Hop til indhold

Også ny her :D


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jamen....vi har så lige "købt" hund ( den er ikke betalt endnu :P ).

 

Både min kæreste og jeg er vokset op med hunde fra barns ben af, så da vi fik skrevet under på en købsaftale til et hus, tænkte vi at til foråret 2009 skulle vi da have hund.

 

Men... så blev det til at svigerfar snakkede med en dame, der 14 dage tidligere havde fået broholmer hvalpe, og dem skulle vi da lige over og se...... og det ene føre med det andet :oops: (snakken/læsningen har gået på broholmer eller GD i en langt stykke tid)

 

Vi har fulgt Aslan og hans søskende siden han/de var 14 dage, og nu skal vi kun vente sølle 10 dage til vi kan få ham hjem.

 

Hvordan fandt jeg herind?

Det stammer fra, at for laaaaaaaaang tid siden, nævnte min kærestes lillesøster siden, og så kom jeg i tanken om den for et par dage siden.

 

Billederne er fra 30 april, 4 maj og 9 maj

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :mrgreen:

Og tak for komplimenterne - kan jo kun give jer ret :blink:

 

Men lad os nu se om de holder stik, for han skal nok lave bandit streger.... han er jo hvalp, men ledninger er pakket ind, unødvendige ting er pakket væk osv osv....så kan man jo håbe på at sofaen bliver et offer, da jeg gerne vil have en ny :engel:

 

Her er så et billed hvor han viser sit værd :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...