Hop til indhold

Amager Fælled er bomben


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Har været på den bedste tur på Amager Fælled med hunden, vi ledte egentlig efter en sø hvor det siges at hundene kan bade, endelig var det køligt nok til at Motor kunne løbe ved siden af cyklen, så afsted det gik :hundifart:

 

Vi fandt aldrig søen, men vi nåede helt ud for enden, på et tidspunkt tænkte jeg at han måske var træt, så satte ham op i cyklen men nix, han ville NED NU. For enden var der et stort stykke med jord hvor man kunne se ud over det hele og der var ingen mennesker, så jeg brølede "kooooomså Mooootor - wooooohuuuuuuu" og så sprang Motor bare afsted i fuld galop :klap: Det var totalt fedt, han er en lille ræser når det tager ham.

 

Og helt perfekt stødte vi lige ind i en lille sø da han begyndte at sænke farten, så fik han meget ros, vand og frikadeller og så lå vi der på græsset og nød livet lidt.

Så gik han selv hen og stilte sig op af cyklen, så han kom op og vi kørte hjem.. Nu er han en træt men glad lille hund :hjerte:

 

[ATTACH]29374[/ATTACH][ATTACH]29375[/ATTACH][ATTACH]29376[/ATTACH]

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Har været på den bedste tur på Amager Fælled med hunden, vi ledte egentlig efter en sø hvor det siges at hundene kan bade, endelig var det køligt nok til at Motor kunne løbe ved siden af cyklen, så afsted det gik :hundifart:

 

Vi fandt aldrig søen, men vi nåede helt ud for enden, på et tidspunkt tænkte jeg at han måske var træt, så satte ham op i cyklen men nix, han ville NED NU. For enden var der et stort stykke med jord hvor man kunne se ud over det hele og der var ingen mennesker, så jeg brølede "kooooomså Mooootor - wooooohuuuuuuu" og så sprang Motor bare afsted i fuld galop :klap: Det var totalt fedt, han er en lille ræser når det tager ham.

 

Og helt perfekt stødte vi lige ind i en lille sø da han begyndte at sænke farten, så fik han meget ros, vand og frikadeller og så lå vi der på græsset og nød livet lidt.

Så gik han selv hen og stilte sig op af cyklen, så han kom op og vi kørte hjem.. Nu er han en træt men glad lille hund :hjerte:

 

[ATTACH]29374[/ATTACH][ATTACH]29375[/ATTACH][ATTACH]29376[/ATTACH]

 

 

 

Lyder som en alletiders tur :-)

Fantastiske billeder af ham:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Isbjørnen ser mig lidt beskidt ud :mrgreen: Det må have været en skøn tur, hvor han rigtig har kunne give den gas.

 

Løber han løs eller har du sådan en smart cykeldims?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Isbjørnen ser mig lidt beskidt ud :mrgreen: Det må have været en skøn tur, hvor han rigtig har kunne give den gas.

 

Løber han løs eller har du sådan en smart cykeldims?

 

Hehe ja han er vist lidt møget.. Holder bare flexlinen i hånden, men har jo osse cykelvogn, så der skal en del til før han kan vælte mig. Han er ret god til at løbe ved siden af, det er kun i parker og lignende han stopper hårdt for at snuse :5up:

 

I skulle ellers se mig bakse cykelvogn op af en trappe - hvem f.. sætter en trappe midt på en fælled :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været på den bedste tur på Amager Fælled med hunden, vi ledte egentlig efter en sø hvor det siges at hundene kan bade, endelig var det køligt nok til at Motor kunne løbe ved siden af cyklen, så afsted det gik :hundifart:

 

Vi fandt aldrig søen, men vi nåede helt ud for enden, på et tidspunkt tænkte jeg at han måske var træt, så satte ham op i cyklen men nix, han ville NED NU. For enden var der et stort stykke med jord hvor man kunne se ud over det hele og der var ingen mennesker, så jeg brølede "kooooomså Mooootor - wooooohuuuuuuu" og så sprang Motor bare afsted i fuld galop :klap: Det var totalt fedt, han er en lille ræser når det tager ham.

 

Og helt perfekt stødte vi lige ind i en lille sø da han begyndte at sænke farten, så fik han meget ros, vand og frikadeller og så lå vi der på græsset og nød livet lidt.

Så gik han selv hen og stilte sig op af cyklen, så han kom op og vi kørte hjem.. Nu er han en træt men glad lille hund :hjerte:

 

[ATTACH]29374[/ATTACH][ATTACH]29375[/ATTACH][ATTACH]29376[/ATTACH]

 

 

 

Kommer selv fra Amager og har gået meget ude på fælleden,men har du prøvet Kongelunden? Derer en dejlig strand...

 

Derer også en hundestrand på amager, hvis du ikke skulle kende den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kommer selv fra Amager og har gået meget ude på fælleden,men har du prøvet Kongelunden? Derer en dejlig strand...

 

Derer også en hundestrand på amager, hvis du ikke skulle kende den.

 

Ja har godt overvejet amager strand, vi bor jo bare lige ved siden af fælleden, så hvis jeg kunne finde den hunde-sø de snakker om, og hundene er søde, så ville det jo være perfekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja har godt overvejet amager strand, vi bor jo bare lige ved siden af fælleden, så hvis jeg kunne finde den hunde-sø de snakker om, og hundene er søde, så ville det jo være perfekt.

 

jeg mødte kun søde hunde, da jeg brugte hundestranden.

 

Har kun hørt dårlige ting om den sø du ikke kunne finde, så måske var det kun godt :hmm:Flere af de hunde som badede i søen blev syge, ved dog ikke om det er blevet bedre.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
jeg mødte kun søde hunde, da jeg brugte hundestranden.

 

Har kun hørt dårlige ting om den sø du ikke kunne finde, så måske var det kun godt :hmm:Flere af de hunde som badede i søen blev syge, ved dog ikke om det er blevet bedre.....

 

Ja har jeg osse hørt, men der er 2, den ene er stillestående vand (ikke godt), den anden skulle der være gennemløb i.

Kommer du aldrig på fælleden mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det vil nok blive meget sjældent, da jeg er flyttet til det jyske

 

Forresten, jeg bor jo ved Islands Brygge pt og senere flytter vi ud for enden af fælleden, så der er langt til Amager Strand herfra. Ligger Kongelunden tættere på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten, jeg bor jo ved Islands Brygge pt og senere flytter vi ud for enden af fælleden, så der er langt til Amager Strand herfra. Ligger Kongelunden tættere på?

 

 

Den ligger et stykke derfra.Men hvis du kører ud af kongelundsvej kommer du direkte derud.

Det kan godt anbefaldes.

 

 

kongelunden - Google Maps

 

 

Kongelunden Amager - Skov- og Naturstyrelsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...