så gik op for at lave noget frokost, kom han ind, lagde sig - og blev :lol:

 

Sådan en hund vil jeg oss ha når det er så varmt! :damn:

 

Da Misja var ung var vi helt enige om at alt over 19 grader bare var for meget, men NU, nu vil hun sku ud på lange ture og hun okser der ud af med 100 i timen indtil jeg meget mod hendes vilje, vender vores næser hjemad :roll:

 

Jeg ville sq næsten ønske, at Møffe var som Misja - synes det er synd for ham, at varmen er så hård :cry:

 

Selvom jeg selvfølgelig er glad for, at jeg ikke behøver trave rundt i 30graders varme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det fame også hårdt selv om jeg starter ud med at kaste dummy ud i vandet 1millionmilliard gange først, det er lige som om det bare tænder hende mere op! :vedikke: møg hund :vuf:

 

Det var lidt lettere hvis vi stadig kunne cykle...hm, ku være jeg skulle gøre et sidste forsøg og så håbe at den sene i hendes skulder er blevet bedre nu den har fået 1 års hvile...

 

Tror du ikke at du skal passe på med at cykle i den varme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, bette Luna :ae:

 

Møffe ligger stadig inde på stuegulvet. Eller... Han kom lige ud og lå kortvarigt, da min mor kom hjem, men da jeg så gik op for at lave noget frokost, kom han ind, lagde sig - og blev :lol:

 

Jeg ville sq næsten ønske, at Møffe var som Misja - synes det er synd for ham, at varmen er så hård :cry:

 

Selvom jeg selvfølgelig er glad for, at jeg ikke behøver trave rundt i 30graders varme :mrgreen:

Det er nemlig liiige dén detalje jeg også har en masse i mod :lol:

 

Tror du ikke at du skal passe på med at cykle i den varme?

Det har vi altid gjort tidligere, vi plejede at cykle 15-20 km. på en dag et par gange om ugen og så 8-10 km. et par gange om ugen af andre dage... Der var så indlagt pauser, taget højde for passende søer og åer på vejen + mad og drikkelse med til os begge to.

 

Men selvfølgelig starter man ikke ud på den måde, efter 1 års pause, det gøres med 1 lille km. de første mange gange 2-3 gange om ugen, går det fint med hendes skulder, så øge efter 1 månedes tid.

 

Hun er jo ikke ung længere ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er nemlig liiige dén detalje jeg også har en masse i mod :lol:

 

 

Det har vi altid gjort tidligere, vi plejede at cykle 15-20 km. på en dag et par gange om ugen og så 8-10 km. et par gange om ugen af andre dage... Der var så indlagt pauser, taget højde for passende søer og åer på vejen + mad og drikkelse med til os begge to.

 

Men selvfølgelig starter man ikke ud på den måde, efter 1 års pause, det gøres med 1 lille km. de første mange gange 2-3 gange om ugen, går det fint med hendes skulder, så øge efter 1 månedes tid.

 

Hun er jo ikke ung længere ;-)

 

Ok, du kender selvfølgelig Misja bedst :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, du kender selvfølgelig Misja bedst :-D

Jaah, ellers så kigger jeg jo bare på hende og handler derefter ;-)

 

Men må indrømme jeg sku er fristet til at støve cyklen af og give det et sidste forsøg, vi nød begge vores lange dags-ture og jeg kan langt bedre klare heden på en cykel end på mine ødelagte gå-ben...

 

 

Det var gode ture hele året rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Det var rigtig varmt, og jeg tror der havde været noget mere bevægelse på videoerne hvis ikke de havde været ved at dø af hedeslag :-D

 

Kender jeg troløse Luna ret, så skal Møffe nok genvinde hendes kærlighed på tirsdag. Herhjemme putter hun med den der stadig har is tilbage. I går var Bo så glad for at hun lå og puttede hos ham, men da han var færdig med hans is og hun havde slikket skålen, så gik hun over til mig, for jeg havde jo stadig is tilbage :blink:

 

Så Møffe skal nok vinde hende tilbage, det er jeg sikker på :lol:

 

Is er godt og to portioner er passende energitilskud når man er filmstjerne!:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...