Hop til indhold

Man skal høre meget før ørerne falder af!!


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Spændende tråd! ... og skræmmende.

 

Reverse sneezing? var det det det hed? ... er det sådan nogle "anfald" hvor det lyder som om, hunden ikke kan få luft?

 

Ja jeg tror det er det... Kender det som omvendt nysen. Beagler gør det nemlig også. Nogle værre end andre. Oscar gør det sjældent, og det har endnu ikke været mere en et par "grynt", så han er selv stoppet igen. Men mine forældres gamle hund, fik nogle voldsomme anfald af det og måtte stoppes ved at holde hånden for næsen...

 

Det lyder nærmest som sådan en række host/sprut der kommer.. Man kan fremprovokere det hvis man bruger halsbånd og trækker bagud i snoren.. eller når hunden drikker vand for hurtigt

 

Jeg har lige oprettet en tråd om emnet her: http://www.hunde-forum.dk/chihuahua/1820-reverse-sneezing.html

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det må jeg lige huske at fortælle toffi!

I går i gågaden havde hun så meget lyst til at snakke (med især ældre damer) at hun opsøgte dem selv. På vores lille tur snakkede hun vel med 5-6 mennesker. Der røg sørme også en ca. 12-13 årig pige med i købet, selvom det vist var en fejltagelse, men denne kom til mens Toffi blev aet af en ældre dame, og så tænkte Toffi vist "Så pyt da" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...